Gå til innhold

Merkelig CB resultat...hjelp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, prøver på første :)

Samboer har ei på snart 12 fra før, så han har "vært med på det " før da... :)

 

Tenker på muligheten for neg. test jeg også, men prøver å ikke bekymre meg for mye. Er den negativ, så er den det..da er det bare å prøve på nytt. Føler ikke jeg har noen rett til å klage da jeg bare er i 1pp. Tenker på de her inne som har prøvd i over et år liksom...all ære til dem for at de holder ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, helt enig. Mange som er skikkelig positive og støtter som har prøvd lenge altså.

Håper de snart får gå over på 1.tri med en spire i magen...:)

 

Spennende å se hvor lenge vi må vente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...