turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #26 Skrevet 5. februar 2008 Ja, prøver på første Samboer har ei på snart 12 fra før, så han har "vært med på det " før da... Tenker på muligheten for neg. test jeg også, men prøver å ikke bekymre meg for mye. Er den negativ, så er den det..da er det bare å prøve på nytt. Føler ikke jeg har noen rett til å klage da jeg bare er i 1pp. Tenker på de her inne som har prøvd i over et år liksom...all ære til dem for at de holder ut!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. februar 2008 #27 Skrevet 5. februar 2008 ja, helt enig. Mange som er skikkelig positive og støtter som har prøvd lenge altså. Håper de snart får gå over på 1.tri med en spire i magen... Spennende å se hvor lenge vi må vente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå