Gå til innhold

Har dere alle en bestevenninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja vi har vært bestevenninner i 17 år... det er min eneste gode venninne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel..

det er vanskelig å plukke ut EN..

vi er liksom en gjeng..

men da får jeg ta hun som jeg har vert venn med lengst, hun er vel egentlig bestevenninna mi og som jeg kan snakke med om alt..

vi har visst hvem den andre var hele livet,men ikke blitt bestevenner før ca 6-7 år..

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Har ikke noen venner. Bodde utenbys fra jeg var 15 til jeg var 19, og da mister man fort venner. Når jeg kom tilbake hadde alle vennene mine flyttet...

Men har en venninne som jeg fremdeles har god kontakt med når hun er i byen. Vi var skikkelig bestevenner før i tiden... Ble kjent når vi var 10 år, og var med hverandre hele tiden til vi var 15.

Nå har jeg kanskje vært med venninner 5-6 ganger det siste året... Da når tidligere venninner har vært i byen, og tatt en tur innom.

ellers har jeg sambos venner, men det blir mer bekjente. Litt rart å komme inn i en venneflokk på 6-7 stykker som har vært den samme i 15-16 år og skulle bli kompis...

Skrevet

Vi er også en gjeng på ca. 10 stykker som jeg har kjent i maks 18 år og minst 12 år... møtes ofte og er gode gode venner...

Skrevet

Nei men jeg har en bestevenn og vi har vært venner og bestevenner siden vi ble kjent i 2000.

Skrevet

Har 2, ei har jeg had som bestevenninne i 14år, vi bor ikke i nærheten av hverandre, men har jevnlig kontakt og treffes et par gang i året. Den andre bestevenninna har jeg kjent i 10år, hun bor heller ikke her, men vi snakker nesten daglig på telefon og ses et par gang i året. En bestevenninne har man på tross av avstand, om man er på forskjellig sted i livet og i både medgang og motgang har jeg lært meg. Har andre venninner, men der er forholdet noe mer "skjørt" i forhold til hvilken livsfase man er i.

Skrevet

Tja, jeg har to.

Jeg har ei bestevenninne og en bestevenn.

Venninna har jeg kjent i nesten 20 år nå, vennen har jeg kjent i 13:)

Skrevet

Tja, har en slags bestevenninne, vi har hengt sammen i 20 år nå(!!!!!!). Vi er naboer, og henger en god del i lag. Men jeg blir litt lei av henne innimellom;) Men vi er vel egentlig 5 barndomsvenninner som alltid "har" hverandre, vanskelig å rangere. Men vi bor spredt utover det ganske land.

Så har jeg to søstre,- de er bestisene mine:)

Og så har jeg mange venninner, som jeg holder mere med enn bestevenninnene........

Så sånn er det...

Skrevet

Jepp. Vært venner siden barneskolen og bestevenner i 10 år

Skrevet

Ja =) Bestevenner i 6 år. hun er så god å ha! =)

Skrevet

Jeg har... Tvillingsøstra mi, så vi har vært bestevenner siden vi ble født :D

Skrevet

Ja, kjent hverandre siden 1.klasse, men begynte å henge sammen som bestiser fra omtrent 5.klasse. Men nå bor vi 100 mil fra hverandre... :-(

Skrevet

...bør vel legge til at det er ca 15år siden jeg gikk i 5.klasse ;-)

Skrevet

Har vel egentlig flere.. Ei som jeg har vaert venner med i snart 17 aar og ei jeg har vaert venner med i snart 15 aar og ei som jeg har vaert venner med i snart 13 aar.. Og selv om jeg bor langt unna, saa holder vi fortsatt kontakten, og naar vi endelig treffes, er det som om jeg aldri har vaert borte..Herlig foelelse og er takknemlig for at jeg har dem som venner!

Skrevet

Ja, det har jeg. Vi ble kjent i barnehagen for over 20 år siden, siden det har vi hengt sammen som tuppen og lillemor. Har 4 dagers mellomrom på barna våre og nå skal jeg være forloveren hennes i sommer :)

Hadde nok ikke klart meg uten henne...

Skrevet

Jeg har ei, som jeg har kjent siden 2000... Altså i snart 8 år...

Skrevet

Ja..har to stk besteveninner jeg...værdens hærligste jenter :-)) Den ene skal jeg møte nå torsdag til lørdag :-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...