Sentralstøvsugeren Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Isåfall.....hvor lenge har dere vært venner?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jepp! Vært det i 6 år!
Pampers123 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jepp, det har jeg.. vi har vært bestevenner i 13 år vi
*ale* Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Har egentlig flere. Som fyller litt forskjellige plasser i livet mitt. Vi er et gjeng på 6 nære venninner, og sikkert 10 ikke sååå nære som henger masse sammen. Kjempegodt å ha de. Vet at man alltid har noen der som stiller opp, hører på deg og hjelper deg... De fleste av oss har kjent hverandre i fra 10 til 20 år..
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Har et par bestevenner, de fleste har jeg fra barndommen av. Godt gjort siden jeg har flyttet mye, men vi gikk på gymnaset sammen igjen og der tror jeg ofte venneforhold blir utviklet. Ikke nok med felles historie mer. Vi er faktisk en gjeng på 7 jenter som er mine "jenter", og jeg stoler 100% på alle sammen. Fått en ny bestevenn etter jeg fikk barn, og det er supert.
___ Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Har vel på en måte 2. Har vært venner med den ene i 23 år og den andre i 19 år. Vennskapene har blitt mye dypere i løpet av årene.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Ja... jeg har flere gode venniner.. Ei jeg har kjent i 10 år.. Eis om har sklidd litt vekk de siste årene.. , men vi kommer aldri til og miste kontakten..Kjent henne i 23 år.. Og 2 til som jeg tror jeg aldri kommer til og miste kontakten med.. de to siste har jeg kjent i 9 og 6 år.. =)
~sjiraff~ Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Vil vel si at jeg har flere besteveninner jeg ) Ene er søstra mi, alltid kjent henne må jeg jo si. Ene er er nabo fra da jeg var liten, allti kjent henne også. Siste ble jeg bestiss med på barneskolen (1.-2- klasse) og vi er bestisser ennå. )
Sivalur Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Nei. Har trodd det, men det funket visst bare ene veien. Har et par nære barndomsvenninner, men kan ikke kalles bestevenninner da vi treffes svært sjelden (bor i forskjellige byer).
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Eg har ei eg kan sei alt til, ho har eg kjent i 10år. Også har eg fleire gode venner som eg møtte etter at eg fikk ungar.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 Ja, det har jeg. Vi har vært venner i 20 år og bestevenninner i nesten like lang tid.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #15 Skrevet 5. februar 2008 Ja, og vi har vært svært nære venner i ca 10 år.
marianne3108 Skrevet 5. februar 2008 #17 Skrevet 5. februar 2008 Ja, har to men flere nære venninner! Ene har jeg kjent i 18 år, og hun andre visste jeg hvem var men ble ikke kjent med før vi begynte i samme klasse på ungdomsskolen, så ca 8 år...
boble <3 Skrevet 5. februar 2008 #18 Skrevet 5. februar 2008 Ja det har jeg:0) Har flere gode venninner, men det er ei som er spesiellt nær. Vi ble kjent for snart 6 år siden:0)
snartgift.no Skrevet 5. februar 2008 #19 Skrevet 5. februar 2008 Har vært bestevenner siden vi var 5:) Og nå er vi 26..
Koseklompen Skrevet 5. februar 2008 #20 Skrevet 5. februar 2008 Nei.. Hadde ei, men viste seg hun ikke var den jeg trodde... Men jeg pleier å si at min mormor er min bestevenninne.. hun og jeg står hverandre nær og snakker sammen om alt og trives veldig i hverandres selskap.
Grorüd.. Skrevet 5. februar 2008 #21 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har ikke noen bestevenninne..... Buuuhu.... hehe...
Kaffemocca Skrevet 5. februar 2008 #22 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har to. Ho ene har jeg kjent i 11 år, men ho bor langt unna nå så vi ses ikke så ofte. Ho andre har jeg kjent i 7 år og ho bor like i nærheten så vi ses ofte. Ellers har jeg flere nære venner, men disse to har en spesiel plass i livet mitt.
petite fleur Skrevet 5. februar 2008 #23 Skrevet 5. februar 2008 Vi er 3 bestevenninner som har holdt sammmen i 24 år ;-) Nå bor de ikke i Tromsø lenger, men skal flytte tilbake til høsten. GLEDER MEG!!
grå :) Skrevet 5. februar 2008 #24 Skrevet 5. februar 2008 hmmm tja. har vel i grunnen det. har ei som jeg ble kjent med her inne som jeg kan skravle om alt mulig til. ellers har jeg flere venninner jeg kan drøfte mye med, men om de kan kalles veldig nære er jeg ikke helt sikekr på. jeg liker ikke binde meg til folk
LegallyBlond Skrevet 5. februar 2008 #25 Skrevet 5. februar 2008 Nei, ikke som er veldig nær meg nå, har vært på veldig ulike stadier de siste årene. Men begynner å få litt bedre kontakt igjen med noen av de "gamle" bestevenninnene mine nå, det er gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå