pifi med tre nurk Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #26 Skrevet 5. februar 2008 tuuuusen takk for mange innlegg.. det er kjempespennende å lese hvordan familier har valgt forskjellige måter å ordne dette på!! når det gjelder navnene våre så er det 117 som har mitt etternavn i Norge og 55 som har hans etternavn... hehe..så ingen av dem er veldig vanlig. Og ikke så lette å gjøre til et etternavn med bindestrek mellom...tror ikke det klinger veldig bra.. tror det blir til en loddtrekning eller noe sånt jeg, synes i hvertfall at vi skal ha like muligheter... men, når det er sagt så er det viktigste for meg at vi alle trives med navnet!! Og det er selvfølgelig opp til barnet å avgjøre hva h*n vil ha som etternavn når den tid kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå