Nemofish Skrevet 5. februar 2008 #26 Skrevet 5. februar 2008 HEI VENNEN! Å, du skal tro jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom her på ei stund nå! Har tenkt så mye på deg, og lurt på hvordan det har gått med dere!!! Blir kjempeglad av å lese at dere har fått sovet ut litt begge to! Det er kjempebra! Ååå, så glad jeg ble! Du har fått mange gode og velmente råd her inne, men til slutt var det den supre mammaen du er som fant ut hva som var det aller beste!:) Nå håper jeg bare inderlig at dere får komme dere skikkelig til hektene!!! Hun er jo liten, jenta di, og om hun sover i mammas seng til dere finner ut at tiden er inne for å prøve igjen, ja - så gjør det ingen verdens ting! Ble i skikkelig godt humør jeg nå! ) Er spent på å høre hva Sovekarin sier da, - du må holde meg oppdatert! Gode klemmer fra ei som har tenkt mye på dere!!!
Nemofish Skrevet 5. februar 2008 #27 Skrevet 5. februar 2008 Glemte jo å si at grunnen til at jeg ikke har vært innom her er at nettet har vært nede her! Mulig det blir nede litt framover og, vet ikke. De driver å fikser. Blæh... Kjedelig. Jeg vil ha nett! ;O)
Skravlemamman Skrevet 5. februar 2008 #28 Skrevet 5. februar 2008 Nemofish: du må være ei fantastisk dame, har lest mange av svarene dine, og du virker så utrolig gjennomtenkt og klar.......hmmmm, fikk bare så lyst til å si til deg hva jeg tenkte jeg..., istedenfor å bare tenke det liksom.... ..., og til litt mindre sliten: Håper natta blir god og overskuddet kommer strømmende.... Klemmer fra
Nemofish Skrevet 5. februar 2008 #29 Skrevet 5. februar 2008 Hmm... Det var veldig hyggelig sagt! Tusen takk! Nå ble jeg enda litt gladere! Men har jo sett at "litt mindre sliten nå;)" har fått mange gode råd og støtte her inne, så det må være mange gode dib-damer! ;O) Klem til deg også!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #30 Skrevet 5. februar 2008 Ååå tusen tusen takk!!! Ja, jeg hiver meg på Skravlemamman her; Nemofish er virkelig ei flott dame! HAr fått ubetalelige gode råd og tanker derfra ) Må legge til at alle dere som har støttet meg, har gjort det mye lettere mens det stormet som verst. Håper denne natta blir like bra som forrige Skulle invitert dere alle på boller og brus altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå