Gå til innhold

En DiBmammas bunnløse ensomhet...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, kanskje jeg skulle sine meg innom innimellom som avvkesling. Jeg har hatt profil der like lenge som her.

Men får litt fnatt av alle fargene;)

Skrevet

Huff..og jeg som trodde det var "bare meg"... En ting jeg ikke fatter er hvordan enkelte får tid og krefter og ikke MINST anledning til å være så hypersosiale?? I hvertfall hvis de har flere unger. Har 3 jeg, og ofte er jeg for slite til å dra hjemmefra...det blir mest å gå utenfor i hagen, leke med unga en times tid og så gå inn igjen når 2åringen har gått lei.. I helgene er vi så slitne at det er nok å ta helga hendel og besøke familie...mer har vi ikke ork til...mangler kke brnevakter eller noe..plenty å spørr..men hvor er energien????

Jeg vil ha mitt gamle sosiale jeg tilbake!!!!

Skrevet

Jeg satt og tenkte litt i sted før jeg skrev noenting, og kom frem til at dersom jeg hadde fått lit sånn "sex and the city" liv, kombinert med det jeg har nå, det hadde vært noe.

Altså vil jeg ha i pose og sekk;)

Og energi?! Ikke snakk! Hva er det for noe?

Og jeg driver og lager flere sånne energispisere. (for det er det de oppfostres på egentlig, det er jeg bombesikker på!)

Skrevet

hehehe...ja mens de er i magen og henger på puppen så er de jo det bokstavelig også :-DDD

Slutta å amme minsta, men like fullt suger de energien utav en sliten mamma.

Jeg HATER kveldene jeg er alene med ungen ( som i kveld), en som skal ha hjelp med å gå over leksene og to små som skal mates, stelles og legges. Føler at huset er et kaos..og burde vel strengt tatt heller rydde enn å sitte her..men nå i kveld gidder jeg ikke. Må opp kl 6.30 uansett med eldste..så da får jeg heller rydde da før de minste våkner i 8-tida..

Enda jeg hater å stå opp til husarbeid..

Vil ha mannen min hjem!!! Men han blir borte til helga i hvertfall :-(

Skrevet

Mon tro hvordan disse mannebeina hadde taklet det om rollene var byttet om?

Tror min hadde blitt rimelig sliten;) Hehe...

Evt hadde jeg blitt enda mer sliten fordi jeg måtte tatt husstellet også:P

Det er forresten kveldene som er aller aller verst...

Og 0630?! Da er det mer synd på deg enn meg;)

Skrevet

Hehe, skulle ha g¨ått hjemme slik i månedsvis så hadde han klikka..:-D

HUff, kveldene som er verst her også..når jeg er alene med ungene. Suger skikkelig å legge seg ensom i senga... BLÆH!

Nei, får vel finne senga..i ensomhet..

Natta :-)

Skrevet

ja kanskje det ;) jeg kaller meg *JCee* der også

litt vanskelig å sette seg inn i BV men mye bedre og mer oversiktelig forum som sagt :)

Skrevet

Jeg er tillab der inne også tror jeg, så vet du om jeg plutselig popper opp;)

Skrevet

Uffda..sender en klem,og vil du,så kan jeg ringe deg =o)

Så kan to ensomme snakke sammen!

Etter at jeg flyttet 150 mil i fjor,så må jeg begynne nye vennskap,og nye bekjentskaper. Og det er jammen ikke lett. Ikke når man har fylt 40....Jeg har enda ikke fått noen venninne her. Jeg tror egentlig jeg er usynlig....

Alle andre virker mer opptatt enn meg, og det er ingen i nabolaget med småbarn. De er enten barnløse, eller har barn som er eldre enn 12 år.

Så jeg tråkker oppi gubben,og han oppi meg. Og svigerfar er oppi alt dette, sammen med tre barn,som alle har ulike behov som skal fylles.

Hver dag føles lik den andre, så jeg skjønner hva du snakker om.

Man gjør det man må.-Så havner man her inne igjen og igjen.....og igjen...

Jeg har satt meg selv en dato for når jeg er ferdig med dib.

Jeg må det.

Dib skal bli et sted jeg har lagt bak meg, og jeg kommer til å holde løftet til meg selv.

Kjenner det skal bli godt med husmorferie ;o)

Skrevet

Kjære tilla; Jeg vil bare sende deg en god klem! Jeg skjønner hva du mener.... Og det er bare å slå på tråden :-)

Eller bedre, ta deg en husmorferie hit! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...