kei80 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #26 Skrevet 7. februar 2008 ikm=dagen du venter mens,står for ikke kommende mens,siden vi håper på å ikke få mens
Lizz27 Skrevet 7. februar 2008 #27 Skrevet 7. februar 2008 oki. Da hører jeg til i denne gruppa jeg også da. Har ikke så stor tro men. Må prøve å holde motet oppe.
Underveis --> Skrevet 7. februar 2008 #28 Skrevet 7. februar 2008 Velkommen skal du være! Har ikke trua jeg heller, og i dag har gravidesymptomene uteblitt totalt. Ingen oppblåst mage, ingen murringer, ingen stikninger og fortsatt uømme pupper ;-) Nå er det jo straks 1 uke siden vi hadde el, så da er det jo bare kort tid til det forhåpentligvis befruktede egget skal feste seg til livmoren. DA skal vi liksom ha mulighet til å kjenne symptomer på orntli' *hehe* Oi oi oi... Kjenner det blir en lang helg og en lang neste uke...
Kiss10 Skrevet 8. februar 2008 #29 Skrevet 8. februar 2008 I dag hadde jeg litt lyserødt blod da jeg tørka meg...kanskje en festblødning? Hva tror dere? Har IKM 14 eller 15, så da har jeg nok hatt EL for en 7-8 dager siden Håpe, håpe, håpe :)
Icerus Skrevet 8. februar 2008 #30 Skrevet 8. februar 2008 Liten anntydning til blod i dag... Men er fremdeles syk så vet ikke om magesmerter, kvalme og hodepine/svimmel er symptomer på graviditet eller sykdom.... *håper*
Underveis --> Skrevet 8. februar 2008 #31 Skrevet 8. februar 2008 Definitivt mer symptomer i dag. Kjente det da jeg stod opp, og har kjent det gjennom hele den lange dagen på jobb. Murringer! Ja, og fortsatt ulvehunger. Må være et tegn! *håper i det lengste og kommer til å få lang, lang, laaaaaaaang nese om tr kommer neste helg*
Tuttelure Skrevet 10. februar 2008 #32 Skrevet 10. februar 2008 hvordan går det med symptomene? jeg var uvel torsdag, forsåvidt rar i hue hele uka, humørsvigninger, null sexlyst ("støtsmerter"), hodepine litt hver dag. kjei, godtesyk, føles som at mensen kommer før tiden:( så om dette er tegn på TR eller graviditet vet jeg ikke enda:(. skulle skrevet opp hvordan man føler seg hver mnd, slik at man ser om det forandrer seg eller ikke.. burde jo begynne å kjenne kroppen og syklusen etter 6 mnd siden p-pilleslutt.. er redd syklusen blir kortere og kortere, først 31 - 27 -27- 26 - 26.. forsåvidt fint når man er prøver men:) blir no nesten travelt om man skal rekke el:) hehe
Underveis --> Skrevet 10. februar 2008 #33 Skrevet 10. februar 2008 Har skrevet litt om det i trådene som heter "IKM 15.-17. ..." og "5 dager til IKM". Har fortsatt ulvehunger. Spiser som en gal! Har aldri spist på denne måten før. Pleier liksom å holde med et par skiver, så jeg ikke er sulten lenger, men i disse dager holder det bare ikke. I skrivende stund har jeg spist en halv liter smoothie (en med alt) blandet med 4-korn og 2 knekkebrød, samt litt snop, og fremdeles er jeg sulten! Fullstendig uvanlig! Har ikke kjent stikninger på flere dager, men murringene er der nå mer eller mindre konstant. Høh... Jaja, kan vel kanskje kjennes ut som stikninger innimellom mensmurringene ;-) Blir omtrent som å ha mensen, uten sølet! Ellers forbedreder jeg meg på å få tr på besøk til helgen igjen. Kjenner jeg håper veldig på at jeg er gravid, så da blir jo skuffelsen så mye større når det ikke stemmer. Synes nå varierende form høres lovende ut for en mulig graviditet, men det blir vel med deg Tuttelure som oss andre: Er bare å vente å se. Det at vi er her inne og leser og skriver er vel et bevis på at vi ikke er særlig flinke til det *hihi*
Lemonia Skrevet 10. februar 2008 #34 Skrevet 10. februar 2008 7dpo her og kan ikke si jeg merker så mye. Har hatt svaaake menslignende smerter i går kveld og i dag, men det trenger jo ikke bety noe (har aldri menssmerter vanligvis). Forrige gang hadde jeg en klar festeblødning 6 DPO, har ikke sett noe denne gang og det kan jo være fordi det fester seg senere enn forrige gang, fordi det ikke blir noen festeblødning denne gang eller fordi jeg ikke blir gravid denne gang så jeg må slutte å gå rundt og vente på festeblødning. *ler* Synes det er helt uutholdelig å vente til Valentines Day. Helgen har i det minste gått fort, men jeg kan love dere at de neste dagene kommer til å gå supertregt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå