Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som en utålmodig unge omtrent :) Ti dager til jeg kan teste..Når skal du teste? Tips for å få tiden til å gå?Eller symptoner du vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Kei27

Har ikm 16 altså slutten av uke 7 :)

Men har ikke de store forhåpningene etter at jeg har blødd, og blør fremdeles etter el. Fikk bare satt ett "skudd" denne perioden, så vi får se. Jeg tror ikke at jeg tester før evt fredag 15 pga at jeg ikke har de høye håpene. Men dersom jeg får symptomer kan det være at jeg tester før..

Egentlig litt tidlig å få symptomer, men er kvalm har lett hodepine og selvfølgelig magesmerter pga blødningen som ikke stopper. Skulle egentlig til legen for å sjekke dette, men har ikke bil i dag :(

Skrevet

Føler meg faktisk litt muggen om dagen. Jeg hadde jo en plan! Sånn går det når Sambo reiser vekk ;-) Tror nok ikke det blir noe bebis på meg denne runden, men jeg har i alle fall nå sjansen til å bli bedre kjent med syklusen min, så kanskje det kan gå neste gang. Denne uken skal brukes til forefallende arbeid (som det heter) og jobb, og sitte på nett. Jeg er dårlig på å vente, så jeg kommer garantert ikke til å klare å holde meg i aktivitet hele tiden så tiden går fortere. Første steg for meg må være neste helg. Det er da jeg ser de ekte symptomene kan komme. Deretter er det jo IKM-helgen. Dersom jeg får mensen, så er jo saken grei. Dersom den mot formodning skulle utebli over helgen, så tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å tørre å teste før uti uka etter.

Tenk om den uteblir... Lurer på hvordan jeg skal lure meg unna vinen på den hytteturen da uten at folk bli mistenksomme...

Skrevet

hei:) jeg har ikm den 13, men positiv el-test to dager før forventa, så da kan jeg vel ratt vente ikm den 11.. :( har ikke TR kommet innen den 13, så tester jeg:)! lite symptomer.. har hatt vondt i hodet.. that's it.. om deter ett symtom eller ikke vet jeg ikke. men uansett så skal det vel litt til at symptomer skal komme allerede nå... eller?

Skrevet

Uff,blødninger høres ikke bra at!For håpe alt er som det skal!

Må få høre hva legen sier?

klem så lenge

Skrevet

Er lov å være muggen! Dere har jo en liten sjangse :) Blir spenndene å se om noen(lange dager) prøve å vente lengst mulig til å teste her å! Men du skal på tur!Kommet opp med noen smart unnskyldning??

Skrevet

Hei :) ok,ser vi er mange som håper på oktoberbarn her :) Er bare litt intressant å høre ang symptoner.Er sant som du sier er tillig med symptomer ennå,men merker at det skjer ting i kroppen etter el her.

Krysser for deg,blir spenndene med svar på testene om ikke alt for lenge!

Skrevet

Jeg har IKM 16 februar, og har tenkt å teste på Valentines Day. Rekker såvidt oktober hvis det klaffer nå (har selvsagt vært inne på babyverden.no og sjekket at evt termin blir 28 oktober).

Aner ikke hvordan tiden skal gå, får ta en dag av gangen. Har jeg flaks slik som forrige gang kan jeg regne med å kanskje kjenne noen små symptomer til helgen. Jeg fikk festeblødning 6 DPO sist, så det skal jeg selvsagt være på utkikk etter.

Skrevet

Jeg har ikm 15 februar og skal også teste valentines day :) termin må vi selvfølgelig sjekke opp (har 26 okt :)

Nei,det blir noen lange dager men håper på noen kjennte symptoner i løpet av helgen som deg!

Alder på barnet du har fra før?

Skrevet

Har IKM 14. februar etter terminberegninger. Men har ikke fått utslag på EL-tester denne måneden. Tror nok likevel jeg har hatt det og vi har gjort 4-5 forsøk. Så jeg er forsåvidt optimist :)

Tror ikke det kan være symptomer hos meg ennå, men kroppen er i ulage. Er småsjuk med forkjølelse og lett feber. Har hatt det en liten uke nå, så det meste er litt på halv tolv. Har hatt noen magesmerter/stikninger og må ofte på do (nr 2). Men det trenger jo ikke bety noen verdens ting.

Er spent på denne pp da det er første runde vi virkelig har fått prøvd egentlig.

Tester nok torsdag morgen. Må grøsselig tidlig opp den dagen.... evt. kanskje fredag morgen om det blir stress torsdag... får se litt :)

Skrevet

kei27: Jeg har ikke noen fra før. Forrige svangerskap endte i SA i uke 11. Dette er andre pp etter SA'en (eller egentlig første ordentlige siden forrige var så lang at det var umulig å finne EL og tilbakeregning viste at vi hadde bommet totalt i forhold til sengeaktivitetene). Men men, krysser fingrene for denne gangen. :-)

Skrevet

Hei hei:-)

Jeg har ikm 16. og skal prøve å ikke teste før, men tipper jeg ikke klarer det... Er i 4.pp. Har litt tvil at det klaffer denne pp, pga få skudd, pga sykdom. Men håper jo selvfølgelig likevel.. Har prøvd MANGE kjerringråd denne mnd, og tar nå wild yam:-)

Skrevet

Hei til alle sammen! Spennende dager for oss dette. Ingen som egentig forventer å kjenne noen symptomer, men alle ser ut til å kjenne etter ;-) Er jo til å bli gal av!

kei27: Ingen dårlige unnskyldninger her, og den alkoholfrie rødvinen ligger jeg langt unna. Den smaker vistnok helt forferdelig. Nå skal vi riktignok på tur med meget gode venner, så om de skulle fatte mistanke, så er ikke det noen krise, egentlig.

Sambo var forøvrig så dum å så en spire av håp i meg igjen i går da jeg forklare hvordan dette med syklus egentlig fungerer. Dersom jeg har en 28 dagers syklus, så skal vi faktisk ha rimelig gode sjanser for å bli gravide. Jeg synes jo det hadde nesten vært for gæli' dersom den hadde sittet på første forsøk, men jeg ser jo at det er flere som får det til når de legger det opp på samme måte (sex dagen før forventet el), så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet

En annen toskete ting som jeg har fått det for meg, er at jeg har veldig lyst til å få et oktoberbarn. Nå er det jo slik at min termin i så fall blir veldig sent i oktober (den 26. tror jeg det var), så sansynligheten for at barnet blir født i november alikevel er jo overhengende!

Finnes det forøvrig en sånn normalepille man kan ta for å bli sånn man var før man begynte å tenke på å få bebis?

Jeg prøver å unngå å drukne Sambo i mine spekulasjoner, men må innrømme at jeg sprakk litt i går. Klarte å vinkle det på fornuftig vis, som å spørre om hvor mange barn han kunne tenkt seg (minst to fikk jeg vite) og om de da skulle komme tett (det var også helt greit). Avslørte også at jeg ikke lenger ønsket meg tvillinger, for det er jo litt vanskeligere å håndtere sånn på egenhånd. Tenkte liksom en gang at to på en gang var litt som to fluer i en smekk, men har kommet meg over det ;-)

Har ingen endringer på symptomlisten min heller. Er fortsatt veldig oppblåst (noe jeg har vært hele syklusen, så kan umulig være et tegn) og kjenner noen stikninger i livmor med ujevne mellomrom.

Ha en god uke folkens. Neste uke skal vi kunne kjenne symptomene på orntli' *hehehe*

Skrevet

Jøss! Så rart! Svarte på kei27 sitt innlegg lenger opp her, og så la mitt innlegg seg rett under der! Trodde det hadde blitt helt borte jeg. Er det vanlig da? Trodde de la seg nederst jeg...

Jaja. Mitt innlegg ligger altså midt i tråden :-S

Skrevet

Blir gal av venting jeg også!! sitter å leser hva alle andre skriver, samtidig som jeg ikke skal stresse! What to do!? Usikker på om det har fungert denne gangen, håper at alt klaffer der inne og at de treffer hverandre:) Gleder meg til symptomer! krysser fingrene for oss her!

Skrevet

maria08: Det er bare når du svarer på det aller første innlegget i tråden at svaret legger seg nederst. Svarer du på noen som helst av de andre legger det seg under det innlegget du svarte på, siden du på en måte har svart bare dem. Litt forvirrende (men dette er et utrolig lite brukervennlig forum generelt da).

Skrevet

Lemonia: Ok, takk for tipset! ny her og prøver å skjønne ting:) både det ene og det andre;)

Skrevet

Hei hei:-)

Får skrive meg på her jeg da!

Har IKM 17februar.

Har hatt stikninger i magen siden EL å jeg føler meg helt rar i kroppen!

Å har en slags press følelse i magen.

Var nok ikke planlagt å bli gravid, vill heller vente et par år, men kan ikke riste følelsen av meg så jeg får være her inne litt til jeg ser om mensen kommer eller om jeg kanskje er lengre å veg siden den blødningen jeg hadde sist var første blødning etter fødsel (11,5mnd) siden..så vet ikke om det var vanlig mensen.men noe er alikevel på gang kjenner jeg! Blir spennende å se!

Er så leeeeenge til 1,5 uke..jaja.. *smøre seg med tålmodighet*

LYKKE LYKKE TIL ALLESAMMEN:-)

Skrevet

Kjenner fryktelig på at jeg er småkvalm på morgenen nå, men det er så svakt at jeg nok på innse at det har noe med at magen min har slått seg totalt vrang og jeg har hatt skikkelig luftsmerter i det siste. Har vært relativt bra i dag, selv om jeg har sittet mye stille, så det var deilig. Syntes også kvalmen lettet litt utpå formiddagen. Utrolig sulten om dagen også! Pleier liksom aldri å være SÅ sulten? Har hatt stikninger i livmor også, men i dag har det vært litt stillere på den fronten.

Nei, det er ikke godt å kjenne sånn etter tegn. Forbereder meg på at jeg ikke er gravid, men det er jo veldig pussig hvordan kroppen klarer å innbille en at alt dette er gravidetegn ;-) Det er heldigvis mye som skjer i de neste dagene, så da går tiden litt fortere.

Skrevet

Er forøvrig det å plutselig være kjempesulten et gravidetegn? *hehe*

Skrevet

Hehe! du er ikke alene ,blir så gal selv her..Har du kjennt noe til noe symptomer ennå?

Skrevet

Bare et spørsmål: Hva er IKM? Meldte meg inn i går og skjønner ikke alle forkortelsene her :o)

Skrevet

ikm er den dagen man skal ha mensen men kaller den IKM fordi man håper den ikke kommer, altså "ikke kommen mens" -)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...