Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #26 Skrevet 4. februar 2008 Du har hvertfall godt humør, det skal du ha. Det ordner seg sikkert greit for deg etterhvert. Du er ei søt jente som sikkert finner en som passer bra for deg om noen år. Men hva skjedde med han som gjorde deg gravid da> One nightstand?
mamsemums <3 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #27 Skrevet 4. februar 2008 Nja, han er et kapittel for seg selv......
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #28 Skrevet 4. februar 2008 Høres spennende ut!! Fortell fortell!!
mamsemums <3 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #29 Skrevet 4. februar 2008 Nei, det er faktisk ikke så spennende!! Tro meg
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #30 Skrevet 4. februar 2008 Ok. Er det er sjans for at dere kan bli sammen igjen tror du?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #32 Skrevet 4. februar 2008 Hvorfor er du så sikker? Det er mye som kan skje vet du....
mamsemums <3 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #33 Skrevet 4. februar 2008 Ja, mye KAN skje.. Men tviler på at det skjer du'gitt! Enkelte er vell ikke skapt for hverandre da..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #34 Skrevet 5. februar 2008 Jeg fant min fantastiske kjæreste da sønnen min var bare to mnd :-). Så det går an, hehe...Nå har vi vært sammen i 4 år og venter vårt første felles barn sammen:-). Men det var mye frem og tilbake og mye usikkerhet helt i begynnelsen. Han fikk litt å tygge på i forhold til hva han var i ferd med å begi seg ut på -DET er helt klart, men med god kommunikasjon og sterke følelser så kom vi gjennom det. Det er klart det ikke er lett for en gutt å ta på seg den rollen når det sikkert hadde vært mange andre jenter som hadde vært "enklere" å forholde seg til, men når han bestemte seg for å satse 100% så fjernet det enhver tvil om at det var noen andre en oss han ville ha. Den enorme omsorgen og kjærligheten han har vist for meg og sønnen min er langt utover det jeg noensinne trodde jeg skulle få oppleve. Jeg var innstilt på å klare meg selv og gledet meg til det, da det ble klart at barnefaren pakket snippsekken og la ut mot grønnere marker. Ting blir desverre ikke akkurat som man har planlagt, men min erfaring e at alt som skjer har en mening og i mitt tilfelle ble det hell i uhell :-)! I ettertid har jeg mang en gang tenkt (litt sånn som filmen "sliding doors", hvis noen har sett den) at det er jammen mange valg man tar som utgjør det livet man ender med. ET feilskjær kan vise seg til slutt å være den beste valget man har gjort i livet. Man må nok bare stole på seg selv og magefølelsen, så tror jeg nok bitene faller på plass til slutt :-). Hehe, det var min solskinnshistorie, da -litt lang og skrevet med lykkelige, rosa briller på ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå