Gå til innhold

Noen ganger er mannfolk "feige" !?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt, jeg er som sakt ung, singel og gravid.. 13 uker på vei;)

Men, idag sendte jeg en del brev (www.nettby.no) med en hyggelig mann, han virket veldig innterisert osv (ikke at jeg hadde stormet på han nei, vi bare skrev litt sammen).

Men problemstillingen er som så; Når det blir nevt at jeg er gravid så hører jeg ikke mer fra de..!? Hehe, er jo litt irriterende da! :P

Var også en dag jeg fikk et brev fra en fra samme plassen min (vi har en del felles bekjennte) som begynnte å skrive brev, etter at vi hadde skrevet en stund så skrev han at han hadde vært litt innterisert i meg, men det at jeg var gavid var ikke så "bra" da.. Så ville han ikke "prøve seg" på meg lenger... Hehe!

Det er ikke at jeg vil storm på alle de mennen som skriver brev, men blir bare litt "frustrert" (??) når det det blir sakt at jeg er gravid, så er de ikke innterisert lenger... :P

Mannfolk er feige!! ;p

Kommer jo aldri til å få meg noe mann jeg.. :P buhu

Hvorfor synes vi "jenter" at alene'papper er sexy da?? :o

(dette er ikke noe krangle da men, måtte bare få det ut)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woops, skrive'leif her også! :/

Skrevet

Ja, Lunatariel -du må nok ta et mentalt notat om at det ikke skrives "innterisert", men nemelig "INTERESSERT", før du får grammatikk-politiet på nakken :-p

Men utover det... Klart du får deg en mann, du er jo så ung, atte -du har jo heeeeele livet foran deg!!

Bare vent til kid'n kommer ut, så smelter h*n nok mang et etableringssjukt mannebein, hihi... ;-)

Skrevet

Ja, jeg så det selv.. Hehe! Men tenkte det var ingen som var så usakelige at de nevnte det;) Hehe!

Men jeg har bestandig skrevet INTERESSERT (?!) galt tror jeg, men nå skal jeg lære meg det, uten feil fra nå av!! Låver;) Tror jeg uttaler det feil også! :o Hmm...

Jamen, de er jo såå "feige" !!! :P Enn å bare stikke av slik da?!

"Du virker søt og snill og grei, men faen du er gravid.. Hadet (og dett var dett)"

Javisst har jeg heeeele livet foran meg, men er kjedelig nå de trekker seg unna hele tiden :P

Nå inatt har jeg snakket med en gammel kjenning av meg, og tatt opp kontakten igjenn, han virket veldig interessert (NEI, jeg er ikke selvgod)og vi snakket i hele natt, men han sa jeg ikke at jeg var gravid til! Lurer på hvordan HAN reagerer når jeg siert det!!;) hoho..... "Wooops, jeg må gå å skifte til sommerdekk på bilen, hadet!"

Man blir litt frustrert! :P Jabbi'jabbi'doo......

Skrevet

Tror nok ikke tiden du er gravid er den beste tiden å sjekke på, nei -rimelig skummelt for menn generelt med damer som er på tjukka, hehe...

Jeg kan jo ikke akkurat klandre de. Hadde ikke akkurat vært mye til "varp" sånn som jeg er nå, selvom et par slibrige, fulle menn har prøvd å gnidd magen min og påstått at jeg er sechhhxy :-p.

Glad jeg har en tåååålmoooodig mann!

Nei, som sagt: Jo mere du tar dette ut av hodet ditt, jo bedre, tror jeg

Det er så mye annet du skal forholde deg til nå og du blir nok mer klar når babyen er ute og livet går sin gang igjen.

V

enninna mi traff kjæresten sin -etter at pappa'n til gutten hennes stakk midt i svangerskapet- når guttungen var tre mnd:-). Hun har mange ganger sagt at hun mistenkte han for først å bli forelsket i han og tok med henne "på kjøpet", hehe... De har vært sammen i 7 år nå, er gift og han har adoptert gutten.

SUNSHINESTORY!!!!

Skrevet

Hadde bare vært så godt med en NÅ som kunne ha vært her sammen med meg, en å dele denne gleden men ;D kooooos :P

Jeg sjønner egentli de mannene jeg også alltså, de er jo feige;)

Hehe, neida! Jeg tror jeg hadde rygget litt selv om jeg hadde vært mann alltså... :P

Men jeg vil jo ikke være evig Singel!!! :D

Åååh, missunder denne venninen din! Hun var jo heldig:)

Kansje det med å ha en litn baby gjør man litt mer attraktiv læl da!?

Hvem vet!! :D

Skrevet

Jeg har -med mine + år på baken, hihi- ikke noen oppfatning av at det blir verre å finne seg en kjæreste selv om man har barn, så sant man ikke blir en sånn bitter, sur, "jeg-venter-på-det-jæææævla-bidraget"-aktig alenemor, da. Jeg kjenner noen av de og :-p.

Kjenner mange med dine, mine og våre,

men til gjengjeld har jeg ingen kompiser som har datet noen gravide så vidt jeg vet....

Det skal nok være en meeeeeget stabil mann som er oppover ørene forelsket til å ta på seg DEN oppgaven ;-)

Er jo kanskje litt anderledes når man er 19år(var det 19 du var??) i forhold til meg og de rundt meg som er 30+. da...?

Men evig single er det vel ikke stor sansynlighet for at du blir uansett. Du virker jo som ei oppegående, utadvendt jente, men om du må gå single et år eller to er vel kanskje noe du bør forberede deg på...thi-hi.

Tror nok ikke det blir så viktig når bebissen kommer -DET er den største kjærleika på joooord :-D

Skrevet

Shit, singel i 1-2 år sier du!? Uææ... Hehe!! Neida;)

Får vel smøre meg med tolmodighet å vente i spenning om "den rette" dukker opp en vakker dag da HÅPER JEG;)

Jaaa, baby'gullet har jeg hele livet mitt ut uten at han/hun stikker fra meg<3 Men det er vell noe de karrene har fort en tendens til å gjøre;)

Men HAHA.. Er litt greit også, på nettby når jeg får brev av slike hærslige griser av menne "Hei søta, hei sexy bla bla blaa"

Så er det jo bare å skrive tilbake "Hei, jo bra.. er Gravid da;)"

Så den typen er grei å skremme bort!! ;) hæhæ.....

På den måten er det jo greit også!! :P

Beklager, er overtrøtt jeg! Har ikke sovet noe inatt! Uæ..

Skrevet

Tror egentli dere 30+ har lettere for å finne menn enn jeg på 19 har...

Da menn 30+ er mer voksen og moden (dooo'ah..) enn hva de på 20+ liksom.. De er bare feige de ;p

Skrevet

Hehe, du har nok rett. Man har nok senket forventningene til et litt mer realistisk nivå og forventer vel noen "skjelett i skapet" når man har rundet de famøse 30 *hihaaa* :-p

Skrevet

Det er vel kanskje ikke så rart at mennene rygger unna på et slikt tidspunkt?? Et barn er mye ansvar, og når man da selv ikke er faren, så har man kanskje ikke de sterke følelsene? ( Nå prater jeg om de som rygger unna når det kommer opp at du er gravid)

Jeg tror selv jeg hadde tatt avstand om jeg var gutt/mann.

Meeen, det finnes også de genuine gode mannfolka. Har en kamerat som ble sammen med ei jente når hun var i 5 mnd:) og han elsket den gutten, noe han fremdeles gjør, selv om det er slutt mellom de:)

Skrevet

Svar meg helt ærlig Lunatariel;

Synes du VIRKELIG det er rart, at en fyr ikke vil ha deg og lausungen din på kjøpet? Du bor hos foreldrene dine uten jobb og utdanning, og sjekker menn på nettby?? Ærlig talt, klarer du virkelig ikke resonnere deg frem til et svar på det?

DET er tragisk det!!

Skrevet

Anonyn: Ja, klart.. E jo kjempe rart!!! Sjønner det ikke jeg.. Haha!

Er jo bare at menn generelt er feige! :P hehe

Skrevet

Jeg synes kanskje du burde oppdatere profilen din på nettby. Skriv at du er singel OG gravid, da vil ikke de feige mannfolkene skrive mail til deg i utgangspunktet og du slipper å bli skuffet. Skjønner?

Det er ikke så rart at mange backer ut når de oppdager at en interessant dame er gravid, spesielt på et tidlig stadium som litt brevveksling på nett er. Det kan være en utfordring for alenemødre å få en ny kjæreste, men det skal litt ekstra interesse og kjærlighet til for at en gutt skal kunne se forbi månedsvis med svangerskapshormoner, en voksende uformelig kropp og kanskje ikke det beste utgangspunktet for sex med tanke på fødsel, barsel, amming og de forbannede hormonene.

Jeg sier ikke at alle har det sånn, men personlig var jeg et helvete å være sammen med da jeg gikk gravid og når jeg var i barselperioden. Ihvertfall ikke mye sex skryte av.

Synes du skal se på dette med et litt mer realistisk syn. Det er ikke så rart at gutta blir skremte, men vis deg fra din mest sjarmerende side og du vil nok vinne hjertet til drømmegutten til slutt.

Lykke til!

Skrevet

Har det både på profilen og i dagboken min! Så de er blinde også! :P

Men dette var bare et lite tulle innlegg fra meg i natt, da jeg ikke fikk sove og var veldig overtrøtt! :)

Men det e vell at faktum at enslige mødre/gravide har mer vansker med å finne seg enn kar ja.. Det tror jeg!

Skrevet

Vet du hva, det har du helt rett i!

Jeg har hatt en profil på sukker der jeg spesifikt sier at jeg har barn og at jeg ønsker flere barn.

Likevel hagler det inn meldinger fra menn med profiler som ikke matcher min på de mest vesentlige områdene.

Mannfolk er blinde!! Ser de et pent fjes gidder de ikke lese det pjattet vårt tror jeg!

Kanskje du må skrive "GRAVID" med sprittusj på panna og legge ut nytt bilde. Kanskje de legger merke til det da? He he.

Skrevet

Haha...

Tror faktisk at man må ty så langt til det med å skrive gravid i panna å legge ut det som profil bildet ja.. ;O

Haha, det hadde vært morrsomt!

Skrevet

HERREGUD!!! Den opplysningen om at du var ung ble ganske overflødig... Hva får deg til å tro at en ungjente i 13. uke skal være det ultimate sjekkeobjekt for (ung)gutter? Og fokuset ditt er at gutter er feige? jajajaja.

Skrevet

Aldri sakt jeg er noe sjekkeobjekt!!

Hvis du leser litt nøye ANONYM, så ser du at dette er et litt tulleinnlegg!? :) Slapp av.. Stress ned..

Er jo bare generelt sett; De fleste menn rygger når ordet gravid bli nevt!

Skrevet

Selv om ikke jeg er anonym over her, så ser heller ikke jeg i hovedinnlegget ditt at det er tull? Du skriver jo at du blir frustrert?

Jeg vil heller ikke si at mannfolk generelt er feige fordi de ikke vil date en gravid jente. Men vi har alle forskjellige syn på ting :) Heldigvis...

Skrevet

faen så mange mannfolk du har prøvd deg på i det siste da..:P

Skrevet

Jeg syns du virker innmari naiv. Nå som du er gravid så burte du slutte å desperat lete etter type. En venninne av meg var nesten 20 uker på vei da hun traff en fyr på nettby. De flytta sammen veldig fort og hun trodde at han kunne bli pappa til ungen og at alle problema var over. Etter bare noen uker fant jenta ut at han hadde store psykiske problemer og det virka som han hadde blitt sammen med henne for at hun liksom var litt parkert i sofaen og fordi ingen andre ville ha henne for han sa det når hun var uenig med han om noe. Det ble ganske ille, og nå vil hun heller ta seg av ungen sin alene og dropper mannfolk for en stund. Det er ikke mange gutter som har drømmer om å finne ei dame som allerede er gravid med noen andre. Sånn er det bare.

Det virker ikke som du forsto helt hva du gjorde da du ble gravid. Hva skjedde med barnefaren?

Lykke til.

Skrevet

Jeg driver ikke å lete etter noe type! :)

Var bare et generelt synspunkt jeg kom med..

Makan, er jo bare tull!

Er ikke at jeg er desperat for å finne meg en på nettby (haha), er bare så teit hele måten de reagerer på når det blir nevt av jeg er gravid!

Er ikke noe mer enn det :)

Har snakket med et par, og det er faktisk ganske komisk å se hvordan de reagerer når det blir sakt.. så på en måte, så blir de litt "feige"

Er jo ikke dermed sakt at om jeg snakker med noen så er det noe der...

Stakkars venninen din, nettby er INGEN god sjekke plass!!!

Snakker ikke bare for meg, vet av mange andre som er/blir alenemødre som "slitet" med menn, da de fleste trekker seg unna :)

Skrevet

Syns ikke de er feige men normale og smarte. De virker som du bare snakker om hvor interisserte folk er i deg og derfor virker de som du prøver å få type, så jeg er enig med innlegget overfor.

Men lykke til!!! Lurt at du bor hos mora di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...