Gå til innhold

Hvilke forhold har dere til mødrene deres??

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Tja.. Besøker graven hennes en gang i blant. Altfor sjeldent. Hadde et fint forhold som varte altfor kort. Satte ikke pris på det før det var for sent. Så har veldig dårlig samvittighet for det, ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har et veldig godt og nært forhold til mamma..

mylian:

sender deg en god klem jeg..og jeg er sikker på at mamman din tilgir deg ..

Skrevet

Mamma og jeg har et veldig veldig godt forhold.

Nært, åpent, fortrolig, masse varme og ikke minst stor respekt for hverandre.

Skrevet

Har et supergodt forhold til mamma :) Vi er gode venninner, og hun er en kul mormor :)

Skrevet

Jeg har et supert forhold til mamma. Jeg kan stikke oppom en kveld bare for å prate, jeg kan snakke med henne om alt. Går å shopper på byen og på kafeer gjør vi også. Er rett og slett gode venninner nå :)

Skrevet

Et nært forhold åndelig sett, fjernt fysisk ;-)

Skrevet

Etter at jeg ble mor selv, så fikk jeg et mye bedre forhold til min egen mor. Og det er jeg utrolig glad for! Vi snakker sammen hver eneste dag på telefonen, og siden hun & pappa ikke bor så veldig langt unna så ser jeg dem flere ganger i uken også! :)

Skrevet

Har et veldig godt forhold til henne:)

Men jeg har en fostersøster som alltid tar shoppingen, cafe og alt med henne. Skal jeg være sammen med mamma må jeg være sammen med min fostersøster (hun er voksen).

Så venninderollen er opptatt på ubestemt tid,.,,...

Skrevet

Har et helt ok forhold til mamma. Vi går å shopper, cafe og går tur med lillegutt. Men ble litt avstand mellom oss etter pappa døde, når jeg var liten. Etter det fikk jeg aldri klemmen eller oppmuntringen jeg trengte. Forstår hun hadde det vanskelig da, alene med 3 barn på 3,6 og 9 år i en alder av 30. Men har enda ikke helt klart å tilgi henne for at hun ikke "så" at jeg hadde det vondt. Burde kanskje tilgitt, det er jo 14 år siden..men det er vanskelig...

Skrevet

Dette var jo egentlig litt trist lesing.

Jeg har et veldig godt forhold til mamma, men noe overfladisk. Mamma er ikke den jeg ville ha spurt hverken om gode raad eller trost.

Skrevet

Både og. Vi kommer greit overens....ikke noe krangling mao. Hun hjelper når vi ber om det. Meeen vi har ikke noe nært forhold. Snakker ikke om ting som betyr noe - holder oss på det praktiske plan

Skrevet

Kunne vært et bedre forhold, men er bedre nå enn det har vært noensinne nå som vesla er blitt født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...