Gå til innhold

Jeg elsker Figa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker vel ikke som om du anonym er særlig voksen selv da?!

Noen som har hadd en DÅRLIG dag idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du velger å lese utifra hva jeg skriver får du ta på din egen kappe.

Skrevet

Sarkastisk-morsom? Det ordet er i samme kategori som knivdrept, økseranet, turgikk og sexknullet.

Skrevet

Er glad vi har Bærkorg, Digre Mugger, Balooa med flere her inne - så langt har innleggene deres gitt flere rykninger i smilebåndet enn Annie's iltre oppgulp. Så en stor takk til damene som muntrer opp ventetiden ( signert også min mann som liker å høre meg gjenfortelle de beste historiene herfra )

Skrevet

Kansje ANONYM her rett å slett ikke kan/får til å bli gravid, og MÅ la det gå utover oss som er så heldige å ER gravide!?

Uff, synd for deg :/

Skrevet

Eller sexdrept og økseknullet.

For øvrig mistenker jeg at disse ordene muligens er synonymer.

Skrevet

Redaksjonen i VG kan eventuelt bekrefte det for deg.

Skrevet

Hvem er denne annie? kan noen vise til et innlegg hun har skrevet? Prøver å finne noe, men den gang ei..

Skrevet

Det har du helt rett i - og da har du vel oppsummert hensikten med nevnte bær. Jeg mener, hva er poenget med dem, da? Ikke smaker de godt (jada, jeg har prøvd), og ikke tar de seg spesielt godt ut på hekken (ikke noens hekk, vil jeg tro).

Skrevet

Sv: Jeg elsker Figa! 23:24 3.02.2008

Hvem er denne annie? kan noen vise til et innlegg hun har skrevet? Prøver å finne noe, men den gang ei..

Anonym

Skrevet

Buhu, jeg hadde en bindestrekfeil!!

Hva så??

Skrevet

BÆRKORG:

Vi er flere anonyme her inne. Det er ikke jeg som har gått til angrep på noen av dere. jeg bare lurte på hvem denne annie er??

Skrevet

Jeg liker alle... Kom og ta på den vissne blomsten min. BLÆH

Skrevet

Anonym er Anonym er Annie. Nå vet du det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...