Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Figa er det smarteste, vakreste og mest fantastiske mennesket på hele jorden! Dere andre her inne suger!! Jeg elsker deg Figa!! OG nøtten;)
Figa *Fødeklar* Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Du er ikke alene skal jeg si deg. Men jeg elsker deg og S.H.K.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Flott!! ho ho;) Prompekjerringen og måken er hjerneskadede!! Signed, S k
Figa *Fødeklar* Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Prompen kommer jo fra ræven kjære deg, men måken er fra himmelen.
Patetica fåkksi Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Jeg ville ikke plassert Prompefisen og Baerkorg i samme kategori..
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Så vidt meg bekjent betyr "måkeskrik" enten a) et skrik fra en måke, flere skrik fra en måke, c) flere skrik fra flere måker, eller d) et (unisont) skrik fra flere måker. Kaller hun seg, i skrivende stund, "Bærkorg Skrikemåke"? Nei. Burde hun vurdere et nickskifte? Uvisst. Ellers synes jeg jo så klart det er litt interessant å observere at selv en "debatt" som i utgangspunktet omhandlet Figa, i stedet brått ble Bærkorg-tråd nummer trehundreogfjørtisju. Det er jo nesten magisk, lizm. Me loves it.
Ikkelektuell Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Det mange ikke tenker på er at nickets andre og mindre sjarmerende del i høyeste grad oppveies av første del, som kun gir assosiasjoner til deilig mat som spises i løpet av årets hyggeligste måneder. Jeg vil anmode om at man, ved neste anledning, husker på å ta opp akkurat dette. For øvrig sier det en hel del om flertallet her inne, at et lite måkeskrik skal få lov til å ta så stor plass. Men ikke misforstå; jeg klager ikke. *humre*
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Det spørs hva slags bær du har i korga di, lilleskrik. Er muligens interessert, da jeg planlegger å a) kjøpe meg en raff liten stavmikser, og lage kjernesunne smoothies, for å c) starte et Nytt og Bedre Liv. (Dette betyr dog ikke nødvendigvis at jeg anser februar som en av "årets hyggeligste måneder". Urgh.)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Jeg liker ikke lunatariel( veslevoksendrittunge som ikke vet hva det vil si å ta vare på et barn). Jeg liker heller ikke balooa (degospuler) Misliker ogå sterkt bærkorga( ÆSJ)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Og sjokkerende nok ble det innlegget signert med anonym....! Få en ryggrad, Annie.
Ikkelektuell Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Alle deilige bær som plukkes i løpet av tiden fra og med juni til og med, tja, september? Rognebær er utelukket, likeså de rare, hvite bærene som vokser på enkelte hagehekker. Og februar suger, og det ikke bare bær-messig.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #13 Skrevet 3. februar 2008 Hvis du tror jeg er annie, så må jeg nok skuffe deg! Vet ikke hvem det er her inne, men da liker jeg sikkert henne, hvis vi misliker de samme personene. ..Og er det så veldig rart, at av så mange damer vi er her inne, så er vi fler som misliker de samme personene?? De gjør ikke rent lite ut av seg heller!!! Æsj, blærete, kvalme kvinnfolk som spyr eder og galle!! Godt de ikke er på noen av de andre forumene. men det er vel en grunn til at de bare er her, -fulle av dritt!!! Jeg liker heller ikke digre mugger, eller hockeymom noe særlig!! Jeg er anonym fordi jeg har valget... Deal with it!!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Jeg liker ikke Anonym, fordi den er en pubertal skitunge med elendig formuleringsevne og ryggrad som en total amøbe. At Anonym ikke liker meg, ser jeg på som et kvalitetsstempel. For _min_ del.
mamsemums <3 Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 Ojj'sann.... Kabom, den svei du'gitt! Jeg står nå iallefall for den jeg er! Noe du, anonym, IKKE gjør! Lurer virkelig på hvem du anonyme er jeg? Hva er sååå bra med deg da?
Ikkelektuell Skrevet 3. februar 2008 #16 Skrevet 3. februar 2008 Nå er det vel ikke slik at du er av den mest tålelige typen, men står man i et glasshus med en fin, rund stein i hånda, så er det sikkert dritvanskelig å holde seg.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #17 Skrevet 3. februar 2008 De rare, hvite hagehekkbærene skal (dersom de er litt store) legges på bakken og skvisjes med føttene. Popp, sier det da. Fin underholdning for barn, i alle fall før de oppdager Playstation.
Turid Laila Skrevet 3. februar 2008 #18 Skrevet 3. februar 2008 Ohhh NO! Jeg som skulle til å skrive et innlegg om at jeg ble ikke mislikt, også ser jeg at det er jeg visst. Makan!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #19 Skrevet 3. februar 2008 Kvalitetsstempel, Hockey! Kvalitetsstempel.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #21 Skrevet 3. februar 2008 AHAHA, ja bærkorga og hockey, dere er bare såååå sarkastisk-morsomme. Så geniale rett og slett!! Tapere er det dere er!! Og til deg Lunatariel, se og voks opp. Du skal snart ha et barn!! Selv om du er et selv!!!! Uff, stakkars stakkars barn!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. februar 2008 #22 Skrevet 3. februar 2008 Du får trøste deg med at det er hardt å være på topp Anniene er bare misunnnelige. Men det hadde vel ikke vært mye til krangleside hvis de fjernet fegis-knappen!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #23 Skrevet 3. februar 2008 Figa er og en oppblåst og blærete kjerring. hun er her bare for å kverulere og rette på folk som skriver feil.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #24 Skrevet 3. februar 2008 hockey mamma er nå iallefall ikke god i hodet. Hun tror tydeligvis hun er mammen min og her, for hun har nemlig sagt til meg at jeg får ikke lov til å være her siden jeg ikke er gravid.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #25 Skrevet 3. februar 2008 Kjære Anonym. Jeg tror du bedre vil få frem poenget ditt hvis du - i tillegg til alle utropstegnene, selvsagt - bruker caps lock på absolutt alt du skriver. Det vil muligens også gjøre deg _enda_ mer sjarmerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå