Gå til innhold

Oktobertermin i Bergen???


Alenemoder1snart2er tobarnsmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei... Gratulerer så masse.. Hva betyr pcos?? Jeg er kjempe redd og spent og glad, alt på en gang.. Hvordan tok vennene dine at du er gravid?? Mine ble glad men drikker hver helg, så mitt sosialliv handler nå om andre gravide og tv på lørdagskveldene.. Du då??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. Dette er litt flaut, men hva er BIM møte?? jeg er iallefall VELDIG interresert.. Er så kjekt å snakke med andre som går igjennom det samme. Det er så mye nytt med kroppen og jeg kjenner ingenting igjen.. hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bocca bar et pefekt.. Jeg skal på ultralyd 9. mai, så da vet hvilket kjønn det er.. Jeg har termin 7 oktober;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint da setter jeg opp et møte på bim.treff sånn at alle som skal være med kan melde seg på der sånn at jeg får bestilt plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 20 okt og intr. i et treff for å møte andre i samme situasjon som meg.Er ikke så veldig opptatt av graviditeten, prøver å ta godt vare på meg selv men holder gleden litt på avstand..er jo så tidlig enda.Skal på UL 20 mai, etter det tør jeg sikkert å glede meg mer. Er 35 år og førstegangs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er jente på 24 år, student, har en gutt på 2år fra før, bor rett utenfor sentrum (haukeland)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bergen sentrum, og har termin i oktober. Ble flyttet fra september til oktober etter ordinær UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er snart 31 år. Har en gutt på 7 og en jente på 3. Har termin 18 oktober. Bor i Fyllingsdalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...