Gå til innhold

Oktobertermin i Bergen???


Alenemoder1snart2er tobarnsmor

Anbefalte innlegg

Noen flere som bor i Bergen og har termin i oktober eller deromkring?? Sist jeg var gravid/i barselperm var ingen av mine kjente gravide, hadde vært kjekt å kjenne noen andre i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Fyllingsdalen :) Venter også nr. 2, eldstemann er snart 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy :) Da blir det kanskje bim-treff på oss i løpet av våren/sommeren da? :) Bra vi er flere i Bergen som har termin da, er kjekt med noen andre som er i samme situasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, jeg bor i bergen og er snart 20 og har akkruatt fått vite at jeg er gravid, har termin mellom 11-18 oktober. jeg har pcos så jeg er litt redd for om det går bra. håper alt går bra med dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 og venter nr. 2 den 18 oktober :) Førstemann er snart 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når kan vi arrangere vårt første treff i Bergen? Ser at de som har termin i juli/august møtes i mars. Noen forslag? må vi virkelig vente helt til april/mai med BIM-treff for de med oktoberbaby? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan !!!

Eg e 30 år og venter nr 3. Har en jente på 10 1/2 år og en gutt på 7 år. Jeg er gift og bor i bergen vest. Kjempe artig å treffes en gjeng!!! Har forresten termin 20 okt.

 

Kanskje vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi burde kanskje vente med å møtes til april\mai ettersom at få av oss er 3 mnd og kjipt hvis de skulle skje noe. så jeg synes vi burde vente til vi var hvertfall 3 mnd på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var et godt poeng...best å møtes når vi alle er komt over 3 mnd. :)

 

ser virkelig frem til det :) veldig kjekt å ha kontakt med andre som skal ha oktoberbarn i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år og bor på Bønes. Har termin i slutten av oktober :-) Er vår første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

lurte på en ting, er det noen andre her som er/blir alenemamma? jeg er 20 og har termin 17 oktober og jeg driver å flytter fra typen, hadde vært fint å snakke med noen i lignende situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei jeg er 26 år bor i Åsane og venter min første rundt 20. oktober. gleder meg til mai engang når vi skal begynne med bim treff. det skal bli fint å snakke med andre som også venter barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Jeg er 26 år, har en sønn på 16 mnder fra før,venter nr 2 29 oktober :)

Bor i Åsane :)

Så kjekt med treff, var det når jeg gikk med førstemann, kjempe gøy :)

 

Andre som går hjemme med førstemann enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...