Gjest Skrevet 3. februar 2008 #26 Skrevet 3. februar 2008 Nei, de har nok dere to, ikke jeg. Min er pen, ung nok, og en morsom skrue = BEST.
selfangerkjerringa Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #27 Skrevet 3. februar 2008 Litt mye å forlange å få en UNG svigermor når mannen min er 37 år... hehe... men hun er snill, kreativ, utrolig flink med jentene mine, elsker barnebarna over alt på jord, stiller alltid opp - uten å stille motkrav, fyller frysern min med brød og kaker, og hun er av en eller annen grunn overbevist om at jeg er en perfekt mor... mer enn godt nok for meg, selv om dama snart er 60
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #28 Skrevet 3. februar 2008 Hehe - mannen din er nesten like gammel som mamma:D:D Men ja, jeg mener så absolutt at det kan finnes fiiiine svigermødre der ute jeg..... :-)!!!! Du har vært heldig, Sllie!
mayaya Skrevet 3. februar 2008 #29 Skrevet 3. februar 2008 Min er mer lik seifangerkjerringa sin, men siklings sin er nok penest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå