Gå til innhold

Siklerotte!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, de har nok dere to, ikke jeg. Min er pen, ung nok, og en morsom skrue = BEST.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mye å forlange å få en UNG svigermor når mannen min er 37 år... hehe... men hun er snill, kreativ, utrolig flink med jentene mine, elsker barnebarna over alt på jord, stiller alltid opp - uten å stille motkrav, fyller frysern min med brød og kaker, og hun er av en eller annen grunn overbevist om at jeg er en perfekt mor... mer enn godt nok for meg, selv om dama snart er 60 :)

Skrevet

Hehe - mannen din er nesten like gammel som mamma:D:D

 

Men ja, jeg mener så absolutt at det kan finnes fiiiine svigermødre der ute jeg..... :-)!!!! Du har vært heldig, Sllie!

Skrevet

Min er mer lik seifangerkjerringa sin, men siklings sin er nok penest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...