Sessa ruger igjen... Skrevet 17. februar 2008 #26 Skrevet 17. februar 2008 Med teppe foran vogna sover frøkna på 5-15 min, hvis ikke sovner hun rett og slett ikke. Hadde ikke teppe foran da hun var liten, men etterhvert som hun fikk med seg mer og mer av det som skjedde rundt seg så fikk hun ikke sove pga alle inntrykkene (skulle få med seg hvor alle lyder kom fra osv). Jeg har teppe foran til hun sovner så henger jeg det bare over halve kalesjen så luften kan sirkulere, men hun blir likevel skjermet for noe av lyset utenfra! Hadde ikke trivdes med å ligge og sove med lyset på selv. Makan as. Skjønner ikke at folk tror man vil ungen noe vondt fordi man har et teppe hengende løst foran vogna. Stor forskjell på å gjøre det beste for barnet sitt og å gjøre noe av ren uvitenhet, selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #27 Skrevet 17. februar 2008 Hahaha, SELVFØLGELIG "sover barna godt" der de ligger i koma av oksygenmangel!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #28 Skrevet 17. februar 2008 Tette hele åpningen med tunge ullpledd o.l. er ikke bra. Å bruke et lett helseteppe som dekker _deler_ av åpningen slik at barnet ikke får solen rett i øynene er helt uproblematisk. Nyanser, folkens! Alt er ikke enten-eller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå