Gå til innhold

STREKKMERKER!! JEG FANT VIDUNDERKREMEN!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis de er såpass ferske så kan jeg forstå at du ser resultater, men noe muffins må det være i de kremene siden det gir så raske resultater!

Jeg har aldri hatt noe til overs for MaryKay, så jeg er nok veldig skeptisk i utgangspunktet, de jeg har møtt som jobber for de har vært noen fryktelig innpåslitene selgere som har telefontorturert meg i en evighet!

Så jeg er nok desverre veldig negativ til hele greia dems..

Ville gjennomgått ingredienslisten dems jeg.

Men du, har du tidligere prøvd andre merker som IKKE har funket?

Den skeptiske hudpleieren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadd du kunne skrevet navnet på disse produktene??

Skrevet

hvorfor være anonym når du skal annonsere noe som funker?!

Jeg har ikke prøvd den sjøl, men det er en krem som heter StriVectin-SD........kjempedyr, men den har skapt hysteri i mange land. Det er en anti-strekkmerke krem, men skal vist virke på strekkmerker og arr. Men er det verdt det?! Det for den enkelte vurdere.

Bare så det er sagt så anbefaler jeg ikke noen å kjøpe den, men bare opplyser om navnet. Så kan folk sjekke den opp på internett og lese sjøl

Skrevet

Enig med Embarazada.

Hvorfor ikke lære seg å leve med strekkmerkene? De er litt som veikart over mitt liv. Fikk mange da jeg vokste som ung, da jeg gikk opp og ned i vekt, samt da jeg bar gullet mitt i magen min.

Jeg har mange merker, og jeg er stolt av kroppen min og hva den har fått utrettet. Orker ikke bruker drøssevis av kroner på produkter som har som sin største oppgave å gjøre meg mer bevisst på at strekkmerkene mine er stygge..

Skrevet

25 og 30 dollar? Syns dere det var så dyrt da? Men anti aging? Er det rett? :P

Skrevet

Finnes flere produkter i serien. Tror strekkmerkekremen pusher 1000-lappen.

Skrevet

Okei, dette var det eneste eg fant som het cellushape på spa og body. Men står jo ikke noe om at den fjerner strekkmerker, bare cellulitter..

Men trodde det var litt av diskusjonen over og, at det faktisk ikke står at det er en strekkmerkekrem..

Skrevet

ok, trodde du mente StriVectin-SD....Mary Kay vet jeg ikke noe om. Jeg har kun prøvd ansiktsprod. i det merke og forhindret ikke rynker her i gården...skulle liksom forebygge litt. StriVectin-SD har jeg hørt mye om...men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke så mye penger på noe som kanskje ikke virker og jeg fikk ikke strekkmerker under svangerskapet, men litt har jeg fra tenårene da...som mange andre.

Skrevet

Dersom kremene virkelig virker er jeg villig til å betale litt. Mannen min har strekkmerker som han skjems veldig over.

Skrevet

det var virkelig ikke min intensjon å lage reklame.. jeg bare fant en krem som fjerner strekkmerkene... og det er helt lovlig i norge, så de er ikke noe farlig i dem..

tenkte jeg skulle være grei å fortelle dere om det!!

jeg har forresten prøvd MANGE kremer som ikke fungerte.. som sagt, så skulle jeg egentlig få operasjon og laser behandling...

Hl

Skrevet

Etter ca 8 mnd jevnet mine seg nesten helt ut AV SEG SELV, så egentlig kan jo jeg da reklamere med at jeg virker!

Kjøp meg;) *flire*

(og ja, det gikk overraskende fort før jeg så resultater når de begynte å blekne, borte er de ikke men ikke sjenerende heller)

Skrevet

Dette hørtes usannsynlig merkelig ut da! Klarer ikke å tro på sånt jeg, men skullle gjerne kjøpt den hvis jeg visste 100 prosent at den virker.. Men, et spørsmål da... ettersom den virker på strekkmerker som er arr, finnes det da noe som kan hjelpe på kvisearr også da? Det har jeg altfor mye av og det er så skjemmende, og har periodevis søkt masse etter noe som kan hjelpe meg. Noen som vet?

Skrevet

Men hvrofor denne kremen når det står at det er mot cellulitter?! strekkmerker er jo arr i underhuden.. det kan vell verken fjernes med laser eller kremer?! ikke jeg hørt om iallefall.. selv om jeg har prøvd mye?! veldig bra om den har funka på deg! jeg hater mine strekkmerker og blir ALDRIG å gå i bikini igjenn!!!

Skrevet

Herregud da damer, SLUTT Å LA DERE LURE! Strekkmerker er huden som er strukket så mye at den er skadet. Ingen krem i verden vil trekke den sammen igjen og "lappe sammen" sårene. Denne industrien tjener milliarder på vår forfengelighet.

Skrevet

Vet ingenting om denne kremen, har ikke prøvd noen krem mot alle strekkmerkene heller. Men bare til opplysning til en som lurte litt lenger opp. Laser kan man faktisk bruke mot strekkmerker. De forsvinner jo ikke helt da heller, men det blir visst ganske bra. Kan gå inn her å se: www.laserklinikken.no

Skrevet

Nå har jeg vært "dum", eller kall det hva dere vil, å bestilt den kremen. Håper den funker! =)

Skrevet

har du det?! synes ikke det er dumt?! funker den ikke så what!? huden ble vell kanskje myk?!:P... hvor bestilte du å bet du mye?! jeg begynner å bli desperat selv...

Skrevet

Hold oss oppdatert dere som prøver ut denne kremen. Spent på å høre om den "virker" på andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...