Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 den fjerner faktisk strekkmerkene.. helt seriøst!!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 HVEM, HVA, HVOR???????????????????????????
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 den heter cellu-shape. er et sett med 2 kremer, en for dagen og en for natten... merket heter mary kay jeg ELSKER den!! jeg hadde snakket med legen om både laser og operasjon, for jeg har MYE.. men nå ser det ut til at jeg ikke trenger det!! TJOHOOO
mpb♥ Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hvis det virkelig fungerer, så er du en engel! Har en del strekkmerker selv...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 hvor får man kjøpt den? den koster vellitt,siden den VIRKER?!? ser ikke ut jeg ( snart er hele kroppen dekt. hehe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 man må kjøpe de av en sånn hudpleiekonsulent.. den koster 810 kr for begge kremene.. fungerer supert for meg ihvertfall!!! Hl
Poteto Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 kan bestille på nett og :D http://www.marykay.com/jamieddavis/skincare/antiaging/timewisemicrodermabrasionset/default.aspx så gå på spa&body
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Oj, dyr var den..men hvis den virker så er den jo apsolutt verd det =) Har en del strekkmerker etter ett tvilling svangerskap, så jeg får satse på den Takk for tips og link!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Takk for tipset, dette må kanskje prøves! På denne nettsiden er det enda billigere å kjøpe: http://www.touchofpinkcosmetics.com/servlet/the-1764/Mary-Kay-Cellu-dsh-shape/Detail
mammat2goll Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Hvor lenge har du brukt desse kremmene?? Var jo ganske dyre...men viss det hjelper så skal jeg ha
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #13 Skrevet 3. februar 2008 jeg har brukt kremene i en uke nå! de på magen har blitt MYE svakere, og nedover lårene var det masse, men nå er det bare et lite området igjen.. resten er borte!!! det er helt fantastisk! vet de er dyre, men de er veldig drøye, store tuber syns jeg. og det fungerer faktisk!!! =D måtte jo bare fortelle dere om det Hl
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Med fare for å virke veeldig negativ.. hehe:) Hvordan får denne kremen fjernet strekkmerker?? Det er jo "arr" Hmmm, men hvis det funker er det jo heelt klart værdt pengene:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 hehe jeg aner ikke.. jeg var veldig skeptisk selv.. men helt ærlig.. så bryr jeg meg ikk så mye om hvordan den fjerner strekkmerkene.. for den gjør det!! og jeg er LYKKELIG!!! =D
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #16 Skrevet 3. februar 2008 Hehe, selger du Mary Key eller? *skeptisk* ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #17 Skrevet 3. februar 2008 Sorry! Tror ikke på det. Det kan ikke være strekkmerker det du har. Hvis det faktisk hadde fungert, så hadde du stått fram med nick, og disse tubene hadde vært på bestsellerlister over alt...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. februar 2008 #18 Skrevet 3. februar 2008 Produkt beskrivelsen sier at den fjerner celulitter da... Syns det var litt rart at en krem FJERNER strekkmerker liksom, gjør dem lysere ja, det kan jeg tro på, men å fjerne de helt veit jeg ikke helt om jeg klarer å tro på gitt... Men nå er jeg generelt veldig skeptisk til sånt da:) hehe:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #19 Skrevet 3. februar 2008 det er ikke så nøye for meg om du tror på det.. hehe jeg har mye strekkmerker.. fikk en del under graviditeten.. også fikk jeg elveblest og da eksploderte det.. joda jeg har strekkmerker.. bekreftet av legen som anbefalte laser og operasjon.. det funker for meg.. så jeg ville bare være hyggelig å anbefale kremen for andre som kanskje sliter like mye som meg med de jævla strekkmerkene.. =) og nei.. jeg selger ikke mary kay.. men har en konsulent som jeg kjøper det av =)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #20 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har en venninne som selger disse produktene..Si ifra om dere vil kjøpe så kan jeg si fra til henne.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #21 Skrevet 3. februar 2008 hehe... I rest my case. "Venninnen" din får ikke solgt noe til meg. Denne reklamesnutten (infomertial) vinner ikke Gullfisken.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #22 Skrevet 3. februar 2008 den siste anonyme var ikke meg (Hl) bare sier ifra.. var ikke ment som reklame heller.. =) som sagt. er ikke så nøye for meg om du vil kjøpe.. ville bare tipse om noe som faktisk funker.. det er ikke håpløst.. noe jeg trodde det var!! håper ikke du har så mye strekkmerker da!! for det er virkelig ikke noe moro å skulle ha på bikini og føle at man har hud som en 80 åring!! Hl
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #23 Skrevet 3. februar 2008 Rart at denne kremen har så raskt virkning, da en cellefornyelse i huden tar ca 30 dager. Uansett hvilket hudpleieprodukt man kjøper så vil det ikke være naturlig å se noen virkning for cellefornyelsen har fått fornyet seg fra bunnen i huden og ut til overflaten, altså 30 dager. Disse kremene har kanskje også en peelende effekt da? Siden de glatter ut strekkmerkene og gjør så de forsvinner? Må være kraftige saker det der, så jeg ville vært veldig forsiktig.. Uansett, masser alltid inn slike produkter med sirkelbegevelser, så aktiverer du stoffene i de bedre slik at kremer får virke fult ut. Hilsen veldig skeptisk hudpleier. Ps: Du som er HI og som har fått så rakse resultater, hvis det virkelig stemmer så skumme man tro de strekkmerkene er relativt ferske?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #24 Skrevet 3. februar 2008 Ps: Du som er HI og som har fått så rakse resultater, hvis det virkelig stemmer så SKULLE(mener jeg) man tro de strekkmerkene er relativt ferske?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #25 Skrevet 3. februar 2008 ja de er jo ganske ferske.. gullet mitt er 8 mnd =) jeg aner ikke hvordan kremen fungerer på "eldre" strekkmerker da.. jeg vet ikke helt hva det er i kremen som gjør at den fungerer.. men jeg er bare glad for at den gjør det.. men det er jo lurt å være litt skeptisk egentlig.. var det selv også.. Hl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå