Audacious Angel Skrevet 2. februar 2008 #26 Skrevet 2. februar 2008 Men det er jo noe med hvordan man ordlegger seg da... Alle har rett til å komme med sine meninger, men det HI sikter til er vel de som yttrer sin mening i en nedsettende tone, som om de vet aller,aller best. Det er greit å være uenige i ting, men man trenger ikke å være ufine for det.
Kaja_07 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #27 Skrevet 3. februar 2008 Du har helt rett Audacious Angel - akkurat det jeg mener :-) Jeg sier jo ikke at jeg er for bruk av hoppestol, at jeg syntes babybjørn er bedre enn andre bærevarianter etc... Men jeg ville aldri ha rakket ned på andre som mener noe annet enn meg. Ja, vi kan være uenige - men trenger ikke være ufine.
tonemelone Skrevet 3. februar 2008 #28 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er veldig enig med HI! Bra innlegg! :-) Synes det er forferdelig synd at enkelte skal være så slemme her inne. Noen er her inne bare for å slenge dritt og krangle, det har vi jo sett de siste ukene, så innlegg fra disse personene er bare å overse... Men så kommer det drittkommentarer fra anonyme, der det kun er et par setninger om hvor dumme og ubrukelige vi er, uten at innlegget inneholder noen andre gode råd eller meninger om saken. Så unødvendig!!! Husker mitt første møte med denne siden, da var jeg helt fersk som mor... jeg visste ikke at det var så sunt å legge sønnen min ut (nå sover han ute hele tiden, bortsett fra om natten), så jeg tillot meg å spørre om han kunne sove flere dupper ute, eller om det kanskje var lurt å ikke ha ham ute så mye. Jeg ble slaktet!!! Fikk klar beskjed om at jeg ikke skulle vært mor i det hele tatt, siden jeg måtte spørre om jeg kunne legge sønnen min ut... Inni meg var jeg overbevist om at det var en super løsning å legge ham ute, men jeg fikk litt dårlig samvittighet, siden jeg følte at jeg "puttet ham vekk", så jeg ville bare ha de bekreftelsene man noen gang trenger når man tror man har funnet en god løsning... :-) Og så var det en annen gang, som en helsesøster fortalte meg at dersom jeg varmet opp mme i micro, så kunne gutten min få alvorlige innvendige forbrenningsskader....!!! Jeg gråt og gråt og gråt... følte meg som en drittmamma!!! Fordi jeg var fersk! Idag gjør jeg det jeg føler er best, gir så mange gode svar jeg kan til de som er i samme situasjon som jeg var og fortsatt er i, og jeg spør fortsatt om ting jeg lurer på! :-) Men å slenge med leppa til andre mødre her inne...???? Den skjønner jeg ikke...!!!
camillah 2 små Skrevet 3. februar 2008 #29 Skrevet 3. februar 2008 Jeg stemmer også for å ta mer hensyn til hverandre! Jeg tenker på hvor sårbare vi mødre kan være etter fødselen, spesielt siden det er så mye nytt og ukjent. En kan bli helt ødelagt av å få krass kritikk og føle seg som helt håpløs, det har i alle fall jeg opplevd. Derfor er det kanskje viktig å ta litt ekstra hensyn til hverandre på et forum som dette.
Kaja_07 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #30 Skrevet 3. februar 2008 Så glad for å se at det er flere hyggelige mødre her inne :-) Ha en strålende søndag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå