Gå til innhold

Hadde du tatt deg nær av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lær deg litt manerer, sånt sier man ikke rett og slett. Jeg hadde ikke grått av det, men jeg hadde blitt regelrett forbanna og hadde nok lest deg leksa grundig.

NÅr andres unger er rampete så er det greit å bli irritert, men man sier fra på en rolig og voksen måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg begynt å lure på om det var DU som var barnet... Ja, det var stygt sagt! Du fornærma hennes sønn og henne, på en stygg måte.

Hadde noen sagt noe sånn til meg, så hadde jeg ikke snakka til de før jeg hadde fått en unnskyldning hvertfall.

Skrevet

Du kunne hellere ha sakt det du men te rett ut, for mellom linjene sier du at du synes gutten hennes er en skikkelig plagsom drittunge.

Og det er noe enhver mamma tar seg nær av.

Hun er jo sikker klar over at gutten hennes er voldsom og ivrig, og det er ikke alltid lett å styre.

Kunne heller ha sakt det litt penere som f.eks: Han ville bare være litt alene.

Skrevet

Du var kanskje litt krass... men jeg hadde ikke tatt til tårene om noen hadde sagt det til meg... herrgud da.. det får da være måte på å ta seg nær va ting som blir sagt i "kampens hete"

Skrevet

"Tja, hun har gjort mye stygt mot meg også, så nei, hun fortjener ikke en unnskylding.

Det er en grunn til at jeg har brutt kontakten med henne."

For en måte å hevne seg da, med å snakke stygt om sønnen hennes.

Skrevet

Dette ble sagt før jeg brøt kontakten med henne.

Skrevet

Ja det skjønte jeg jo, ellers hadde du vel ikke vært med henne..

Men å nekte å be om unnskyldning fordi hun har vært stygg mot deg?

Er noe der at man kan vise seg som et bedre menneske da men..

Skrevet

Dere var på hyttetur sammen, hun ble såret og fornærmet, og DU har brutt kontakten med henne fordi hun har vært fæl med deg i andre tilfeller?

1. Hvorfor reiser du på hyttetur med noen du ikke liker?

2. Brøt du etter den hytteturen da, siden du har brutt med henne?

Dette var en rar historie...

Kommentaren din var barnslig og usedvanlig frekk. HUN har vært fæl med deg derfor kan du si sånnt om sønnen hennes?

Rar tankegang du har

Skrevet

Hvordan kan man klare å si at naboens/vennens sønn er til å spy av?

Det er vel ikke han ville og voldsommes skyld at din sønn er rolig?

Orker han ikke støy og mas? Da burde dere kanskje ikke dra med denne familien om dere vet dems sønn er veldig aktiv og du vet sønnen din har problemer med støy rundt seg? Hele greia virker merkelig.

Kommentaren din var veldig frekk, hadde blitt veldig såret om du hadde sagt noe sånt til meg/min sønn. Men, så kan det jo hende X har Y litt oppi halsen og, da!

Skrevet

Tja. Jeg synes kommentaren din hadde et modenhetsnivå på linje med en pubertal fjortiss. Voksne mennesker sier ikke sånt.

Det er helt irrelevant hva hun har gjort mot deg tidligere. To minus gir kun pluss i matte.

Skrevet

Vi bestilte og betalte denne turen nesten et halvt år i forveien, jeg angret kraftig etterpå, men gutten min gledet såpass mye at jeg skjøv mine egne følelser til side, for å glede han.

Jeg var irritert på henne før vi reiste, men hadde bestemt meg for at dette skulle være en koselig tur og jeg reiste med det mottoet.

Det var en koselig tur, men også veldig merkelig tur.

Skrevet

Typisk overhysterisk førstegangsmor... Barnet mitt er rolig og engstelig og trenger ro rundt seg... Aldri hørt noe så dumt! Rolige barn har da aldri tatt skade av å få noen til å bryne seg på! Tror nå heller det var hun som brøt kontakten med deg etter den kometaren! Så jeg er enig i at det var stygt sagt, ja! Men jeg hadde haller ikke brydd meg med å gråte i flere timer, men jeg hadde tatt med meg meg og mine og dratt fra hytta umidelbart...

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Jeg hadde nok ikke begynt å gråte akkurat..men jeg reagerer på de ordene du sa...slik sier ikke jeg til noen med mindre jeg misliker dem meget sterkt!

Skrevet

Ikke så hyggelig sagt av deg nei.. hvordan hadde du reagert om noen hadde sagt det samme om gutten din?

Man er som regel nokså var når det kommer til ungene sine..

Skrevet

Hadde ikke begynt å gråte over kommentaren nei, men jeg hadde blitt lei meg over at noen ser på ungen min på den måten ja..

Skrevet

Jeg hadde ikke reist på en hyttetur med noen som hverken jeg eller barnet mitt gikk så godt sammen med.!!

Hadde nok ordlagt meg litt annerledes." x er litt mer voldsom av seg,og y er en roligere type,så y trenger sikkert bare en liten pause,er nok snart tilbake igjen skal du se =)" Folk må godta å høre at barnet deres er enten voldsom eller rolig hvis det faktisk er tilfelle.Men at du er et monster pga av dette?Nei det synes jeg ikke!Hadde heller ikke grått en hel natt pga dette!

Skrevet

Jeg synes det var ufint sagt av deg.... Unødvendig kanskje, samme hvor aktiv gutten deres er....

Skrevet

Synes det var rimelig frekt sagt av deg ja!

Hadde ikke begynt å gråte av det men..

Skrevet

jeg ville tålt såpass, å de venninnene jeg har hadde tålt såpass.

Skrevet

Unødvendig sagt av deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...