Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 2. februar 2008 #26 Skrevet 2. februar 2008 Barneklea er jeg kjempe fornøyd med:) Bra kvalitet og billig:) Undertøy for damer ja.. hehe, har noe negativt der ja.. Ønsker meg bher i større str som ikke kan forveksels med mormor sine... hehe:) OVERALT hvor jeg ser etter bher har de ikke store str, snakker her om DD cup og oppover.. Ja, jeg har finni noen på lindex, men for det første er de dyre, og om jeg skulle være heldig å finne noen i min str 85-90 E, ser de ikke ut. Det er sånne slaskette bestemor bher.. Ønsker meg noen finere bher som også er vattert:)
Loyloy Skrevet 2. februar 2008 #27 Skrevet 2. februar 2008 Har generelt vært glad for Lindex barneklær jeg, men en ting er skikkelig annoying men det gjelder også andre kjedebutikker.... Hvorfor er det nesten umulig å finne guttetøy uten applikasjoner (bamse, helikopter, bil... whatever..), uten de sinnsyke mønstrene og heller i litt friskere farver?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. februar 2008 #28 Skrevet 2. februar 2008 alt for mye ugle-mønster, hehe=) enig med noen over her om at det er alt for lite gutteklær i forhold til jenteklær... gutteklærne er i tilleg ganske kjedelige i fargeutvalget=/
Gothminister Skrevet 2. februar 2008 #29 Skrevet 2. februar 2008 Jeg jobber også på Lindex Moro. Alle de tingene (nesten alle) har jeg oppdaget på barneavd. etter jeg fikk barn også. Synest småguttavd. var fin jeg,helt til jeg fikk en gutt selv..
Turid Laila Skrevet 2. februar 2008 #30 Skrevet 2. februar 2008 Lindex er eneste stedet i Norge (tror jeg) som selger NHL klær. FANTASTISK! Mer av det! De klærne virker også veldig behagelige for han
1stor1liten =) Skrevet 2. februar 2008 #31 Skrevet 2. februar 2008 er stort sett fornøyd med klær fra lindex men kan legge ved et par kommentarer -dårlig utvalg i strømpebukser -lite utvalg av gutteklær -mere joggedresser til barn fra str.98. finner alltid en genser men alle buksene er så stive og stramme.
ifie Skrevet 2. februar 2008 #32 Skrevet 2. februar 2008 Det hender jeg vasker en body og den blir stiv og rar. Krymper, på en måte, men blir ikke mye mindre, bare tykkere! Nesten umulig å vite hvilke bodyer som blir sånn, så jeg nå handler jeg ikke så mye på lindex lenger... De pysjene i økologisk bomull er supre!!
1stor1liten =) Skrevet 2. februar 2008 #33 Skrevet 2. februar 2008 glemte å skrive ullklær! det vil vi ha!
Januarjubel! Skrevet 2. februar 2008 #34 Skrevet 2. februar 2008 Digger de kule retro-mønstrene. Som Katvig - til en brøkdel av prisen. Det bør Lindex fortsette med! Og veldig ok å kunne finne klær til min datter som ikke nødvendigvis er rosa eller lilla og med hjerter og glitter osv (- er så "%&()=%# lei av det tullet!) Du Veronica84, hva slags stilling har du i Lindex? Uansett hva håper jeg Lindex-konsernet skjønner hva slags perle de har i deg - som tar et slikt intiativ som dette frivillig og i permisjon tilogmed:)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #35 Skrevet 2. februar 2008 Ønsker: - gode bodyer, minst opp til stl 104-110 - bodyene må h-a enten helt rund hals, halvhøy hals, eller trykk-knapper på skuldra, ikke sånne "brett-om-hverandre"-åpning, det er no' dritt. - ull!!! Gode ullplagg, gjerne store bodyer der også! - strikk i livet på bukser - tynn lang strek av ei frøken her i huset! Ellers har jeg funnet en god del gode og greie klær på Lindex, men i det siste har jeg ikke funnet noe særlig til meg selv. Før fant jeg gode (til meg) bukser på Lindex, men nå har alt høyt liv igjen.... Og ikke glem oss som må ha forholdsvis store størrelser, det er ikke sikkert vi ønsker oss Generous-klær for det... Overdeler bør også gå lenger enn til 44, uten at det blir Generous. De fleste Generous-klærne er etter min mening temmelig håpløse, det blir "kjerring-aktig"... Og som en annen sa; store, gode bh'er til en fornuftig pris, og vanlige greie bomullstruser. Altså truser, og ikke bare hipsters, boxere osv.....
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 2. februar 2008 #36 Skrevet 2. februar 2008 Jeg vil ha større bodyer. Og "tøffel-sokker". Og mere retro i større str enn 86...
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #37 Skrevet 2. februar 2008 Er virkelig super glad foralle tilbakemeldingene jeg har fått av dere. Lar den ligge litt til i tilfelle noen skulle ha noe mer å tilføye. Super viktig med tilbakemelding slik at vi alle blir enda litt mer fornøyde i fremtiden.
Lillegull og spiren Skrevet 2. februar 2008 #38 Skrevet 2. februar 2008 jeg har ikke lest alle innleggene her,men jeg synes at de ofte er litt små i str...kjenner flere folk med små unger,og klærene er ofte veldig små.
Sololight Skrevet 2. februar 2008 #39 Skrevet 2. februar 2008 Øskeliste: -Større størrelser av klærne som går til 86 (gutten her var for stor til de klærne da han var 15 mnd, men jeg var ikke særlig klar for å bytte til stor gutt - klær! Spesielt gjelder dette bodyer og joggedressene. - Sklisokker i nøytrale/matchende farger i størrelse opp til 25-27 (Altså ikke slike pakker som de har på HM- med farger som er helt ubrukelige med en gang ungen er over str. 21 - Strømpebukser med antiskli - det MÅ jo bli en hit hvis en billigkjede klarer å produsere dette! - Ullklær (eneste grunnen til at jeg har handlet på Cubus er ullklærne de har) - Minst mulig glorete print..
lettereforvirra Skrevet 2. februar 2008 #40 Skrevet 2. februar 2008 synest mammaklærne til lindex er kjempebra ! Ikke så dyre heller. Jeg kjøpte et dongeriskjørt jeg brukte under to svangerskap som jeg gikk i fra starten til slutten. Elsket det og passet til fint og til hverdags. Holdt seg veldig bra.
Sololight Skrevet 2. februar 2008 #41 Skrevet 2. februar 2008 Ja; og fjern knappene på billigbodyene. Alt annet enn knapper med knapphull fungerer...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. februar 2008 #42 Skrevet 2. februar 2008 Synes de babyklærene jeg har fra Lindex er helt supre Fine klær av god kvalitet... Ellers er jeg veldig fornøyd m at Lindex har behagelige og fine bh'er i store størrelser...Ella M er min favoritt! Men de kunne veldig gjerne hatt bikinier i store størrelser og, og gjerne slik at man kan kjøpe forskjellig størrelse i underdel og overdel...
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #43 Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes Lindex har skikkelig kjipe gutteklær til gutter som er 7-8 år. Har aldri kjøpt noe til gutten min der. Gutteklær til 2 åringen er også lite attraktive, kjedelige farger og stygge mønstre Til jenta på 11 handler jeg derimot ofte på LIndex. Hun er supertynn og buksene er smale og fine. Jeg setter stor pris på halvpris av halvpris salgene dere har, kjøper ofte skjørt og bukser til henne til skampris.. Så skjerpings på gutteklær og ros for jenteklær:)
Elletuppa Skrevet 3. februar 2008 #44 Skrevet 3. februar 2008 Hei i huset går det mye på lindex klær.Jenta på tre år elsker bamse klær, så over halvparten av alle klærne ho har er bamse klær. De som er kjedelig med "vår " lindex butikk er personalt. De er jammen så sur at der ser ut som at du plager de for at du ønsker å betale en vare.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #45 Skrevet 3. februar 2008 OK. Jeg setter som et absolutt krav at alle klær er giftfrie. Og det har Lindex ikke greid. Dessverre. Her kan du gjøre en jobb. Kanskje en egen kolleksjon med miljømerkede klær. Og så kunne kanskje vinterdressene vært giftfrie i tillegg. For det annet så er det idiotisk med harde knapper eller klumpete tøy til barn som ligger på rygg eller mage hele tiden. Mer komfortabelt - og stilig. Og for det tredje. Kurs ansatte i hvordan de skal håndtere reklamasjoner på en korrekt og hyggelig måte. Og så må jeg bare si at det er deilig med litt ungdommelig idealisme. Ikke mist den.
flashdancepants Skrevet 3. februar 2008 #46 Skrevet 3. februar 2008 Må også skryte av det ofte veldig kule designet på babyklærne deres (og klærne generelt). Det eneste jeg har å utsette er at jeg synes fargene kan bli blasse relativt fort.
Guttemamma til to Skrevet 3. februar 2008 #47 Skrevet 3. februar 2008 jeg liker de basisplaggene jeg Og bamsekolleksjonen. Ettersom Marius arver så mye så er det ikke mye klær vi kjøper egentlig. Men kan vel si jeg er fornøyd.
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 3. februar 2008 #48 Skrevet 3. februar 2008 Synes klærne med verdens sterkeste bjørn skulle hatt større str... De stopper jo på 116....
bellasunshine Skrevet 16. juli 2014 #49 Skrevet 16. juli 2014 Går det an å vekke til liv denne tråden her, mon tro? Jeg liker godt lindex-klærne for barn, særlig bodyene i økologisk bomull. Fantastisk! Buksene (i samme stoff) er kanskje litt smale/ små i størrelsen... Mye pent! Jeg liker også godt dameavdelingen, selv om noen av klærne virker til å være for litt godt voksne damer, men her har det vært store forbedringer de siste årene, spør du meg! Litt store i størrelsen kanskje...?! Hvordan er herreklærne i størrelse? (kun i nettbutikk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå