Gå til innhold

Hjelp Lindex å bli enda bedre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg jobber i Lindex, men er for tiden ute i barsel med min førstefødte datter. I den forbindelse får jeg for tiden prøvet ut barnesortimentet. Jeg har selv oppdaget en del "ting" som kanskje kunne vært gjort anderledes med noen av disse klærene for at de skal være enda bedre for våre små. Men jeg rekker jo såklart ikke over alt, og skulle veldig gjerne fått synspunkter fra alle dere andre som også bruker Lindex klær på barna deres. Både positivt og negativt. For å gjøre utvalget og modellene enda bedre

På forhånd takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut:)

Jeg synes ofte at Lindexklær har dårligere kvalitet enn klær i andre kjeder, f.eks. Kappahl el. HM. Har 3-4 ganger måttet bytte klær pga blitt veldig nuppete og slaskete etter bare èn vask på 40 grader! Det synes jeg er for dårlig! Synes utvalget på Kappahl er mye mer spennende enn hos Lindex. Lindex er egentlig litt kjedelig.

Det positive må være at det er billig;o) men det er det jo i de andre kjedene også. Så billig pris behøver ikke nødvendigvis bety dårlig kvalitet.

Skrevet

Jeg kommer ikke på noe negativt i farten, men må få skryte av de nye kolleksjonene. Utrolig tøffe farger og mønstre nå.

Skrevet

Hm, skal vel ikke svare her da tror jeg, da jeg elsker Lindex sine barneklær. Spesielt glad er jeg for at lindex har bukser som er smale i fasongen da yngstejenta her er skikkelig smal og tynn. Tror jeg bare har byttet noe på lindex en gang pga feil. Har vært mange fler ganger på f.eks. Exit og Fru Lyng å byttet.

Synes utvalget på sokker, strømpebukser og truser til barna hadde kunne vært bedre. Finner sjelden sokker eller strømpebukser til dem der.

Skrevet

Synes Lindex har veldig god kvalitet på barneklærne, mye bedre enn både billige kjedebutikker og dyre "merkebutikker". Savner luer, votter og sokker i 100% ull. Synes også det burde vært flere knappebodyer til å brette rundt og knappe på til de minste babyene.

Skrevet

Vi kjøper mye fra Lindex. Både de veldig billige tingene, bamse tingene, og FIX klærne. Syntes de holder godt på fasongen, og tåler mye. Litt lite sokker og strømpebukser der syntes jeg. Eneste jeg kan huske jeg syntes er negativt er når det ikke er trykknapper i halsen på bodyene (ofte de ta tre betal for to), men at det er sånne påsydde knapper med knappehull. De liker jeg ikke. Men det er liksom det værste jeg kan komme på, så da er det ikke så ille gæli alt i alt...

Skrevet

Lindex har flotte klær til små jenter, men jeg savner sokker som matcher, og da gjerne med antiskli på! Samme gjelder strømpebukser.

Gjest irismor
Skrevet

Strikk i buksene for litt slankere barn (slik som h&m har)

Buksene sklir av snuppa, må alltid tre i strikk i livet.

Skrevet

hele drakter uten føtter. og i store størelser. helst opp til 4 år. det er SÅ søtt men helt umurlig og få tak i. helst i marine blått og med sånn kosete stoff er det flyel det heter?

Skrevet

klærne er helt greie de, det er butikken det er noe galt med. Når man kommer inn i de fleste lindex butikker føles det som å komme til slummen.. Fretex har bedre "lay out" til og med.. Sukk. Det er innimellom at noen lindex butikker har gjort jobben sin, men for det meste ser det ut som man kommer på lagersalg.

Skrevet

Et stort minus er at det er så mye bedre utvalg i jenteklær enn gutteklær.

Det gjelder mange butikker, og da Lindex også.

Skrevet

Det er jeg ikke enig i! Her er alle Lindexbutikkene fine og har ikke slumpreg i det hele tatt.

Synes Lindex har mye fint, særlig det site året har de fått mye kult både til baby og større barn.

Savner som mange sier strømpebukser, når jeg finner det så har de bare opp til str 68.

Synes kvaliteten er bra, særlig på Bamseklærne.

Men har en gang måttet bytte en body som var hvit med noen figurer på og rosa i halsen og på armene.. det rosa "blødde" utover i første vask

Skrevet

- burde vært justerbar strikk på buksene

- burde vært trykknapper i bodyene

- savner glidlås i pysjamaser (jenta mi har liten tålmodighet med alle knappene som skal knappes)

- syns også at klærne for de aller minste kunne gått opp til større størrelse

- for lite utvalg i ytterklær

- blir ofte skuffet når jeg har tror jeg har funnet en kul genser, så viser det seg at det er en body, og det er undertøy i mine øyne og vi bruker jeg helst lyse bodyer som ikke viser gjennom lyse klær.

Skrevet

Har vært fornøyd med Lindex regntøyet, både design, farger og kvalitet ...og pris.

Sokker er bra, luer syns jeg det er dårlig utvalg på, både av sommerhatter/solhatter for babyer og vinterluer. De MÅ ha knyting under haken, og helst øreklaffer.

Av bodyer, syns jeg størrelsene burde gå helt til 116, det er et stort marked for dette, mange som må lete lenge etter bodyer større enn 86. Liker også med designen til Lindex at barn/babyer får være barn, at det ikke er sukkersøtt design, hodeskalledesign og slikt.

Er veldig glad i Bamse-logoen :-)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Mer klær i Bamse sortimentet!! Digger den kolleksjonen!! :-).

Skrevet

nå ble vel alle spurt om sin mening da. ta feks butikken på strømmen storsenter. det er sikkelig slum. derimot på jessheim har de en adskilt barnebutikk og den er veldig fin.

Skrevet

joda stemmer det. Og min mening er at jeg synes ikke butikkjeden har et "slumpreg".

Skrevet

Såå enig med deg Alba33. Synes Lindex har veldig lite gutteklær i forhold til jenteklær. Og det som er av gutteklær er det så få av at det blir revet bort med en gang

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Jeg synes faktisk Lindex er veldig bra jeg. Synes klærne og fargene er gode.

Men savner finere kjoler, spesielt rundt juletider!! Dårlig utvalg.......

Skrevet

Jeg synes Lindex har mye fint til både gutter og jenter jeg.

Men noe jeg har irritert meg over er knappene på bodyene. Det er veldig knotete å skulle kneppe de bitte små knappene, så jeg ville hatt trykk knapper :-) Å jeg må si at jeg ikke ikke har funnet en vinterlue til spedbarn enda? Men det har jeg ikke funnet på H&M, Cubus eller Kaphal heller. Synes det er dårlig utvalg i vinterdresser til nyfødte også. Å det er vel lite eller ingen ullplagg på Lindex? Det er synd, for det er utrolig mye brukt hos mange :-)

Skrevet

ja,skaff ullklær!

Dårlig utvalg av nattdresser,ihvertfall til større jenter,jeg finner nesten ikke nattdresser til datteren min på 2 der.Til Jula -06 kjøpte jeg en nydelig flanellsnattdress til henne i str 86.Den likte jeg ikke å ha på henne.D er en sånn todelt,og knappene på jakka passer ikke inn i hullene i d hele tatt! Hun river den fort av seg,den detter jo nærmest av av seg selv!

Lite utvalg av sokker og strømpebukser ja.

og nesten ikke luer! Og d MÅ være knytting i halsen,ellers river de jo av seg lua!

og d er sant d noen sier her,at man må ha trykknapper i bodyene,knappene er jo så små!

Flere selebukser til større barn må dere skaffe,fra størrelse 92 og OPPOVER! og BEDRE fassonger på de! Nå tidligere i høst fant jeg endelig en selebukse til snuppa.Var så dum og kjøpte i str 92.Den så stor nok ut syns jeg,men den var ALTFOR smal i livet! Knappene detter jo opp,så smalt er d! Helt nydelig bukse,med noen blomster påryggen rett under selene,ovenfor den ene lomma.kryssseler.og en bitteliten lomme med en liten glidelås helt oppe på magen.og litt blomster rett nedenfor på d ene hjørnet.og litt sleng på føttene helt nederst.

og så er d nesten ingen gutteklær.Finner nesten ikke klær til gutten min på 101/2,ihvertfall ikke bukser som han (eller jeg)liker..Veldig synd..

Ellers så liker jeg Lindexklærne veldig godt! Kjøper ofte klær til snuppa der,de er så nydelige:=)

Ellers har jeg ikke lagt merke til at Lindex er som en slum! veldig fin butikk!

Skrevet

og større bodyer skulle dere hatt,større enn 92,helst opp til 116.Vanskelig å finne andre plasser og..Savner d..

Skrevet

Er veldig glad i lindex-klær, stort sett:)

-bytte knapper med trykknapper på bodyer osv...

-de minste klærne kunne gjerne vært litt større strl.

-ULLKLÆR!!!! 100% og/eller ull ytterst og bomull inni..

-Sokker og strømpebukser.. med skli..

-større utvalg i finklær til gutter

Skrevet

Takk til alle som har hjulpet meg å hjelpe Lindex å bli enda bedre for sine kunder. Jeg kommer til å bringe det videre til hovedkontoret vårt på mandag så jeg håper enda flere vil komme med tilbakemeldinger innen da. Om det er noen som har noen meninger om dame evt undertøys kolleksjonen taes det også i mot med takk.

Skrevet

Vært veldig fornøyd med bodyene jeg har kjøpt på Lindex, hold seg fine i stoffet og fargene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...