Gå til innhold

Haugesund damer


giggsi

Anbefalte innlegg

Løye å tenka kor liten Ida va.. no e Patrick 6170gr, reina kjempå i forhold!!;)

 

Mandagar passa fint for meg og! Fredagar e eg på trim m/baby i noen uker fremover hvertfall.. Ellers så passa onsdagane og for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan.Her er jeg igjen.Klarte og lausrive meg fra prinsen.Så flott at dere er begynt og gå tur i sammen.Gleder meg til også og delta og snakke med dere igjen.Mandager passer fint for meg også.Har litt vondt i bekkenet ennå så det blir små turer på meg.Er begynt og bli bedre .Sander var hos helse søster i går.han har nesten lagt på seg 400g på 6 dager.God mat lyst.Det er så kjekt og høre at det går greit med dere og at babyene deres trives og vokser.Jeg satser på at jeg blir med dere på neste tur.Blir det på mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en deilig kveld! Mannen har tatt hele kvelds-stellet, han tar alltid badet og bytte til pysj etc. Men jeg har jo tatt meg av matinga. Men i dag har jeg pumpet ut nok melk til kveldsmåltidet. Heldigvis tok hun flaske fint, og pappaen storkoste seg! Så var det ned i senga og da sovnet hun med en gang..... Kommer nok til å prøve å gjøre dette til en fast rutine, kjekt for både Malin og pappaen at også han kan gi henne mat. Skal til tannlegen om to uker ca, og da er det jo greit at han kan gi henne mat mens jeg er der! Godt å høre at alt går bra med dere snikers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg passer kl 13 best.Ida sover litt etter morgenstellet og våkner da rundt 11-11.30 og da er det mat og ny bleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me på mandag eg. Treffes kl 13 med haraldshallen? Flere som er med? Snikers; hvis du er med så er det flott hvis du tar med bekkenbelte, har en svigerinne som er gravid og kunne hatt bruk for det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. Fin tur på mandag? Jeg fikk det ikke med meg før det var for sent. Det er lite tid til å sitte forand pc for tiden he he;) Tiden flyr, nå har Hulda Marie blitt over en månde gammel. Hun spiser og vokser, bruker 62 i klær nå, og jeg tror jaggu hun har begynt å vokse ut av den størrelsen også...Det er travelt med to små. Det å komme seg på tur blir et helt dagsprosjekt. Jeg har lyst å forsøke å bli med på mandagsturer, men det er litt som må klaffe for å få det til. Hvor ofte spiser de hos dere? Hulda er sulten hele tiden. Det går sjeldent mer enn to timer så vil hun ha mat igjen. Hvordan gjør dere det når dere er på tur. Setter dere dere på en benk eller går det tid nok til dere er hjemme igjen? Jeg koser meg virkelig, men det er en travel tid disse første måndene. Elller hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg heih.Lenge siden sist nå.Kan godt forstå at du har det travelt med to små barn.Har ikke noe rutine på ammingen ennå.Sander kan sove sju timer sammen hengende og han kan kreve bryst omtrent i ett sett.Er vel øke døgn.ups nå gir han beskjed at han vil ha mat.Snakkes heih.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner vi endelig å få litt rutine på spisingen..... Får mat ca hver andre time på dagen, går lengre tid på natta. Men når hun sover i vogna må jeg ofte vekke henne for å gi henne mat, har funnet ut at om det går mer en tre timer mellom måltidene så snur hun døgnet!

 

Sikkert kjempe travelt me to små ja. syns det kan være hektisk med en.

 

Har ikke opplevd at noen vil ha mat under turgåingen, men det skal vi nok klare å ordne. Både jeg og Snikers bor jo ganske nærme Vangen, så det er jo mulighet å stikke innom for å fylle opp tanken!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick sove godt i vognå,¨men e oftast ihjelsvulten når me kjeme heim;) Eg e me på tur i mårå om veret e bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...