Gå til innhold

Haugesund damer


giggsi

Anbefalte innlegg

tråden var blitt litt lang.så da tenkte jeg lage en ny. he he....

Vi går og tur nesten hver dag. Ida sover så godt etterpå. I går natt sov hun fra 1 til 7. håper det blir en vane.

.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig når de sover litt på nettene. Malin har plutselig funnet ut at det kan være godt å sove litt på dagen................ Har som oftest ikke sovet noe særlig på dagen, men de siste dagene har hun sovet godt både på dagen og natta! Har nok arvet mammaens sovehjerte. Tenk på mandag er hun en måned. Tiden har gått kjempe fort. Føler hun er blitt kjempe stor! Gleder meg til å veie henne på tirsdag, garantert over 4 kg nå. Har jo fått litt flere haker, og litt flere valker på låra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter.I dag ringte jeg føden.Var bekymra for blodtrykket.Følte meg merkelig etter tur på amanda. Ble ihvertfall møtt av ei veldig koselig jordmor.Både baby og jeg ble sjekka og alt var kjempe bra med oss begge to.Jeg ble også" strippa" og hun fant ut at jeg hadde 3 til 4 cm åpning.Hun ville bare at senga mi skulle stå klar der oppe og regner med at jeg snart er tilbake.Har hatt en del kynnere men venter på de sterke gode veene.Så nå venter vi i spenning.Kos dere masse med babyene deres.Så snakkes vi senere.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for deg Snikers. Du har vel sannsynligvis født nå.Ellers håper jeg det ikke drar ut noe lenger.Gleder oss til å bli kjent med Sander.

 

Var kjekt å få se nydelige Malin i dag,Brattiann.

 

Går alt bra med lille gullet ditt Heih?

Hva skal hun hete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på hva som har skjedd på din front Snikers. Håper du er i gang nå. Pirrende med all ventingen. Gullet mitt heter Hulda Marie. Mannen min har forelsket seg sånn i Hulda navnet (har slekt på island), og da hun kom med alt det svarte håret måtte det bli det. Hun sover stort sett....sover mye om natta også, ofte gjennom hele natten. Har litt luft i magen om kveldene stakkars, men ellers går det kjempefint. Har selv hatt omgangsyke i helgen, men nå tror jeg det er forbi for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk nettopp melding fra snikers. Gutten er komt. 4038 g, 52 cm og hode omkrets 36 cm. fikk også bilde. Masse svart hår, kjempe fin! Gratulera så masse snikers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt meg ut på tur i dag. men når det blåser så voldsomt tar jeg ikke sjangsen. Har hørt at det ikke er bra at babyer er ute i for mye vind.... Hvordan gikk d på sykehuset i går Niem? Malin veide nå ca 4300 g og var 55,4 cm lang. hadde lagt på seg 500 g siden sist, altså på to uker! Blir så fort stor, helt utrolig. Ellers så har vi faktiskt begynt å få litt rutiner i hverdagen. Ihvertfall på nettene, og det er helt herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våger meg heller ikke ut i dag. Vi er stort sett ute i all slags vær,men fikk beskjed på sykehuset at om det blåste kraftigt eller var rå og fuktig luft skulle vi holde oss hjemme. Kjenner at jeg savner turen ja. Ida er og flink om nettene. I går la jeg henne kl 21 og da sov hun til 04 og så til 0900.Men på dagen sliter hun med å finne søvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.Nå er vi endelig hjemme igjen.Nå skal vi nyte dagene fremmover og kose oss med familiens nye midt punkt.Han er bare helt skjønn.Kos dere masse dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gjekk fint på sykehuset, så no e eg friskmeldt fra heila anfallet :) Men må ta kontakt om eg blir gravid igjen.. :)

 

Har rusla ein liten tur idag, men blei ikkje så långt :)

Skal på kontroll me Patrick på tirsdag, 6ukers kontroll litt på etterskudd ;)

 

Noen som blir med å går f.eks i vangen neste uka?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du er friskmeldt igjen!

 

E me på ein tur rundt vangen neste veka ja! ska me bare bestemme tid og sted? Passe alle dager for meg, helst ette kl 12.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passa alle dagar utenom fredag.. :) Ska me sei tirsdag? Kan jo f.eks møtast klokkå 1?

 

Sist eg gjekk der me barselgruppå, møttest me me Haraldshallen. Ska me møtast der, eller e da andre plasser så passa bedre?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også gjerne ha vært med.Men jeg skal på helsestasjonen halv 1 og vaksinere Ida.Stakkars liten! Og stakkar mammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Ble det tur på dere i går?

 

Ida fikk jo vaksine i går,og hun brølte!

Hun har lagt bra på seg og veide i går 3560 gr.

 

Hvordan går det med Sander da Snikers?

Og med deg?

Er bekkenet bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei tur på oss vett du! Va jo kjempe vær i tillegg! håper flere kan være med neste gang. Jeg og Niem snakket om at d kanskje hadde vært greit å ha en fast dag, så har vi noe å planlegge ut fra..... Eneste dagen som passer dårlig her er tirsdager, pga det er dagen det er åpen helsestasjon. Noen andre som har dager det ikke passer?

 

Huff, kjenner jeg gruer meg til Malin skal ha vaksiner. Tåler dårlig å se at hun har vondt altså. Var med når de tok gulsot prøven, altså blodprøven. såg kjempe vondt ut, malin nektet å drikke sukkervannet, men kom ikke en lyd! Får de sukkervann ved vaksiner, eller bare stikker de? Godt at Ida legger så godt på seg, når snart fødslesvekten til Malin :-) Må være utrolig å se forskjellen på henne fra hun var nyfødt til nå. Hvordan var hun egentlig i størrelse? Vet jo vekten, men hvis du skal sammenligne henne med noe hva vil det være? Lengen på en kulepenn????

 

Hvordan går det med resten av gjengen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer Mandag og Fredag bra.

 

De får ikke sukkervann ved vaksine nei.

Ida har aldri skreket sånn før,og hun har fått mange stikk i sitt korte liv.

Da hun ble født var hun 29 cm.Litt lengre enn en kulepenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...