Gå til innhold

Goderiet du IKKE liker som er poppis blandt mange andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjokolade med rosiner er grusomt. Alt godte med rosiner er fælt egentlig

og

salt lakris og salmiakk lakris og ekstremt sure ting. Liker ikke svart godte med mindre det er tvist lakris, pandalakris søt eller kicken rød, den søte selvsagt.

Liker sånne løsvektslanger da, de er det litt svart på men generellt neinei til svart salt og surt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HATER trojka. OG sjokolade med jordbærgele inni. Æsj

Skrevet

Smash har ikke jeg så mye til overs for heller. Merkelig kombinasjon av salt og søtt da. Og mye av godteriet som har fyll i seg holder jeg meg unna. Marsipan er skikkelig grusomt og mintgodis er jeg heller ikke fan av. Det som er godt er sånne dødningshoder som er røde og sorte. Mmmmmm...

Skrevet

å hvordan kan jeg glemme ostepop, DET er som allerede nevnt død og fordervelse. Ikke bare smaker det fryktelig, det setter seg fast i tennene også.

Skrevet

Hm, jeg liker egentlig alt av godis. Men sjokolade med gele har jeg ingenting til overs for. Troika ja, og disse bitene som gjemmer seg i Nidar-posene. Blæh. Ja, så var det de engelske lakriskonfekten som var nevnt over her. Blæh.

Skrevet

Melkesjokolade porøs....Klarer den bare ikke...Syns heller ikke seigmenn er noe å skryte av, og heller ikke BOCCA! eller troika...

Posene til nidar med diverse oppi, de der som er rosa, grønne og en blå? ble jeg utrolig skuffet av også....

Ellers så ELSKER jeg fruktnøtt, SMASH!!!!!! sjokoladefamilien i smågodtet til Candy King, melkepletter, sure kirsebær, vingmmi kirsebær, sure føtter, colaer, alt fra haribo...panda lakris, engelsk karamellkonfekt, og JAPP=)

Skrevet

Marsipan.. blæææ :-P

Skrevet

Lovehearts eller hva det kalles,vrenger seg i magen bare ved tanken:/

Skrevet

Sjokolade med appelsinsmak... ææææsj!!! Ellers finnes det mye god godis:)

Seigmenn er kjempegodt:)

Skrevet

Liker heller ikke marsipan, og heller ikke snickers eller bamsemums. Er ikke spesialt glad i potetgull heller og hater alle varianter av lett-brus.

Skrevet

Liker ikke appelsinsjokolade og søtt seigt smågodt.

Det som er godt er salt snop, chips og som den eneste her tydeligvis så syns jeg at ostepop er KANONGODT.

Skrevet

Jeg digger ostepop jeg da :) hihi.... namnam... så rart... liker alt det dere nevner jeg... haha... likte vanilje-colaen når den kom for noen år siden også :)

Skrevet

fruktnøtt liker jeg absolutt ikke, æsj.

Er ikke veldig glad i søtt smågodter heller. Liker bedre lakris, surt, salt og syrlig godteri.

Skrevet

Liker ikke mørk sjokolade, sjokolade med fyll eller twist sjokoladen med banan, liker heller ikke sjokolade med appelsinsmak.

Skrevet

ææææææ.. så innmari godtesjuk jeg blei nåå!!! :S.. og vi er blakke! :(

liker det meste unntatt marsipan jeg! :)

Skrevet

Ostepop, troika og bamsemums

Blærk!!! Bare tanken er brekningsfremkallende

Skrevet

D liker ikke jeg heller! Sikkert d eneste godteriet jeg ikke liker, som alle andre liker! :-P

Skrevet

Eller forresten.. Liker ikke den lakrisen som er overtrukket med sjokolade heller..

Skrevet

ahh tror det er crispers du tenker på... det er kjempegodt, spiser det faktisk nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...