Gå til innhold

Goderiet du IKKE liker som er poppis blandt mange andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke Smash, troyka og liker ikke mye av utvalget de har i smågodtdisken...

Er heller ikke så veldig glad i brus..

Jada, jeg kjeder med.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brekker meg nesten av smash og troika jeg også, men akkurat nå har jeg ikke spist godteri på ca 5 uker...blir bare uvel av det...og det er ikke likt en godtemoms som meg. Liker heller ikke marsipan...egentlig ganske bra rett før påsketider:)

Skrevet

Liker ikke smash jeg heller.. har 2 venninner som synes de er kjempegode, og alltid skal ha de i en skål på bordet..husker aldri at jeg ikke liker dem..hehe. Liker heller ikke snickers, peanøtter og sjokolade sammen, nei takk!

Skrevet

Saltstenger og puddinger/geleér.

Skrevet

Engelsk konfekt (sånn lakriskonfekt i forskjellige farger)- ÆSJ! Har jeg aldri likt! Og så er jeg heller ikke så glad i sjokolade generelt- liker ikke søtt men salt. Brus- liker ikke, drikker aldri! Og OSTEPOP -æsj fysj, lukter død og pine!! Det spiser jeg ikke om hell freezes over!

Skrevet

Chezzedodles (vet ikke hvordan det skrives engang9

Peanøtter

Nøtter overtrukket med sjokolade, deriblant firkløver, helnøtt, fruktnøtt

Skrevet

Bamsemums, fysj det er bare helt fryktelig..:P

Skrevet

Ehhh... Tror jeg liker alt jeg...

Iallefall alt det som er skrevet over her..... :)

TYPISK!

Skrevet

Bamsemums, peanøtter og ostepop er jo kjempegodt da:) Hehe, måtte bare....

Skrevet

Cheese doodles, hvis det er slik det skrives..

Skikkelig grusom "rompelukt" og smaker ikke godt for meg.

Skrevet

Fordrar ikke "rompechips", troika, alt som har noe med marsipan, fruktnøtt sjokolade, hasselnøtt sjokolade, alt av appelsin sortimang - også solo og det der, mørk sjokolade generelt, og svart lakris!!!! og nesten alt smågodt, utenom det som er surt:)

Kresen? Jepp;)

Skrevet

Liker ikke peacemerker.. Syns ikke at lakris og jordbær/bringebær passer sammen :P

Skrevet

Enig med HI - Smash og Troika :S og Peanøtter..

Skrevet

Peanøtter er kanskje ikke direkte godteri da, men:P mange liker det, jeg hater det..

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

vingummi er bare æsj...og alt annet gummi lignende goteri:P det bør være sjokolade,lakris eler karamell for meg:) potetgull av de fleste slag er også snadder da:) spseielt den med senneps smak, husker ikke hva den heter, men tror ikke det finnes så mange senneps sorter:)

Skrevet

Liker ikke Hobby sjokolade, banansjokolade, eller sjokolade med bringebærsmak. Sjokolade og frukt hører ikke sammen hos meg, passer best hver for seg::)

Skrevet

Føyer meg inn i rekken til de som ikke liker ostepop.. Det er jo bare grusomt å lukke opp posen...

Skrevet

Jeg takler ikke marsipan.. Det er det verste jeg vet. Og sjokolade med appelsinsmak.

Skrevet

Må legge til at jeg ikke liker marsipan og mange forskjellige typer kjeks holder jeg meg langt unna..

Skrevet

Sitter å tenker her om det er noe snop jeg ikke liker:) men det eneste jeg kommer på er sjokolade med appelsin, og alt med rosiner.

Mens alt annet som marsipan, smash, troika, hobby, peacemerker, vingummi, sjokolade med nøtter er namnamnamnam!!!!

Snop, namnam!!!:)

Skrevet

jeg liker ikke noe slags form for konfekt, det er æsj! og jeg liker heller ikke troika heller, som flest her.. smash må jeg si er en favoritt.. men appelsinsjokolade, skum og sjokolade, og søt lakris.. æææsj..

er kjempeglad i surt og salt smågodt da;)

Skrevet

Mint sjokolade liker jeg ikke:) Er ikke gla i noe som smaker mint, bortsett fra tyggis og tannkrem.

Og kjøper aldri konfekt sjokolade... men liker vel noen av de!

Skrevet

Hard og seig gummigotteri(men elsker krokodiller!), mye av det i smågodtdisken.

Ellers liker jeg det meste... ;o)

Skrevet

Fersken godis, og saltstenger. Og heller ikke salt potetgull og goldfish.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...