Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg liker ikke Smash, troyka og liker ikke mye av utvalget de har i smågodtdisken... Er heller ikke så veldig glad i brus.. Jada, jeg kjeder med.... :-)
Gil Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Brekker meg nesten av smash og troika jeg også, men akkurat nå har jeg ikke spist godteri på ca 5 uker...blir bare uvel av det...og det er ikke likt en godtemoms som meg. Liker heller ikke marsipan...egentlig ganske bra rett før påsketider:)
Trebarnsmamma30 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Liker ikke smash jeg heller.. har 2 venninner som synes de er kjempegode, og alltid skal ha de i en skål på bordet..husker aldri at jeg ikke liker dem..hehe. Liker heller ikke snickers, peanøtter og sjokolade sammen, nei takk!
Rumpetroll_Hedning Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Saltstenger og puddinger/geleér.
Gemini7 Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Engelsk konfekt (sånn lakriskonfekt i forskjellige farger)- ÆSJ! Har jeg aldri likt! Og så er jeg heller ikke så glad i sjokolade generelt- liker ikke søtt men salt. Brus- liker ikke, drikker aldri! Og OSTEPOP -æsj fysj, lukter død og pine!! Det spiser jeg ikke om hell freezes over!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Chezzedodles (vet ikke hvordan det skrives engang9 Peanøtter Nøtter overtrukket med sjokolade, deriblant firkløver, helnøtt, fruktnøtt
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Bamsemums, fysj det er bare helt fryktelig..
Juicy med spirer! Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Ehhh... Tror jeg liker alt jeg... Iallefall alt det som er skrevet over her..... TYPISK!
Trebarnsmamma30 Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Bamsemums, peanøtter og ostepop er jo kjempegodt da:) Hehe, måtte bare....
Tungt med to Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Cheese doodles, hvis det er slik det skrives.. Skikkelig grusom "rompelukt" og smaker ikke godt for meg.
Lurvehette Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Fordrar ikke "rompechips", troika, alt som har noe med marsipan, fruktnøtt sjokolade, hasselnøtt sjokolade, alt av appelsin sortimang - også solo og det der, mørk sjokolade generelt, og svart lakris!!!! og nesten alt smågodt, utenom det som er surt:) Kresen? Jepp;)
Gunner Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Liker ikke peacemerker.. Syns ikke at lakris og jordbær/bringebær passer sammen
MrsMayer ♥ Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Enig med HI - Smash og Troika :S og Peanøtter..
MrsMayer ♥ Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Peanøtter er kanskje ikke direkte godteri da, men:P mange liker det, jeg hater det..
Gjest ønskebrønnen Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 vingummi er bare æsj...og alt annet gummi lignende goteri:P det bør være sjokolade,lakris eler karamell for meg:) potetgull av de fleste slag er også snadder da:) spseielt den med senneps smak, husker ikke hva den heter, men tror ikke det finnes så mange senneps sorter:)
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 2. februar 2008 #16 Skrevet 2. februar 2008 Liker ikke Hobby sjokolade, banansjokolade, eller sjokolade med bringebærsmak. Sjokolade og frukt hører ikke sammen hos meg, passer best hver for seg:
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 2. februar 2008 #17 Skrevet 2. februar 2008 Føyer meg inn i rekken til de som ikke liker ostepop.. Det er jo bare grusomt å lukke opp posen...
Djoolia 07+08+12 Skrevet 2. februar 2008 #18 Skrevet 2. februar 2008 Jeg takler ikke marsipan.. Det er det verste jeg vet. Og sjokolade med appelsinsmak.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. februar 2008 Må legge til at jeg ikke liker marsipan og mange forskjellige typer kjeks holder jeg meg langt unna..
Topp 10. Skrevet 2. februar 2008 #20 Skrevet 2. februar 2008 Sitter å tenker her om det er noe snop jeg ikke liker:) men det eneste jeg kommer på er sjokolade med appelsin, og alt med rosiner. Mens alt annet som marsipan, smash, troika, hobby, peacemerker, vingummi, sjokolade med nøtter er namnamnamnam!!!! Snop, namnam!!!
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #21 Skrevet 2. februar 2008 jeg liker ikke noe slags form for konfekt, det er æsj! og jeg liker heller ikke troika heller, som flest her.. smash må jeg si er en favoritt.. men appelsinsjokolade, skum og sjokolade, og søt lakris.. æææsj.. er kjempeglad i surt og salt smågodt da;)
Topp 10. Skrevet 2. februar 2008 #22 Skrevet 2. februar 2008 Mint sjokolade liker jeg ikke:) Er ikke gla i noe som smaker mint, bortsett fra tyggis og tannkrem. Og kjøper aldri konfekt sjokolade... men liker vel noen av de!
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #23 Skrevet 2. februar 2008 Hard og seig gummigotteri(men elsker krokodiller!), mye av det i smågodtdisken. Ellers liker jeg det meste... ;o)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 2. februar 2008 #24 Skrevet 2. februar 2008 Fersken godis, og saltstenger. Og heller ikke salt potetgull og goldfish.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå