Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #26 Skrevet 4. februar 2008 åh er så enig så enig!!! da jeg var yngre hadde jeg endel pakkis venner, å dum som jeg var syns jeg jo noen av de var kjekke!! faen så dum jeg var!!! fikk aldri bli med inn til dem måtte gjemme meg bak blokka så ikke morra skulle se meg, moren kalte meg hore på tlf sa at jeg kun var bra nok til å knulle på. de muslimske jentene var vistnok noe som skulle spres til etter bryllupet bla bla bla... Åsså er de kontrollfreaker å er helt tullinger oppi skrolten! Jeg sa til en pakkis; fuck deg og den jævla koranen din! Da fikk jeg beskjed om at det skulle jeg aldri ha sagt for nå kom jeg til å få min straff som voldtekt eller lignende! Iddioter hele gjengen! Kjenner EN muslim jeg jobbet med som er 45år ca å han er det søteste snileste menneske jeg noengang har møtt! ikke ALLE må skjæres over en kam men fy faderde fæle av dem er nok 90%! usjjj!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #27 Skrevet 4. februar 2008 anonym 10:40 er.. å nå snakket jeg bare av egen erfaring, er ikke rasist! har venner fra thailand og india pluss en som er muslim. Denne muslimen jeg kjenner er som meg, ikke så opptatt av religion! de ekstreme er gjerne de som TROR på det som står i koranen! fy fader jeg kunne tørka diare rævva mi med arkene! HOHI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå