Gå til innhold

Hold dere unna Muslimske menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest masse om dette og vet dette selv; Ikke rot dere borti muslimske menn! De Er farlige og er ikke gode i hodet. De behandler kvinner med null respekt, og de har ett kvinnesyn som er helt hinsides! De som mener noe annet mener jeg er helt bak mål, naive og dumme. Muslimske menn er ikke noe bra! De skulle aldry eksistert, mener jeg. Og når det kommer til rasistisk syn, så har jeg ikke det. Jeg mener at alle mennesker er like mye verdt og så videre. Jeg ser ikke ned på noen. Men de er onde, så hold dere unna. De er faen ikke gode i hodet sitt. Stakkars de naive dumme kvinnfolka som kan være med noe sånne monstre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er DU dum i hodet, kjerring? Er du som aldri skulle eksistert spør du meg...

Skrevet

Du har jo tydeligvis ikke fått med deg hva som skjer rundt i Norge idag..Har du lest i en avis noen gang du? Muslimske menn dreper kvinner, æresmord! har man noen gang hørt om noe teitere? Drepe en uskyldig jente for å beholde sin egen ære`? Geez...

Skrevet

Har du fulgt med i avisene kanskje? Hvorfor dømme på bakhold av religion. Så lenge man er mørk er man praktiserende muslim? eller muslim overhode.

Etter det jeg har lest i det siste, handler nyhetene om drapene i oppland.

Drapet på Obiora (som ble drept av politiet)

Er det ofte Muslimske menn dreper uskyldige jenter, enn at noen andre dreper uskyldige mennesker?

Leste at Veronika Orderud og kristin skal i samme fengsel eller noe.

De har jo drept. Og de er da ikke muslimer? eller er de??

Dumme kjerringer altså.

Folk dreper, raner,voldtar, stjeler!

Uansett hudfarge,religion og opphav.

Skrevet

Er ikke alle muslimer som er like fanatiske vet du.

Skrevet

Det er du som ikke burde eksistert HI. Gå i skogen og heng deg i et tre, verden blir et bedre sted enn en sånn jævla fitte kjerring som deg.

Skrevet

Uansett hva dere sier så har dere feil!! Muslimske menn er farlige, og dere velger å ødelegge livene deres hvis dere går i den retningen. Og kjære anonym 13 38; Har du ikke noe bedre å komme med en dette? Seriøst? ...

*skuff*

Du er vel hjernevasket av en sånn en du...

Skrevet

Anonym 13,38

Hehehe...ser du går rundt å sprer budskapet til folk om at de burde gå å henge seg ganske ofte.

Siden du kommer med slike budskap,så får det meg til å tro at du er en mann og muslim..hvis ikke, er du muslim som digger kriminelle muslimer.

Innvandrere/utlendinger er overrepresentert i alle former for kriminalitet.

Dette er blitt lagt ut på den første debatten om muslimske menn, dette er det en professor på politihøyskolen som har uttalt seg om, og det vises også på statistikkene som også ble lagt ut.

Disse statistikkene finner du på ssb(statistikksentralbyrå)

Dere som får slengt kommentarer fra disse naive anonymer,ikke bry dere.De har ikke gjort leksa si.

Skrevet

kjære stakkars lille deg som tydeligvis ikke klarer å lese; (og da refererer jeg til anonym 08 21)

Jeg har aldri skrevet at mørke menn generelt er farlige. Jeg mener at det kvinnesynet MUSLIMER har er kvinnediskriminerende. Hele religionen er jo bygget opp på mannens egne fordeler. Og jeg tar ikke bare utgangspunkt i dette heller, for bibelen tilgomed inneholder slike kvinnediskriminerende saker. Det som er er at de kristne har kommet seg fram til 2008, mens muslimer har omtrent en gammeldags religion. Mener dere at muslimer ikke har diskriminerende kvinnesyn da? Og da mener jeg de som er innvandrere, som er oppdratt på en helt anerledes måte og som har ett helt annet syn på ting enn andre. Muslimer kan mene du er en "hore" som de er så flinke til å bruke hvis du bare snakker formye, eller hvis du har hatt sex utenom ekteskapet. og dette er om kvinner! Selv driver muslimske menn her i landet med alt mulig faenskap, har sex med forskjellige damer så det synger etter, og skjuler dette for familien sin som har såå stor respekt for dem.

Muslimske unge menn har gjerne hatt sex flere ganger med forskjellige kvinner, norske blonde jenter gjerne, og lurer disse norske jentene, for egentlig er de bare noen "horer" for dem og helt ubetydelige, for de skal nemlig gifte seg med en muslimsk jomfru burka jente som er så uskyldig som det går an. Denne jenten er oppdratt til å respektere mannen sin uansett hva, og sånn er det... Så ikke kom her og sleng helt ubetydelige kommentarer som gå å heng deg i ett tre osv, kanskje du heller burde tenke over hvordan ting EGENTLIG er. Alle omtrent kjenner eller har en venninne som har hatt negative opplevelser med en muslimmann. Enten blitt banket, voldtatt eller sviktet og mobbet. Kanskje du kjenner noen?

Skrevet

Igjen, de som argumenterer mot hovedlegginnehaver kan IKKE lese

Skrevet

Haaaahahahaha! Heter det ikke hovedinnlegger? Ikke hovedlegginnehaver! Tjihi:)

Skrevet

Dette følte jeg var et noe unyansert hovedinnlegg for å si det mildt. Du snakker om muslimer som en stor homogen gruppe, noe som er meget langt fra virkeligheten. Jeg er selv sammen med en muslimsk mann, født og oppvokst i Norge, og han skiller seg på ingen måte fra andre norske menn jeg tidligere har vært i forhold med, og jeg har et utmerket forhold til min svigerfamilie og vi lever et helt vanlig "norsk" familieliv. Det er stor variasjon mellom land med muslimsk majoritet og hvordan de tolker skrifter og hva slags utvikling som skjer innenfor de muslimske samfunnene. Men det levner ingen tvil om at når det kommer til kvinner og menneskerettigheter så har islam et stykke igjen å gå i forhold til mange andre religioner. Men det glemmes og høres ofte ikke om alle de som faktisk kjemper for at religionen skal gjennomgå en utvikling. Så vær så snill og ikke putt alle i en kjempebås, for på den måten mister man et viktig perspektiv - nemlig alle kreftene som kjemper for rettigheter både når det kommer til blant annet kvinner og homofile.

Skrevet

Aa bruke ord som jaevla kjerring, fitte kjerring- kjonnsord som bor vaere positivt ladet paa bli gravid. Det er faktisk fitta vaar barna kommer ut av og det skulle overhode ikke et ekkelt lugubert ladet ord. Ikke trekk deres eget kjonn ned I grusen.

Skrevet

Hahahaha:-D Stakkars meg da:-D

Har bare vert sammen med mannen min i snart 7 år, er vel halvdau uten å merke det sjøl da kanskje?

Nei, for noe tull!!!

Han mener selv å ikke være muslim men han har muslimsk familie og blitt født i ett muslimsk hjem.

Han kom til norge da han var rundt 7 år.

Han spiser svin og drikker alkohol til tider.

MEN det er vel halst kulturen dems du sikter til?

Eneste måten jeg merker at han er "muslim" på er at han tar enormt godt vare på oss, altså at han har en spesiell tilknytting til familien.

Han har gjort meg riktig så bortskjemt på mage foskjellige måter.

Jeg blir forbanna på sånne som deg HI, fordi at veldig veldig mange har advart meg mot å bli sammen men min kjære pga hans opprinnelse, og det er helt sykt!

Jeg kunne aldri blitt mere lykkelig med noen.

Vi elsker hverandre grensløst og har ett nydelig barn sammen og venter på nr to.

Jeg har aldri angret på valget mitt og det kommer jeg heller ikke til å gjøre!

Broren hans er også sammen med ei norsk dame, de har det også veldig veldig fint sammen så ligg unna!

Å ta alle under en kam på denne måten er ufattelig dårlig gjort!

Skrevet

Herregud for noen rasister som fins her inne! Helt sjokka jeg!

Skrevet

...signerer den ja... og de folka her skal få barn... :(

Skrevet

Eeeeh...Jeg har barn jeg.. Og det barnet er fantastisk. Jeg er ikke rasist fordi jeg mener at muslimske menn har ett nedvergende kvinnesyn. Jeg er sammen med en utenlandsk mann selv, og har elsker andre kulturer. Men jeg står på det jeg sier om muslimske menn her i Norge sånn generellt; de er ikke gode i hodet de fleste av dem. Og til deg som var med en muslimsk mann og ventet barn og så videre; han du har er sjelden, er altså ikke noe du hører om hver dag liksom. Er veldig sjelden en muslimsk mann kan vende bort fra sin religion og at familien derpå godkjenner dette. Jeg har en gang i hele mitt liv møtt en mann som hadde vendt bort fra sin religion, men han skjulte det for familien sin.

Dere som mener noe annet enn at islam har ett nedevergende kvinnesyn er naive, og ferdig med den saken.

Skrevet

Har ikke enkelte norske menn dårlig kvinnesyn da? (på lik linje som enkelte kvinner er mannehatere)

En barnelærdom er at man ikke skal tro på ALT som står i avisa.

Skrevet

jeg er enig i at alle muslimske menn blir dratt over en kam her, men det er vel ikke de gode mennene det menes her da, men snarere tvert imot...det finnes unntak i alle sammenhenger.

Skrevet

Hadd no ganske så store planer om å gifte meg med en muslim en vakker dag jeg!! Kansje jeg bare skal glemme det da? Eller?

Skrevet

Alle muslimske menn er da ikke like. Hva er dette for en idiotisk debatt?

Skrevet

Det går da ikke an å både mene at muslimske menn aldri skulle eksistert OG at alle mennesker er like mye verdt? At du klarte å få vrengt ut av deg de to utsagnene i samme innlegg er helt utrolig.

Og etterpå påstår du at du ikke ser ned på noen! Dette er jo helt klart et tulleinnlegg, laget for å skape diskusjon og provokasjon.

Skrevet

Stemmer det, smarten. Skjønner egentlig ikke hvordan noen i det hele tatt kan ta dette innlegget seriøst.

Skrevet

Enig! Hold dere unna muslimske menn og hør på dem som har erfaring! Ikke vær naiv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...