Gå til innhold

Deltar dere i den store mor- barn undersøkelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke verken fått høre om undersøkelsen eller tilbud om å være med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig må man være med! Det er viktig å støtte opp om norsk forskning.

Spørsmålsheftet kan du jo fylle ut mens du spiser kveldsmat eller du kan gjøre det på nett. Dessuten blir man mer bevisst på kosthold og aktivitet etter å svart på alle disse spørsmålene.

Skrevet

vi deltar ikke.. følte det ble for mange personlige spørsmål om diverse som vi ikke ønsket svare på... vi leste gjennom hele greia for i utgangspunktet hadde vi tenkt å delta, men det ble litt for mye for oss..

Skrevet

Er ikke med i undersøkelsen. Mannen min er utenlands(amerikansk), og jeg måtte i så fall ha fylt ut for ham og oversatt etc.Skal flytte til USA i løpet av året, så har heller ikke mulighet til å være tilgjengelig for oppfølging etc.Synes for øvrig det var ekstremt mange og veldig nærgående, private, spørsmål i den undersøkelsen.

Skrevet

Velger å ikke delta denne gangen. Sist fikk vi masse sørreskjema tilsendt rett etter at vi kom hjem ifra sykehuset. Ble litt for mye for min del. Hadde egentlig nok med meg selv og den lille...

Skrevet

For et utrolig uvettig svar!! "Kommer ikke dere til nytte!"- det kommer jo dine barnog barnebarn til nytte, ved at man får enorm tilgang til info om sammenhenger mellom arvelighet, kosthold, miljøpåvirkninger og sykdom, både fysisk og psykisk- og kan finne løsninger på disse tingene!!! Skulle bare mangle- vi er med, både jeg og sambo. Slike befolkningsundersøkelser er bare en gullgruve, siden man har så mange med, og man får enormt verdifull informasjon av det! Jbber med forskning og kjenner til hva man faktisk får ut av den så det er latterlig å si at ingenting kommer ut av dette som all annen forskn.- Det var jo kronen av dumhet! Tror du man bruker millioner av kroner på forskn. for å ikke finne ut noe? Hvordan tror du vitenskapen beveger seg fremover, egentlig?? Nei vet du hva- føler det er min borgerplikt å svare på disse enkle spørsmålene om meg selv som bare jeg kan svare på. Bli med!!!!!!1

Skrevet

Ja, jeg er med for 3 gäng:)

Synes det er utrolig fint det de holder med, og er med p å støtte opp så godt jeg kan:)

Skrevet

Etter å ha lest alle innleggene her så regner jeg med å delta. Det er jo som mange sier en viktig undersøkelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...