Gå til innhold

Ludderet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff stakkars...jeg traff noe der ja. Du kjemper med nebb og klør men det du skriver er patetisk. Mer har jeg ikke si om eller til deg. Ha det så bra du kan ha det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ludderet; helt ærlig hva slags bakgrunn har du? hvor er du i livet? hva driver du med? hva slags bagasje har du i kofferten? du trenger ikke å svare på det, fordi det virker ikke som du har det helt godt. jeg ønsker deg bare godt i livet og kanskje du burde revurdere dine holdninger til andre mennesker. eller kanskje du bare er slik her inne og får blåst ut litt agresjon. det finnes bedre måter å ordlegge seg på.

Skrevet

Det går an å være pålogga uten å være i samme rom som pcen. Jeg lar dataen stå noen ganger f.eks hvis jeg skal ta ut noe av ovnen. Også er det fort gjort å glemme hva man egentlig driver med, og da går tia. På dataen vil det da se ut som jeg er der, mens det egentlig bare er at dataen står på.

Skrevet

hehe.. det tror jeg ikke stort på. Flink til å hive seg i seng med gud og hverman tenker jeg.. hehe.. huttetu. folk som skriver som deg har problemer, det kommer nok ikke du til å skjønne selv. Men det er greit:) forventer ikke mye av deg alikevel.. hva driver du med da?

Skrevet

Oi, så interessert du var da, hehe...

Blir nesten rørt :-)

Skrevet

Forskjellen på meg og dere, mexican slut, er at jeg ikke er så opptatt av hva fremmede synes om meg, spesielt når de aldri har truffet meg.

Mange her inne som tar seg nær av de minste ting, litt morsomt hvis man legger merke til det :-)

Kjenner en mexicansk fyr, han har fortalt mye om dere sluts derfra, så jeg forstår godt at du blir tiltrukket av meg ;-)

Skrevet

Høres jo ut som en gjeng me peppermøe, kjerringe over 30 som de sa før. Er ikke denne plassen for å si sin mening da? Ser her at hun ble sett på som alenemor... Hva i f har d noe å si, er man liksom dårligere da? Man kunne ha vært gift i 5 år, blitt gravid og så blitt forlatt og endt opp som alenemor. Men noen er så flik å bare tenke seg til ting. Ikke rart at ei fjær blir til ti høns!!!!

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Enig i at "Slut" ikke er et pent ord... men å kalle andre for psykisk syk er vel ikke akkurat så pent det heller...

Skrevet

Hjelp... noen ganger blir jeg flau over å være hunkjønn!!!

Skrevet

Skjønner dere ikke at Ludderet er en mann? En patetisk liten mann som sitter foran pc`en sin dagen lang og tenner på å skrive frekke innlegg hvor man får frekke svar tilbake? Og han er ikke bare her på dib.

Les svarene hans nøye så ser dere det. Ingen jente/kvinne/mor snakker på den måten.

Skrevet

har ikke kalt henne for psykiatrisk syk...jeg skrev at det finnes psykiatriske diagnoser for den oppførselen...behov for negativ oppmerksomhet. Det er det hun/han er ute etter. Dette blir for dumt. Sånt tull som dette hever jeg meg over nå.

Skrevet

Jeg VET hvem luddret er privat!!! Hun har ingen barn, er ett sosialkasus, lyver så det renner av henne, så alle her hjemme skyr henne. Sier hun er gravid konstant med utlendinger, men mister bestandig.

Skrevet

Den tanken har slått meg også..

Skrevet

Hva med å bare overse hele ludderet?? Dersom ingen svarer på det hun/han sier i det hele tatt så går personen fort lei.

Skrevet

Jeg synes fortsatt ikke at hun er værst jeg.. men all dritten som blir slengt om hennes omsorgsevne og psykiske tilstand er mye værre!! Dessuten så er det mange som har psykiske problemer, så drit i å sleng dritt om det ihvertfall!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...