Gå til innhold

Ludderet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som reagerer på måten hun svarer folk på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er her kun for å provosere... Ikke noe å bry seg om!!

Skrevet

Det er alltid, og har alltid vært, "luddere" her inne, altså folk osm henne. Så nei, egentlig ikke, bare en ny spire som prøver å gjøre sitt beste for å provosere og klarer det med glans, akkurat osm sine forgjengere. Nøkkelen til å håndtere slike personer er å A: Igorere dem totalt, B:Svare tilbake med besk humor og masse (selv)ironi. Men så lenge folk lar seg provosere kommer det alltid til å poppe opp slike personer og når man er vandt med dem, slik jeg er, er det igrunnen bare litt morsomt på en lettere patetisk måte og følge med på dem. Når det er sagt så synes jeg faktisk Ludderet har mye meninger jeg er enige i, jeg bare velger å uttrykke våres felles holdninger på en tanke mer diplomatisk måte ;-)

Skrevet

Tror ikke ludderet har barn, da hadde hun neppe vært inne her 24/7 og heller ikke hatt ett slikt barnselig nick. Du kan nok bare overse svarene hennes:)

Skrevet

Helt utrolig! Tråd etter tråd på hvordan hun svarer... Men er det noen av dere som gidder å lese hva hun egentlig mener? Dama har jo mange gode meninger og argumenter, også tror jeg hun syns det er drit morsomt at dere blir provosert av måten hun formulerer seg på... Og helt ærlig, så er det jo mange som blir veldig lett provosert da... Det er heller ikke akseptert av moderator på dib å henge ut et nick... Minst like dårlig gjort som å svare ufint spør du meg.....

Skrevet

syns hun er helt på trynet, og enten har hun ikke barn, eller så er hun en elendig mor! jeg tror ikke en døyt på det hun sier om seg selv. enig med alva, dog det er vanskelig, da hun seff treffer alle de riktige knappene til oss småbarnsmødre!

Skrevet

Hvordan i helvette kan du vite at hun enten ikke har barn eller er en dårlig mor?????? blir så vanvittig provosert av sånne lattelige utsagn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er værre enn det hun sier!!! Folk kan vel ha dårlig humor uten å være dårlig omsorgspersoner!!!!

Skrevet

Ja, jeg fikk meg en egen tråd i dag også, hehe ;-)

Til deg som skrev at jeg er er hele døgnet: Har vært her en halv time i dag, og kanskje en time i går...

Skrevet

huff huff at du kan... tar du deg ikke av babyen din du da??? Idag lot jeg min sove helt til kl 17 fordi jeg trengte å se såpeserier på tv.. vi er fæle vi...

Skrevet

Selma07 og Ludderet er usedvanlig mye enige om ting her.....

Syns Selma07 sier mye dumt og argumenterer helt på tryne noen ganger, ganske lik Ludderet...

Skrevet

hehe må faktisk le i dag eg og....e det mulig å laga ennå ein tråd om ludderet...e jammen isje hu synst det e kjekt å provosera..

Skrevet

er ikke enig i at selma07 sier mye dumt nei.....hutte tu kan ikke heller disse linkene holdes på krangle:)....

Skrevet

Ikke mobb Selma, hun er jo bare snill, og ikke lik meg i det hele tatt!

Hold deg til å være sint på meg du, kjære pysa!

Skrevet

Kjære anonoym 20.19!! Din feige dritt!! Jeg og ludderet har vel like mye til felles som ja jeg vet ikke hvem... Jeg er jo gamlemor og hun er ung og vakker:o) Saklig at du fremlegger at jeg argumenterer helt på trynet noen ganger... Feigt å ikke argumentere mot da.. Og en ting: dum det er jeg hvertfall ikke... men du er da mest sansynlig voksen og kan mene hva du vil for min del!! "Ludderet" er nok snill hun også skjønner du!! Men er du??

Skrevet

Skulle ønske ungen til ludderet kunne se på alt hun har skrevet her når den ble stor, hadde ikke vært veldig stolt av mamma da:(

Om vi hadde møtt ludderet i virkeligheten, hadde vi fått oss litt av ett sjokk..tror også det er manko på sosial inteligens under topplokket der.

Hun er nok en god mor, men det er det hele tror jeg...

Skrevet

I motsetning til deg, kjære pyse, så kommer nok gutten min både til å ha humor, sosial intelligens og IQ, så det tror jeg ikke blir noe problem ;-)

Skrevet

Enda godt en av dere blir litt oppegående. Det er flott ludderet:) Jeg ønsker deg lykke til med alt jeg, det tror jeg du trenger:)

Skrevet

Går da ikke ann å lage et innlegg sånn om 1 menneske!? Synes dessuten det er sterkt overdrivi. Hun er jo som regel bare veldig ærlig. Man må jo tåle forskjellige meninger når man stiller et spørsmål.

Skrevet

glemte løye hehe

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Hva er problemet med Ludderet? Jeg synes det er ganske fornøyelig å stikke innom å lese hva hun svarer.

Det som forundrer meg er hvor nærtagne noen er, ligger tydeligvis mye følelser i sving hos mange. Godt å få det ut kanskje?

La Ludderet provosere de som provoseres kan ;).

Skrevet

Ludderet er ikke ærlig. Hun ønsker kontakt og oppmerksom...uansett om det er negativt. Bare se på nicket hun har valgt. Alt er bare tull. Synes litt synd på henne faktisk. Det er psykiatriske diagnoser som beskriver slik oppførsel og behov.

Mest av alt blir jeg oppgitt av alle som gidder å ta til seg det hun sier, som blir provoser. Hver gang dere ser et svar fra hu...hopp elegant over det. Det telles ikke. Alltid noen som skal fylle forumet med søppel. Det er ikke humor for andre enn hu Ludderet sjøl.

Vi får håpe sønnen, hvis hun har barn, ikke blir som hu...for da blir han ikke så godt likt stakkars.

Vil dere ha dere henne ut så la være å svare eller kommentere det hun skriver. Ikke gi næring til det tullet der.

Skrevet

jo du er her hele dagen.. søkte på navnet ditt og du er overalt til enhver tid... hvor skal han få den intelligenen fra egentlig? hehe... skolen da. sikkert en smart gutt men det kommer nok ikke fra moren.. aleine mamma du eller?

Skrevet

Hehe neida, er du?

Du må ha ganske god tid du ihvertfall som gidder å henge deg opp i hvor mye en du ikke kjenenr er her inne ;-)

Som jeg sa, så har jeg vært her en halv time i dag, og en time i går, så da kan ikke DIN intelligens være så høy akkurat :-)

Du tør jo ikke si hvem du er engang, så jeg kan søke på DITT navn og se hvor mye du er her. Jaja, sånn kan det gå med ensomme feiginger som deg. Stakkars din lille eller dine små som har en så tørr kjerring som mor.

Det gjelder deg over også forresten...leste ikke alt du skrev, skjønte jo kjapt at du er en byrde for dine barn, de kan ikke vokse opp med mye impulser akkurat.

Huff.

Vi håper ihvertfall sønnen vår arver moren sin intelligens siden jeg er kjent for å være best i alt jeg gjør :-)

Skrevet

Og "ikke gi næring"??? hehe, smart du :-)

Er ikke det akkurat det du gjør selv?

Men men, ditt slag er vel ikke akkurat kjent for å være verdens smarteste ;-)

JEG står ihvertfall for det jeg er, et ludder...kanskje du skulle prøvd det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...