Gå til innhold

Dere som er ca 166cm høy, hva veier dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

167 og 75 kilo, så jeg slår alle.

Er egentlig ganske fornøyd for øyeblikket, men skal ned 10 kilo til.

Nå hører det med til historien at jeg veide 10 kilo mer før jeg ble gravid, så jeg synes jeg kan nyte meg selv som 10 kilo lettere før jeg stresser med resten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 168 og veier 68 kg... syns dere andre virker alt for tynne, er overrasket jeg : ) syns jeg selv er helt passe, litt mage har jeg jo men det får bare være...

Skrevet

Veier 64 og er 168, skulle gjerne ned en 6 kg, men da må jeg slutte å kose meg... hm.. får se nærmere sommerferien:o)

Skrevet

Nja, jeg veier lite - men selv om muskler skal veie mye, så er det stortsett det jeg har - og det får meg til å se mer feit en tynn ut, så;-P

Skrevet

jeg er 160, veier vel 53 kg.. er aldri på vekta så litt usikker, men trives der jeg er nå.. eneste jeg mangler er litt muskler som kan stramme opp :-) Trener 2 ganger i uka og håper det gir resultater, pluss fått hund :-)

Skrevet

Er 166 og veier 53. Ganske fornøyd ja :)

Skrevet

litt over 50

Skrevet

Er 167 cm og veier 67 kg (i uke 22), men veide et par kg MER før graviditet :-)

Vil og SKAL ned igjen til rundt 50 kg en gang til sommeren.

Skrevet

164 og veier 53.. er veldig godt fornøyd:o)

Skrevet

Jeg er ca 166/167 å veier nå 58 kg. Kroppen ser trent ut..,så jeg er fornøyd;)

Skrevet

45 kg, og er fornøyd med det selvom det i noen øyne oppfattes som lite.. syntes det kler meg iallefall!! Om jeg skulle hatt noen kilo til så kunne det i såfal plassert seg på frontpartiet ;-P

Skrevet

ser at det er mange av dere jenter som har BMI på under 20 og dvs at dere er undervektige.....dere må ser ut som beinragel eller gjør dere ikke det???

ei her som har BMI på 15,42 og ei på 17,29 kan ikke være mye igjen av dere da selv om ikke dere er så høye??

Skrevet

Er 166 og veier 64kg. Vil ned til 60kg. Har litt mage jeg vil ha bort!

Skrevet

dere høres tynne og flotte ut jenter, jeg har nesten alltid vært tynn, men etter jeg sluttet å røyke for mange år siden, la på meg 10 kg, de vil ikke av, så til dere som veier 67 kg ca.... og som skal ned til 50 til sommeren, hva har dere planer om for å få de kg vekk? det kunne jeg også tenkt meg... er 159 og 65 kg, alt for mye, er ikke fornøyd, har lagt rundt 40 og 50 tallet, men 55 er greit.

Skrevet

BMI ser ikke forskjell på muskler og fett. Hadde jeg vært 45 kg før jeg ble gravid (mye mer muskler), så hadde jeg sett MYE tynnere ut enn jeg gjør idag.

En annen ting, jeg syntes egentlig du er litt frekk, Sander og Linnea!!

"Dvs si dere er undervektige...!" Går du inn å sjekker overvektige også?? Og poengterer at dem er det ifølge BMI? Kaller du dem feite, eller? Siden vi som er tynn ser ut som beinrangel??

Er ikke BARE ett luksusproblem å være tynn vettu!!!!

Skrevet

Jeg er 1.62 og veier 63 kg. Ikke fornøyd, skulle helst veie 6-8 kg mindre...og jeg jobber med saken;o)

Skrevet

1.69 og 65.5 kg....enn så lenge (gravid)

Skrevet

Hehe, mente 1.69 og 56.5.....surr i tallene

Skrevet

Jeg er 168 cm høy og veier 59-60 kg.

Er fornøyd,men vil gjerne stramme opp kroppen litt etter fødsel...så jeg merker det gjør godt å trene,ikke for å miste noe kilo,men for å holde kroppe i form:)

Skrevet

165 og veier ca 60 KG.. Lagt paa meg det siste aaret da jeg har trent mye og faatt mye muskler, kunne tenke meg aa gaa ned til 56-57..

Skrevet

Er 165 cm og veide 61 kg før jeg ble gravid nå. Var mere fornøyd når jeg ble gravid med førstemann og veide 58 kg. Så vil gjerne ned dit igjen.

Skrevet

164 og 56 kg

Skrevet

1,69 og veier 58kg, aldri brydd meg særlig om vekta...kunne tenkt meg mer muskler og litt fastere kropp..jobber med saken...for det kommer en sommer ;-)

Skrevet

Legger til at da jeg var på mitt flotteste veide jeg 63 kg og hadde lange slanke og faste muskler og nesten ikke fettpå kroppen i det hele tatt...er "fetere" nå.

Legger merke til at det er mange som veier lite, kan umulig være mye muskelmasse når man er 1.65 og veier 45 kg... Eneste måten for enkelte å legge på seg er å spise mye proteiner og trene masse..jeg hadde blitt undervektg til slutt hvis ikke jeg spiste rett og trente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...