Gå til innhold

Dere som er ca 166cm høy, hva veier dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyd med det? Nysgjerrig bare;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 1,59 og veier alt for mye ;p Hehe. Dvs ikke fornøyd..

Skrevet

Jeg er 168 cm, og veier vel litt over 60 kg tror jeg (har ikke badevekt). Veide 57 før jeg ble gravid, og var fornøyd med det.

Er forsåvidt fornøyd med vekta nå, men ikke helt med fasongen =)

Skrevet

1.65 veier 43...

Skrevet

Er 163 cm og veier 63 nå, veide 50 da jeg ble gravid. Fornøyd med vekta, men lite trent bare..

Skrevet

Ja, det er vel ofte sånn;o) Sånn har jeg det også - er 53kg nå og har ikke vært så lite på maaaaange år....men jeg skjønner ikke at det går an når jeg ser meg i speilet...syns jeg har for mye både her og der - men de sier jo det at muskler veier mer enn fett, he he - har vel ikke muskler, jeg da;o)

Skrevet

Er 164. Veier 46,5 kg.

Skrevet

Lagret litt for fort.

Tror aldri jeg kommer til å bli forøyd, men er for tynn!

Skrevet

Er 165 cm og 60 kg, sånn passe fornøyd. Kunne tenkt meg å ligge på 58 kg, men ikke noe jeg stresser med:)

Skrevet

Hehehe tutten da, nekter å tro at du har noe for mye noe sted som helst. Vi er jo like da og jeg vet at jeg har hvertfall ikke noe til overs :) ikke har jeg muskler jeg heller hehehe *vablevable*

Skrevet

Glemte å si at jeg føler meg vell ja.

Skrevet

Er 1.65 og veier 58kg. Passelig for meg. Jeg er fornøyd!

Skrevet

Jeg er 1.62 og veier 56.. Har gått ned 7 kilo mer enn da jeg ble gravid.. Aldri veid så lite siden 7 kl. hehe... Så er fornøyd(men slapp mage da.. hehe)

Skrevet

Er 1.68 og veier 60, men kunne tekt meg å gå ned et par-tre kilo..

Skrevet

Er 167 og veier uten noen baby i magen 43 kg.

Er ikke helt fornøyd, det sier seg jo selv, men er ikke skikkelig missfornøyd heller. Noen få kg til hadde holdt.

Skrevet

jeg er 163 (?). før jeg ble gravid eide jeg 47 og strevde for å komme meg opp på 50.

nå veier jeg 56-58 (går litt opp og ned) og er ikke fornøyd.

mest formen jeg ikke er fornøyd med da.. ser jo ut som jeg er gravid fortsatt :-(

Skrevet

166 og veier 68 kilo. Det er 10 for mye. Er ganske spebygd så kiloene synes godt ja... Skal ned før sommeren!

Skrevet

Og her kommer utskuddet, ho ho:-p

Veier mye mer enn 40 og 50 kg ihvertfall. HVor mye som er muskler og hvor mye som er fett skal være usagt:-p

Skrevet

uff, jeg er nok den feiteste på lista hehe. er 168 og veier 73 kg. veide ca 64 før jeg ble gravid. kunne tenkt meg å veien 58-60 jeg da..

Skrevet

Er 168 cm høy og veier ca 58 kg. Er fornøyd med vekta.

Skrevet

He, he - ja, det er vel sånn det;o)

Skrevet

er du ikke glad jeg slår deg:) 164 og 79 kilo....Riktignok 6 mnd på vei men likevel. Før den tid var jeg 70 kilo. 58 kilo blir jeg ALDRI igjen, men 62 hadde vore perfekt.

--Når jeg tenker etter er jeg sikkert for gammel til å veie 58 kilo, uansett. Og så fikk jeg så stor benbygning etter at jeg fikk barn for 2.5 år siden:))))

Skrevet

Jeg vet ikke det med om muskler veier mer enn fett jeg;-) Hehe... Jeg ser ikke spesielt tynn ut, men jeg veier ikke spesielt mye heller. Jeg er 164 og veier 47 kilo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...