Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #26 Skrevet 1. februar 2008 EN BABY PÅ 4 MND TRENGER KUN MM ELLER MME! De trenger ikke vann. Eller saft. Eller juice. Går det virkelig an å være så uvitende?
@nemone Skrevet 1. februar 2008 #28 Skrevet 1. februar 2008 Jeg ville ikke gitt min 4 mndr gamle datter det. Hadde problemer med å få eldste her til å drikke vann, og gjorde som noen av de som har svart over her foreslår: ga eplejuice veldig utvannet, og tynnet gradvis ut, og etter 3 dager drakk hun rent vann helt greit. Så jeg vil råde deg ut til å tynne ut saften raskt slik at gutten din drikker vann istedet for saft. Ingen (verken barn eller voksne) bør drikke saft som eneste tørstedrikke - vann er mye bedre. Og for all del: ikke gi gutten din kunstig søtet saft, barn under 3 år skal ikke ha kunstig søtningsmiddel. Synes forøvrig at flere av de som har svart deg svarer i en unødvendig skarp tone - det går an å spørre om ting her som andre synes er selvfølgeligheter uten å bli kalt det ene og det andre for det! Er det ikke det dette forumet er til for da?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #29 Skrevet 1. februar 2008 KAN DU ROPE LITT HØYERE, JEG HØRER LITT DÅRLIG!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #30 Skrevet 2. februar 2008 Enkelte skjønner ikke noe,uansett hvor store bokstaver man bruker.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #31 Skrevet 2. februar 2008 morsomt at hovedinnlegger "avslørte seg selv" litt lenger opp i tråden, heheh;) lenge leve anonym!
tonemelone Skrevet 2. februar 2008 #32 Skrevet 2. februar 2008 Himmel, hva slags måte er det man svarer hverandre her inne...??? Skulle tro det satt en gjeng med totalt ubrukelige mødre på den ene siden, og så alle supermammaene, oraklene, de ufeilbarlige på den andre siden... HVEM FAEN har bestemt hvem som tilhører hvilken side??? Og hva har gitt enkelte retten til å være så drittsekker? Skjerp dere!!! Om noen år kan det hende at det dere er overbevist om idag er det beste for barna, er det verste man kan gjøre... Ting forandrer seg jo hele tiden! Bare se på hvilken stilling barna skal ligge og sove i. For 10 år siden var det utenkelig å ikke ha babyene på magen. Så MÅTTE alle ligge på siden, og nå er det ryggen! Ting forandrer seg, babyer er individuelle vesener, og ikke alt fungerer for alle. Derfor er det godt med et forum der man kan lufte tanker og ideer, uten å få slakt fra "wanna-be-the-greates-mother-in-the-world"!!! Så skal jeg svare på innlegget til HI... Ville nok ikke gitt saft, nei! Det er noen som har tipset om eplejuice her, og det er jo kjempesmart for de som ikke får babyene sine til å drikke vann. Det er jo laget eplejuice til disse små i mathylla. SÅ idag skal jeg kjøpe det... har ikke tenkt på det før, så her går det i VELDIG lite vann og resten mme. :-) Så, ha en fin helg, alle hormonfylte, overtrøtte og utslitte mødre der ute!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #34 Skrevet 2. februar 2008 Haha.. Det 4. svaret. Der noen først spør om vann, så svarer anonyme HI (tror hun) med at "nei, vann bare spytter han ut". AVSLØRT!
Nilu♥ Skrevet 2. februar 2008 #35 Skrevet 2. februar 2008 Hmm, når kan man gi saft da? Jeg gir min gutt på litt over 9 måneder litt saft innimellom. Kjedelig med juice 50/50 med vann hele tiden. Han må få en del væske i seg, da han må skylle vekk innhalerings medisninen sin så han ikke får sopp i munnen. Får medisiner via pustmaske flere ganger i døgnet. Vann drakk han mye fra 4 måneder men fra 7.5 ca ville han ikke ha mer så da ble det juice med vann...
tonemelone Skrevet 2. februar 2008 #36 Skrevet 2. februar 2008 Å SHIT!!!! Å NEI Å NEI!!! HI avslørte seg!!! Hva kommer til å skje???????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå