Sessa ruger igjen... Skrevet 1. februar 2008 #51 Skrevet 1. februar 2008 Ja, kanskje like greit det. Men skulle du være i pengeknipe en gang synes jeg du skulle stille opp i se og hør og fortelle historien din. De slenger jo penger etter deg om du har en historie som selger!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #52 Skrevet 1. februar 2008 Jobber nært med Andrew Morton om en ny biografi med skikkelig sus i, regner med at den skal dekke utgiftene til rullator.
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. februar 2008 #53 Skrevet 1. februar 2008 Hvis den bare dekker utgiftene til rullator vet jeg ikke helt om jeg ser poenget. Bare tenk hvor mye penger du trenger til Tena lady og lommetørkler med broderte blomster på!! Ikke forhast deg her, Luten!
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. februar 2008 #54 Skrevet 1. februar 2008 Komprimert Barbie, kanskje. ;-) Paljetter eller knappepynt? Jeg er jåle uten å skamme meg over det, så ja takk, begge deler! Har du hatt en fin bursdag? :-) Hilsen Ole Brumm
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #55 Skrevet 1. februar 2008 Du sier noe, for ikke å snakke om kamferdrops, hårnett og abonnement på Familien. Mulig jeg skal shoppe litt rundt etter bedre tilbud - eller bare shoppe litt, hehe. Tjukke brune nylonstrømpebukser og sånt.
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. februar 2008 #56 Skrevet 1. februar 2008 Nice, bedre prevensjon finnes ikke!
mammatilpia Skrevet 1. februar 2008 #57 Skrevet 1. februar 2008 Gladnytt til dere som legger av penger og sparer til rullator - bruk pengene på dere selv. Rullator får du gratis av kommunen :-)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #58 Skrevet 1. februar 2008 Sier du det, da blir det mer til hårnett og pultost, hurra!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. februar 2008 #59 Skrevet 2. februar 2008 Gratulerer med overstått!! Jeg hadde også bursdag på torsdag, så gratulerer med overstått til meg også )
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. februar 2008 #60 Skrevet 2. februar 2008 Laget gratulasjonstråd til oss på skravle, Renate, men tror ikke du fikk med deg den!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. februar 2008 #61 Skrevet 2. februar 2008 Å neeeei!!! Det fikk jeg ikke med meg. Blir vel umulig å finne den igjen... (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå