♥Prinzessin♥ Skrevet 31. januar 2008 #26 Skrevet 31. januar 2008 (Mel.: Og mannen ville fra nissen flytte) Hurra for luten, har du fått kake? Hvis du har det, vil jeg faen meg smake! Hvis du har plass i din bursdagsfest Så kommer jeg fra det kalde vest Fra det forbannade, våte vest! Jeg kan ei bringe så mange pakker Pakker meg sjøl inn, så from og vakker Det er vel nok at jeg hopper opp Fra en gigantisk bløtkaketopp Kan ei se for meg det blir no'n flopp Denne sangen tok kort tid å lage For kvaliteten jeg vil beklage Den ville blitt bedre dersom jeg Hadde brukt tid på å skjerpe meg Ja, brukt mer tid på å hylle deg. Ja, gratulerer, O Store Luten! Plis ta en titt ut av vindusruten Ser du en stjerne på himmelen? Som hilser deg igjen og igjen? Den har jeg sendt til deg, kjære venn. GRATTIS! :-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. januar 2008 #27 Skrevet 31. januar 2008 hurra for deg ;-) du er en herlig jente sug lut. jeg digger deg! *smask*
Happy Ignorant Skrevet 31. januar 2008 #28 Skrevet 31. januar 2008 Gratulerer Luten! Det er nå det starter...
ragna Skrevet 31. januar 2008 #29 Skrevet 31. januar 2008 Gratulerer. hadde tenkt å gratulere deg imorgen og iovermorgen, slik at bursdagen feirtes tre dager til ende. eller er det egentlig brylupp som feires 3 dager til ende? men sauetendenser til de grader, jeg slengte meg på her.
pingu...... Skrevet 31. januar 2008 #30 Skrevet 31. januar 2008 Gratulerer så mye med dagen kjære Luten. Nå bør du bare være dritings på portvin og med fanget fullt av fine pakker (hva er en makron???) Stor klem fra
Loglady Skrevet 31. januar 2008 #31 Skrevet 31. januar 2008 Du er vannmann, ja. Forundrer meg ikke. Grattis. Hilsen wannabe sjaman
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #32 Skrevet 31. januar 2008 Grattis med dagen! Vi snakker 20 år her, gjør vi ikke? ;-)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #33 Skrevet 31. januar 2008 Gratulerer med dagen! Gjør en ærespingvin her nå, bare for deg
Ikkelektuell Skrevet 31. januar 2008 #34 Skrevet 31. januar 2008 Hurra for deg! :-) Noen minutter på etterskudd, riktignok, men har man levd noen år så spiller det visst liten rolle, har jeg hørt. Hoho.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #35 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er dypt rørt både emosjonelt og estetisk, Prinzessin, nok et sentrallyrisk perleverk fra din vakre hånd! Jeg så etter stjerna men det snødde sidelengs og oppover i går kveld, dessverre - men jeg følte dens nærvær i min forspiste kropp og fordrukne hjerne, takk og takk! Og klart jeg heller vil ha deg enn pakke - har du sløyfe i hekken også?
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #36 Skrevet 1. februar 2008 Takker og bukker og nicker og neier, hele bølinga - og festen er ikke over, det er kake igjen...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #37 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer med dagen din i går=) Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra Hurra hurra hurra hurra
grå :) Skrevet 1. februar 2008 #38 Skrevet 1. februar 2008 ble det igjen noen makroner? godtesugen jeg
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #39 Skrevet 1. februar 2008 Klart det ble, kom og få! (Jeg er nå så full av mat at jeg skal iføre meg husteltet mitt før jeg går ut, så jeg skal ikke gi deg konkurranse i matfatet!)
Willemo Skrevet 1. februar 2008 #40 Skrevet 1. februar 2008 Eller full på portvin? Cherio, miss Sopie! Schåll!
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. februar 2008 #41 Skrevet 1. februar 2008 Sløyfe i hekken og noko attåt i sekken! *Julenissen jobber overtid, sjøh*
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. februar 2008 #42 Skrevet 1. februar 2008 Får vel gratulere på etterskudd, jeg da... og si i fra litt forsiktig at jeg også hadde bursdag i går!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #43 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer med gårsdagen, håper ruginga går greit - ble vel ikke så mye portvin på deg, men kan jeg få by på en makron eller fem?
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #45 Skrevet 1. februar 2008 Prekæs, du har et meget godt poeng - man venner seg til alt med tida, ja.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #46 Skrevet 1. februar 2008 Få med deg hekken og sekken og kom, det er dritvær her og men inne er det koselig! Hvis du er sånn omtrent Barbie-formet kan jeg hekle hatt og skjerf og veske til deg også, når jeg først er i farta! Paljetter eller knappepynt?
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. februar 2008 #47 Skrevet 1. februar 2008 Makron?? Hvor gammal ble du egentlig?? Hmmm.... har trøkt i meg et kakestykke allerede og har et tre-etasjers fat med sjokkis på kjøkkenbenken så jeg klarer meg. Ellers takk. Tenkte at hvis jeg proppet i meg nok sukker så får jeg kanskje en sånn sværing av en baby som er så poppis nå!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #48 Skrevet 1. februar 2008 Svært, svært gammel, Sessa, du aner ikke...! La oss si at jeg uten annet enn rent praktiske problemer kunne hørt Beatles live i flere år... Store bebiser er helt strålende, alle burde få en stor nr 1 for da har man litt mer å gå på og ikke fullt så høy angst, men siden det er nr 2 er jeg enig med deg.
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. februar 2008 #49 Skrevet 1. februar 2008 Det var ikke tilfeldigvis din skyld at de ble oppløst i 1970?
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #50 Skrevet 1. februar 2008 Jo, men ikke si det til noen, det er greit om alle skylder på Yoko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå