Gå til innhold

Noen som har bestemt seg for navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Edvard, Erling, Boye

Astrid, Thelma, Emelie

Så helt bestemt kan vi vel ikke påstå å være...;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en jente fra før som heter Mille Othilie, og jentebabyen i magen skal hete Mathea Elise. så vi har bestemt oss.

Skrevet

Jeg har en gutt på 2år som heter Oliver og frøkena i magen skal hete Madelen:)

Skrevet

Jenta i magen skal hete Kajsa

Skrevet

Bestemt oss helt har vi nok ikke, for det kan man ikke gjøre før barnet er født og man får sett om det passer (jeg har en bror som het Audun i en uke før mamma og pappa ga opp og fant på noe annet i stedet. Han var ganske enkelt overhode ingen Audun...)

Men vi har et par-tre forslag liggende, et førstevalg og noen reserveløsninger hvis det blir helt feil :P

Skrevet

Vi har navnet, han har het det siden uke 15 eller noe. Er veldig skjeldent og de fleste reagerer med å kikke litt rart på oss når vi sier det. Men nå begynner de å bli vant med det og like det.

Er ikke så glad i motenavn. Selv har jeg ett navn som 4 andre jenter i klassa het, så jeg byttet da jeg blei 18. Jenta mi har ikke navndag, selv om navnet hennes ikke er "uvanlig".

Skrevet

Bestemte oss for navn for lenge siden, før babyen ble unnfanget til og med:-) Han skal hete Rohan, elsker det navnet:-)

Skrevet

Mohammed?Uff, er jo like ille som å kalle opp babyer etter andre massemordere og rasister, som f.eks. Adolf og Vidkun.

Skrevet

vi har funnet ut hva det skal bli hvis det blir gutt, men er ikke helt sikker på jentenavnet enda... men guttenavnet ser ut til å bli Adrian Emil :)

Skrevet

Har en sønn som heter Jonas. Har sansen for emil, adrian, daniel (litt kjedelig?)... Men halve Norge heter jo det! Jentenavn blir nok Mathilde selv om jeg har litt andre ønsker også som Eline, Lilja, Linneah, Emma. Men de navnene er jo også ofte brukt... Hjelp!!

Skrevet

vi har en jente fra før som heter vilde er det en gutt i magen så blir det oliver, men er det jente så har vilde bestemt at hun skal hete sofie noe jeg syns er helt greit men har også lyst til at hun skal hete Linnea. så nesten bestemt oss med andre ord

Skrevet

Jeg har en liten gutt i magen og han skal nok mest sannsynlig hete Olav.h

Skrevet

Får vi en gutt skal han hete Eliah.. jentenavn er ikke bestemt.

Skrevet

skal ha julie hvis det blir jente. er bestemt for lenge lenge siden. blir det gutt skal han mest sannsynligvis hete oliver. liker også gabriel, så vi får se. spennende om de blir gutt eller jente:)

Skrevet

Vi venter en gutt å han skal hete Noah Elias

Skrevet

HALLO???kan ikke sammelignes.. lurt av deg å være anonym tøffen.

mohammed er et av oslo's mest brukte navn.

Skrevet

gutten min skal hete Noah Nathaniel:) min kjære ville ha dobbelt navn,så da ble det nathaniel:) ellers har jeg en gutt på snart 6år:) som heter Lucas:)

Skrevet

vi har bestemt oss for å kalle lillegutt for Benjamin:)blir oppkalt etter bestefar i Egypt og lett å uttale for familien i begge land

Skrevet

Vi vet ikke hva kjønnet på den lille er ennå , men blir det jente så er navnet Madeleine, hvis det blir gutt er vi ikke helt enige enda.

Skrevet

Det bestemte vi oss for allerede mange mnd før jeg ble gravid.

blir det en jente skal ho heite Isabelle og blir det en gutt skal han heite Trym.

Var igrunn ingen andre nav som fenga oss:)

Skrevet

jentA vår fra før av heter Thale Caroline, hvis bebin blir jente skal hun hete Inger Louise, om det blir gutt blir det Emrik Kristoffer.

Skrevet

Hvis det blir gutt skal han hete Håvard eller Jonathan og hvis det blir jente skal hun nok mest sannsynlig hete Runa Terese :)

Skrevet

Her blir det Elisabeth.

Jeg tok en sjefsavgjørelse, mannen min bare fleiper med navn som Lene Alexandra (My boobs are OK) og Carola *hehe*

Vi har slått oss til ro med Elisabeth, selv om vi har god tid til å diskutere om noe skulle dukke opp har liksom det navnet "satt" seg.

Også syntes jeg det passer godt til Espen, som sønnen vår heter.

*Espen og Elisabeth*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...