Gå til innhold

Noen som har bestemt seg for navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det vil gi meg en ide for jeg kommer ikke på noen jeg 100% vil bruke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemt og bestemt fru Blom. Hvis jeg får bestemme så blir det enten Gustav, Edward, Ludvig, Laurits eller Ingebrigt. Gode gamle slektsnavn fra langt tilbake i tid. Resten av familien er ikke enige da, så vi får se. Ellers er jeg veldig glad i navnene: Marius, Lucas, Heine og Jonas, men det er det så mange som heter at jeg skygger unna. Vil ikke risikere at det går fire med samme navn i samme klasse. Lykke tll med navnevalget. Det er jammen ikke lett, i hvert fall ikke hvis det er mange som vil ha et ord med i laget.

Skrevet

meg og sambo har kun snakket om emil hvis d blei gutt...begge va enig så da ser ikke vi etter fler navn...

va på ul igår,,og gutt som d blir så skal han hete emil:)

Skrevet

vi hadde tenkt å bruke elise eller isabell hvis det ble en jente, men det ble det ikke så nå er vi begynt å teste ut guttenavn... kanskje leo, kasper eller ulrik, men er så usikre enda.. det er skikkelig vanskelig..

vi ville egentlig kalle han sylvester, men da ble det skikkelig babluba fra resten av familien så vi droppet det... Ungen skal jo hete det hele livet og da er det litt egoistisk å velge et navn som bare vi liker :o) mye å tenke på gitt...

hva synes dere om navnet leo egentlig? er sambo som liker det så godt... jeg synes det er helt greit...

Skrevet

har ikke bestemt oss, men har 3 alternativer til guttenavn, og det blir ett av de. Liam, Noah eller Lukas. jente vet vi ikke enda. Tenkt på Leah, Eline el. Sienna, vanskelig med jentenavn, så det er usikkert.

Skrevet

Blir det jente,har vi bestemt oss for madeleine,men blir det gutt så har vi endel forslag ,men ikke bestemt oss enda.

Skrevet

JEG har bestemt meg, men mannen har ikke, hehe...

Skrevet

vi skal ha gutt,men blir ikke enige,mathias,kristoffer eller alexander...

Skrevet

Jeg liker trauste navn som Eskil, Gustav, Ulrik, Brage, Halvor, Lauritz, Johan, Johannes, Edvard, Konrad (det skulle jeg hett hvis jeg var gutt) Alf, Gunnar er noen de er nedstemte alle sammen.. Han liker Gabriel og gard, de kan jeg kanskje gå med på. Vi satser på en jente for begge liker Ellinor..

Skrevet

Vi tror vi bærer på en Noah, etter at vi fikk vite at det var en gutt har vi bare sagt Noah i magen, så det blir nok det :)

Skrevet

Julie =)

Men vi sliter med mellomnavnet, kanskje

Julie Isabell

Julie Andrea

Julie Tomine

Julie Alexandra

Julie Charlotte

Julie Celine

Hva syns dere??

Skrevet

Jente:

Malin, Ellie eller Ellinor

Gutt:

Jonas, Jesper eller Julian

Ser hva vi bestemmer oss for etter ungen er født, så ser vi hva som passer, og hvilket kjønn det er:)

Skrevet

vi har bare bestemt jente-navn vi da... blir lixom ikke enig om guttenavn. alle mine forslag kaster han og visa versa.... hehe...

mikaela

Skrevet

eg synes Julie Oline e heilt nydeligt!! bare ett tips =)

Skrevet

Bare Julie!

Blir litt jålete med et til etter Julie synes jeg.

Skrevet

Vi har bestemt oss, men har valgt å holde det hemmelig, siden vi ikke gidder kjipe kommentarer fra familie og venner. Sa det til en venninne, og hun responderte med "fysj, dere burde kalle en eventuel jente for Arianna i stede, det der var jo bare grusomt". Ikke et vondt ord om Arianna, men vi liker game, norske navn og har ikke behov for en hjelpende hånd når det kommer til navnevalg;) Vi har selvsagt vagt verdens fineste navn!

Skrevet

Føler meg helt utenfor jeg... Hehe Jeg skal ha en gutt og navnet var bestemt allerede i uke 6...

Mohammed :)

Skrevet

Her heter frøkna i magen Matilda, og om ikke noe annet feiende flott navn skulle dukke opp, blir det nok det :o) Storesøster heter Fanny.

Skrevet

Ja, men prøver å holde navnet hemlig. Bare for å slippe all påvirkning fra spessielt min mamma, som bare er helt syklig opptatt av navn ;-)

Men vi sier ikke at vi egentlig har bestemt oss da...

Skrevet

Vi trodde det var en gutt, men fikk vite at det blir jente på UL. Vi tror vi går for Sunniva, navnet det betyr gave fra solen - og hun har navndag 8. juli som er litt over en uke etter termin. Blir spennende :-)

Skrevet

Vi har bestemt oss for Emil:)

Skrevet

For seks år siden fikk jeg en Wilma. Jeg var aldri i tvil om at det var det hun het.

Noen trengte lenger tid enn andre på å like det, men nå får jeg bare positve tilbakemeldinger på navnevalget.

Jeg likte at det ikke var så mange som het det, men nå vet jeg om en jente til:-) og det syne sbåde Wilma og jeg er moro.

Tror det er ca 190 i Norge som heter det, men jeg leste på ssb sine sider at Wilma var det mest brkte jentenavnet i sverige i år.

Skrevet

Ikke noe er bestemt. Samboer heter Knut og det heter faren hans og, så de vil nok prøve å lure inn Knut på denne og om det blir en gutt. Men det vil jeg ikke. Nok navneforvirring som det er allerede med to Knut-er. Men, Kristoffer, Emil, Albin,Amund....kanskje...

Jenta mi heter Amalie, så om det blir en jente til, må det bli noe som passer til Amalie. Kanskje Othelie eller Oliva. Vi får se....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...