Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #26 Skrevet 31. januar 2008 for et system...! jeg studerer 120 % (1 fulltidsstudie + 1 deltidsstudie) + jobber 80 %. sambo jobber 100%. likevel kommer vi til å ende på sånn 8-14 000 i mnd utbetalt fra nav, ettersom hvem som har permisjonen (deler likt på tiden). i 5 mnd får vi ekstra fra lånekassa, men ikke lenger siden da er jeg ferdig på skolen og sambo skal begynne. HELT utrolig at folk som ikke gjør en drit får likt eller mer, mens de som sliter rævva av seg 20 t i døgnet ikke får noe uttelling..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #27 Skrevet 31. januar 2008 Beklage men gjør ikkje en dritt. Jeg er fulltidstudent som for noen få år siden hadde drømmejobben som jeg måtte gå fra pga helsa. Jeg er nå mitt i andre utdannelse.( har du mange utdannelser) Jeg har gått på skole helt siden min første var 1 år har snart født to barn under studietiden. Jeg har ikke hatt perm med den i mitten og skal fortsette å studere når denne ungen er født. Min mann jobber ettermidager og natt med andre ord er jeg alene med to snart tre unger 3-4 dager i uken. Når ungene har lakt seg bruker jeg tiden på å få huset i stand og gjøre alt av lekser for å henge med på skolen. å Du sier ikke gjøre en dritt. Ha ha. Min arbeidsdag går fra 6 om morgenen til kl 24 på kveld/ natt å da er det bare å håpe på at ungene sover hele natten. Men jeg skjønner at du ikke har barn fra før.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #28 Skrevet 31. januar 2008 ¨Må bare spørre jeg nå. Har jeg krav på mer??? Får engngstønad, kontantstøtte og barnetrygd for 1åringen, og thats it er deltidstudent på høyskolen, og får stipend (3500 i mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå