BettyBoob Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 høres ut som en eksotisk øy, synes ikke noe om det som navn. jentenavne eller guttenavn?
LivetErEnLek Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Nja, ikke helt min smak. Virker som det mangler en bokstav...
@nemone Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Hm.. Det er et land som heter det, ville ikke kalt barnet mitt det. Men nå er jeg mer av typen som vil ha enkle, tradisjonelle navn da.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Synes navnet er helt ok, men jeg kjenner to hunder som heter det. Så mine assosiasjoner går jo mot hunder og ikke barn
Dudelidum Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Ville kanskje ikke kaldt opp barnet mitt etter hovedpersonen i en pjaskebok serie.... Høres ufullstendig ut også ja.
sveis Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Ganske vanlig navn her jeg bor faktisk. Kjenner/vet om 8 jenter/damer som heter det, fra 0 til 80 år. Syns det er et fint navn jeg.
Frk&vesla Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 søstra til x'n het det. og hu var en bortskjemte **** unge. så det liker jg ikke:-) samtidlig så klarte ikke folk å huske på at hu het mali. så de sa alltid malin. før de tenkte sg om en gang til. så mangler forresten en bokstav.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Dattera mi heter det, vi synes det er kjempefint. Fått bare positive tilbakemeldinger på det navnet også. Navnet har også en økning, blir stadig flere som heter det.
Sivalur Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Er ikke det et land i Afrika da?? Ikke noe fint på en jente hvertfall.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 Shopping Queen Jeg pleier ikke lese pjaskebokserier, vet forresten ikke hva det er. Artig at navnet også finnes i bokserie. Hva heter den serien?
Frk&vesla Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 meen. så er det vell ingen som direkte tørr å si face to face at et navn er stygt ovenfor ei mora heller?
Dudelidum Skrevet 30. januar 2008 #16 Skrevet 30. januar 2008 Serien heter Arvesynd. Mali er hovedpersonen. Er vel en av de beste bokseriene, men jeg stoppet å lese da jeg fikk barn. Man blir jo glad i Mali i boken, men navnet er litt "rart" uansett da.
*Vetlis* Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 Mali, er ikke det en stat i Vest- Afrika da? Synes det er et helt ok navn, men ville nok slengt på en n på slutten hehe! Jormora mi på sykehuset het Mali :-)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 de som ikke liker navnet noe særlig holder vel kjeft tenker jeg. Men de fleste "smaker" litt på navnet og synes det er kjempefint. Har ei venninne som gjerne vil bruke navnet hvis hun får ei jente. Bryr meg ikke så mye om hva andre synes om navnet til jenta vår, hun er veldig fornøyd med det selv, eller egentlig vil hun hete Polka da... : )Ei hærlig jente med et nydelig enkelt navn.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 30. januar 2008 #19 Skrevet 30. januar 2008 mali er vanlig her. Jeg vet da om ca 7-10stk med navnet. Uvanlig men fint.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. januar 2008 #20 Skrevet 30. januar 2008 Synes det er kjempe fint. Hvis vi skulle hatt jente nå ville jeg kalt henne det.
Entil? Skrevet 30. januar 2008 #21 Skrevet 30. januar 2008 det er et nydelig navn,hvis jeg får en jente engang så skal hun hete mali.oldemoren min het det,det er faktisk et veldig gammelt norsk navn:)
en liten+en til! Skrevet 30. januar 2008 #22 Skrevet 30. januar 2008 jeg digger det navnet, det er en av mine navnforslag hvis jeg får en jente noen gang. og amina er et forslag, liker ikke tradisjonelle navn..
Sommer & sol:-) Skrevet 30. januar 2008 #24 Skrevet 30. januar 2008 kjempefint navn... har og lest arvesynd,en herlig dame... så jeg liker navnet...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 30. januar 2008 #25 Skrevet 30. januar 2008 Kjempefint Men så er jeg Isfolket-fan og da, og navnet finnes jo i serien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå