Gjest Sekretøsa Skrevet 30. januar 2008 #26 Skrevet 30. januar 2008 "noen venner burde man kanskje velge med omhu"....???? jeg har da ikke bedt om og bli valgt til noe venn! Hun har forøvrig vært sånn bestandig... blir sur og grinete om ikke folk gjør det hun vil..
eggedosis Skrevet 30. januar 2008 #27 Skrevet 30. januar 2008 NIX! En god venninne forstår slikt. Å tenke på seg selv når vennen er småsjuk sier jo mer om henne. La hun sitte der å sutre. Du forstår vel selv at hun manipulerer og spiller på samvittigheten din? Hun burde skamme seg. Vær bestemt, høflig, kort og konsis. Hev deg over dette. Ellers: Noen venninner avlyser hele tiden pga sykdom. Hvis du f.eks er en slik en som bruker sykdom som en unnskyldning ofte for å avlyse avtaler, skjønner jeg forståvidt at hun kan bli litt sur, men da får hun si det rett ut. (Regner med at du ikke er slik siden du spør oss her). Dere virker ganske "close" siden hun tillatter seg å presse på og bli muggen på deg!
☆Anonymia☆ Skrevet 30. januar 2008 #28 Skrevet 30. januar 2008 HE HE ...vel.. hun er tydeligvis ikke helt med på hva det vil si å være syk.. dropp henne en stund,vent til hun kommer til deg..
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. januar 2008 #29 Skrevet 30. januar 2008 nei, vi finnes ikke "close", men har kjent hverandre i 15 år. Hun har,som sagt, alltid vært på denne måten. JA, hun manipulerer, det gjør hun med alle. Ikke er jeg en så "viktig person" at hun tar seg bryderiet med og komme på besøk hit heller, så jeg skjønner ikke hvorfor hu blir så sur! Jeg avlyser aldri,med mindre det er noe spes. Herregud, jeg er jo bare glad til og komme meg ut og se folk! Hehe
Dudelidum Skrevet 30. januar 2008 #30 Skrevet 30. januar 2008 Hvor kjekt er det å gå på besøk til noen som allerede er sur på deg? Nei, dette ville jeg jo ha kuttet ut uansett. Høres ikke morsomt ut i det hele tatt.
Pixie Power Skrevet 30. januar 2008 #31 Skrevet 30. januar 2008 He he, er hun 14 år, eller? Folk er rare :-D
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. januar 2008 #32 Skrevet 30. januar 2008 helt ærlig? ja, i modenhetsgrad så er hun det. Baserer ikke det på dagens hendelser, men på de siste 15 års hendelser.....
Pixie Power Skrevet 30. januar 2008 #33 Skrevet 30. januar 2008 Da synes jeg ikke du skal ta det inn over deg. Konsentrer deg om de gode vennene du har. Dette er jo helt på trynet. Jeg kan også bli skuffet, men blir ikke idiot i hodet av den grunn :-) Hun kommer til å slite videre i livet hvis det er slik hun takler små skuffelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå