Mamsen86 Skrevet 30. januar 2008 #26 Skrevet 30. januar 2008 Nei, da hadde hun aldri sovna tror jeg.. Bare gjort seg til og tulla..
ninsoer Skrevet 1. februar 2008 #27 Skrevet 1. februar 2008 ja da.. hær i huset må vi være på rommet til han sover.. går vi ut tar d ikke et halvt minutt engang før han ha røyst deg.. å ikke snakk om at han skal legge seg.. da kan han styre å ordne i senga i flere timer.. så må være der å legge han ned og gi han sutten.. han begynner å skrike me engang vi går ut av romme..(hylskriker) i begynnelsen tok d omentrent en time før han sovner men no går d 5-10 min..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #28 Skrevet 1. februar 2008 gutten min er 22 mnd, og nei - sitter ikke inne på rommet til han sovner. Han legges med smokk og koselklut, sier natta og lukker døren og går ut. bare å avvenne med den dårlige vanen der spør du meg! Blir noen tøffe kvelder, men vel verdt det. Synes det er viktig at de klarer å sovne alene jeg da.
ScaryMama Skrevet 1. februar 2008 #29 Skrevet 1. februar 2008 Det som du kaller en "dårlig vane" anonym, er faktisk helt adaptivt og korrekt atferd for små barn. For lenge siden så var det faktisk slik at hvis små barn sov alene, så ville de sannsynligvis dødd (enten pga. kulde eller av dyr). Derfor har naturen skapt oss slik at babyer har et medfødt behov for å ha voksenkontakt på natten. Dette er heller ikke noe man trenger å "venne av", de vokser det fra seg på egenhånd når de selv er klare for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå