Gå til innhold

Hva betaler barenefar i bidrag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får 1200; og synnes dette er lite...

Hva får dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

900 (privat), via nav ligg den på 940, så liten forskjell kan man si.

Skrevet

Nada, zero, null og niks. Dette fordi han ikke gidder jobbe. Selv tjener jeg for mye til å få forskuddsbidrag, så jada her bidrar virkelig begge foreldre ;)

Skrevet

2000 privat

hadde vært 2800 gjennom nav

Skrevet

1200 privat avtale men betaler via nav.. 800,- etter bidragskalkulatoren , vanlig samvær og 10 år ! jada dette blir det mye sportsutstyr av !

Skrevet

2200 privat, ville vært mindre gjennom nav... :)

Skrevet

7000,- for 2 barn med samme far:) Dvs når han gidder å betale...... gjennom NAV

Skrevet

1900,-

Privat avtale, men har brukt bidragskalkulatoren til Nav.

Skrevet

1440, men skulle egentlig betalt 1670 han bare løy om at han ikke var samboer.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere ikke tar det gjennom Nav dersom barefar ikke betaler det han skal?

Her betaler bf 2090.- privat avtale og det er etter at vi har regnet ut etter bidragsveilederen- hadde han ikke betalt det han skal så hadde jeg tatt det via Nav.

Skrevet

Vi tok det via nav, men jeg gidder ikke betale 800kr for at han skal betale 200kr mer. Men vi skal lage ny avtale på nav nå snart. Og da skal jeg tvinge han til å skrive under på at han er samboer.

Skrevet

han betaler 5000...har fire barn sammen, men han meiner at det er for masse??!! heilt sykt!! ...hadde vi gått gjennom nav hadde han måtte betale 8000!!

Skrevet

eh hva har det med saken å gjøre at han er samboer? Det er vel ikke hennes jobb å forsørge hans unge?

Skrevet

Neida, men når han har en samboer å dele boutgifter med, så har han tross alt bedre evne til å betale kostnader for barnet sitt.

Våkn opp! og spar deg for "EH"....

Skrevet

betyr det at barnefar kan kreve å betale redusert bidrag til meg når jeg nå har fått meg samboer ? jeg har jo en annen å dele boutgifter med

Skrevet

Jeg tror det, men skal ikke si det for sikkert. Ring nav og spør du... Du kan jo spørre anonymt.

Skrevet

Får også 1200 og syns det er ok. Bf jobber ganske mye og tjener ganske mye, men har ikke lyst til å kreve mer av han. Syns 1200 er nok. De pengene går til bhg til gutten.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

590 fra BF til sønnen min.

Pappaen til dattera mi skal betale 1670 etterhvert...

Skrevet

Etter kalkulatoren skal BF betale meg litt over 9000,- for to små barn. Men det blir første måneden nå så vi er vel ikke helt enige enda. Han skal kanskje få fratrekk fordi de er 2? Er det noen som vet noe om dette?

Skrevet

1400 i mnd.. Mer når snuppa blir eldre.

Skrevet

Det er vel no max grense på bidrag?? Han kan da umulig måtte betale 9000kr.

Skrevet

Det finnes i hvertfall maksbeløp... garantert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...