Gjest Skrevet 29. januar 2008 #26 Skrevet 29. januar 2008 Ja, skikkelig. Selv om vi "bare" har en leilighet (75 kvm). Nå i det siste har jeg fått det for meg at det er "noe" på soverommet vårt ... hva nå enn det skulle være. Men er bare husredd når det er mørkt ... så det er vel egentlig mørkeredd jeg er :-S Men ser jeg har en litt annen taktikk enn de fleste her ... når gubben er borte på kvelden/natta legger jeg meg heller litt tidligere enn vanlig, for tida går fortere når en sover!
(0_o) Skrevet 29. januar 2008 #27 Skrevet 29. januar 2008 skaffe deg heftig overvåkning og husalarm, kanskje? Fra spøk til alvor, les denne her du: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=326943
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2008 #28 Skrevet 29. januar 2008 Nei finnes ikke husredd, men mørkredd ute av huset derimot:-/
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 29. januar 2008 #29 Skrevet 29. januar 2008 Er ganske husredd ja.. hehe, sover med lyset på og sånn.. hehe:) Blei bedre etter jeg flytta hjemme fra (har aldri bodd alene). Men hos mamma var jeg hjemme alene 1 natt (flytta når jeg var 23 år), sovna ikke før kl 6 på morran, var livredd... Følte at det var noen der, hørte ting. Trodde jeg bare var litt skrullette, men nevøen min har sett en mann hjemme der... Mamma bor alene da.. hehe:) Han har sett ting før også.. Blei litt små redd når jeg hørte det da, men fikk iallefall bekrefta at det var noe der hjemme... Trøster meg med at det bare er pappa som passer på, men er rimelig redd fordet ja.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå