Sessa ruger igjen... Skrevet 29. januar 2008 #26 Skrevet 29. januar 2008 Ikke veldig overraskende at både Cat78, Sjiraffen og jeg er enige, da. Hender titt og ofte at vi starter i stua, men pga innsyn klarer ikke jeg å slappe av der, så da må vi uansett inn på soverommet. Når det er sagt så må jeg jo le litt av all overtroen her, da! Jeg er overhodet ikke overtroisk i sånne sammenheng som dette. At interiør skal skade et forhold har jeg lite tro på, med mindre problemet er at man ikke blir enige om hvordan man skal ha det, da. Hadde jeg skullet inrede i forhold til Feng Shui eller gamle overtroiske regler så hadde jeg nok helt sikkert ikke hatt det så koselig rundt meg som jeg har det nå! ;D
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #27 Skrevet 29. januar 2008 JEg ønsker meg TV på soverommet jeg... Men har hverken plass eller råd.
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. januar 2008 #28 Skrevet 29. januar 2008 Tv på soverommet kan føre til søvn problemer også... Selv om den ikke står på, så sender den ut signal/stråler. Som igjen distraherer kroppen, slik at den ikke klarer å slappe av 100%. Jeg sover mye bedre etter at vi kvittet oss med tv'en på soverommet Mye mere uthvilt nå enn før..
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. januar 2008 #29 Skrevet 29. januar 2008 yeah yeah... når du ikke har sovet på 18 mnd, så trenger man ikke så mye søvn likevel!
piano♫ Skrevet 29. januar 2008 #30 Skrevet 29. januar 2008 På soverommet sover man. Eller koser litt ;-). That`s about it.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. januar 2008 #31 Skrevet 29. januar 2008 Trives med tv på soveromet jeg, ikke for at det blir brukt så veeeldig mye da men, kan ikke klage på sexlivet pga det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå