Gå til innhold

Kast ut TV fra soverommet jenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjernsynsskjermen er som et speil, og hvis den vender direkte mot sengen, vil den kunne skape ekteskapelig disharmoni.

Tv'en sender dessuten ut energi som simpelthen kan være for kraftig for soverommet.

TV kan ødelegge et ekteskap...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva skal man med tv på soverommet lurer nå jeg på...

Skrevet

Her tror jeg tv på soverommet er løsningen på et lykkelig ekteskap. VI kommer oss tidlig i seng fordi vi like gjerne kan ligge der som å sitte i stua... og når vi først er i seng så kan det jo plutselig hende man får lyst til å gjøre noe annet også.... Hoho...

Skrevet

Jeg gjorde det, men dessverre for sent:-)

(så herlig å kunne dele skylden for forrige brudd med TVen ! :-))

Skrevet

Har ikke hatt tv på soverommet, og du vet nå hvorda lovelifet mitt er:P

Skrevet

Det eneste som kunne ha vært skilsmissegrunn måtte være gjenspeilingen fra tv-skjermen. Det nytter ikke å være sexy i et rom hvor mine uproposjonerte kroppsdeler skulle blitt eksponert i mitt åsyn.

Dessuten får jeg litt assosiasjoner til blåfilmer når jeg hører at voksne mennesker har tv på soverommet. Neida-så-joda-atte.

Skrevet

det kan man da gjøre på stua også? det gjør nå ihvert fall vi...

Skrevet

Vi har så pass mye innsyn at det er litt vanskelig å gjøre + vi kommer mye mer i modus i senga! ;) Har hatt tv på soverommet i alle år, og der blir den! ;)

Skrevet

fordelen med å bo på landet :) Har aldri gardinene fortrekt, men kan ri alt jeg vil på sofaen uten at det er en kjeft som ser noe som helst!

Skrevet

dvs nå er det jo mannen jeg rir da. Ikke sofaen.

Skrevet

Enig med sessa:)

Dessuten kan man vel først ha seg på sofaen også senga etterpå:P

Vi legger oss og sovner tidligere når vi har tv på soverommet, pluss at gubben kiler meg på ryggen til jeg sovner når vi har tv;)

Skrevet

Har aldri hatt tv på soverommet, heller ikke speil. Vet det ikke er bra.

Sengen skal helst stå slik at du sover med bena mot døren, det gjør vår desverre ikke.

Skrevet

Vi sover med bena mot døren:)

Skrevet

har jeg sagt at det ene utelukker det andre da? Går jo fint an å avslutte i senga :) men da er ikke behovet for tv'n så stort syns jeg... hehe...

Skrevet

Det er veldig bra!

Skulle ønske vi kunne det også, men det går ikke

Skrevet

Hehe, og jeg som hadde tenkt å flytte inn et for å få litt action der inne.

Skrevet

Hvorfor i herrens navn skal man sove med bena mot døra???

Skrevet

I gamle dager var det sedvane at man skulle bære de døde ut med bena først. Man skulle da sørge for at føttene vendte mot døren når man sov. Iht Feng shui, må man derimot ikke ha døren forran og vindu bak deg når du sover, da kan alle de gode kreftene gå deg hus forbi.

Skulle jeg satt sengen slik at jeg sov med bena mot døren, ville jeg fått vindu bak meg. I følge Feng Shui bør man kunne se vindu og dør. Min seng er da plassert slik at jeg ser begge deler.

Skrevet

Ingen tv på soverommet her, men har vurdert speil ( har ikke speil på soverommet nå), vil du fraråde speil foran senga? Er det ok med et "sminkespeil" i andre enden av rommet?

Skrevet

Hvorfor skal man ikke ha speil på rommet??

Skrevet

Nå er det min tur til å væe enig med deg Sessa. Herregud, som jeg savner TV'n på soverommet!! Vi har rydda den bort pga visninger, men så fort huset er solgt skal den tilbake :o)

Skrevet

Vi har skap med speildører på hele ene veggen. Slår av lyset når vi skal ha action, vi :P

Skrevet

Takk, får ha Feng Shui i bakhodet og skaffe meg noen bøker, driver å pusser opp hus i disse tider. :-)

Skrevet

det var som pokker det da.........hva skal en dekorere veggen med nå da,bilder lissom????ha ha ha:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...