Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #26 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har lest alle inleggene dine om dette, og har bare en ting og si "kom deg videre!!!!" Drit i x'n din! (selvfølgelig må dere ha litt kontakt), men ser du ikke at han kontrollerer deg? Det er helt på jordet! Jeg vet hva jeg snakker om, been there! Drit i han! Hva så om du har fått nr til en annen fyr, eller gitt en fyr nr ditt? Det er ikke hans sak, og du skal ikke måtte inrømme noe som helst for han! Nei, du fortjener bedre enn som så! *klemme*
IgglePiggle Skrevet 29. januar 2008 #27 Skrevet 29. januar 2008 Han blir sur hvis ikke du svarer paa sms????? So what??? Det var han som gikk fra deg,det var han som var utro mot deg og naa har han sex med dere begge???? og saa blir han sur hvis ikke du txter tilbake.. Saa bare la han bli sur da.. Hva spiller det noen rolle for deg Jeg skjonner at det er utrolig toeft for deg, men han er ikke snill med deg i det hele tatt.. Behandler deg daarlig!!! Selger ting fra huset som dere hadde sammen.. Da ville jeg sagt at jeg skal ha halvparten av pengene.. Prov aa kutt han ut for selfolgelig kommer han til aa ha sex med dere begge saa lenge dere godtar det.. Det er jo en super situasjon i aa vaere for han.. Han hortes ikke akkurat som han angrer paa det han har gjort.. DU fortjener saa mye bedre enn han saa drit i sms, slaa av tlf og kom og dibb i stedet for du.. Haaper du faar det bedre snart
Pixie Power Skrevet 29. januar 2008 #28 Skrevet 29. januar 2008 For din egen skyld bør du være kald. Selv om det ikke føles godt, og at det ikke er helt "deg" eller naturlig for deg. Men utad må du nesten bare ta på deg tøffetrynet og gi blanke faen i hva han måtte mene. Barna er en ting, der må du forholde deg til han. Men på alle andre områder, spesielt ditt privatliv, hvem du snakker med, hvem du treffer, hva du tenker og føler... alt dette har han ingen rett til å vite noe som helst om. Uansett hvor mange år dere har delt, så er det HAN som selv har VALGT å kaste det bort, og han bør derfor ikke få lov til å påvirke deg. Han har utspilt sin rolle i ditt liv (igjen med unntak av rollen som far til deres felles barn), og må skjønne det ved at du viser det i handling. Konsekvent. Merker at dette ikke er godt for blodtrykket, men jeg får seriøst lyst til å slenge han veggen egenhendig.
Pærefrø Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #29 Skrevet 29. januar 2008 Det er bare så forferdelig vondt.... så utrolig utrolig vondt.... Vi har 7 år bak oss.... det verste er når ungene spør meg om ikke pappa kommer hjem snart....da gråter jeg....de savner han så...og det river i meg....
Silja FullFres McQueen Skrevet 29. januar 2008 #30 Skrevet 29. januar 2008 Vel, NOEN må si det til deg; Fy fader så dum du er!! Ser du virkelig ikke selv at han bare leker med deg? Han kommer ikke tilbake, han vil ikke ha deg lengre, han er bare eiesyk, og vil ha deg på gress, slik at du ikke roter med noen andre! Jaada, skjønner at du er glad i han og alt det der, men for guds skyld, kutt kontakten med han! Hvis ikke kommer det bare til å ende enda verre! Og så SIER du til han at du vil ha han tilbake? DET kommer ikke til å gjøre ting noe bedre hvertfall, nå VET han jo akkurat hvor han har deg! Gjør deg selv en tjeneste, og KUTT HAN UT!
Salto&lille flikkflakka Skrevet 29. januar 2008 #31 Skrevet 29. januar 2008 Hei Har lest innleggene dine og vil bare gi deg en god klem! Det er ikke så lett å bare glemme, komme seg videre.. det tror jeg mange vet, selv om det selvfølgelig hadde vært det beste! Håper alt løser seg til det beste for deg!! *klem*
Pixie Power Skrevet 29. januar 2008 #32 Skrevet 29. januar 2008 Det er faktisk sant, hvor brutalt det enn høres ut. Det er grenser for langt man skal la det gå før man sier nok er nok. Har vært mange tråder her inne om at man skaper sitt eget liv, at man selv er ansvarlig for hvordan man har det. Og jeg lever livet mitt etter det. Javisst er det vondt og jævlig, følelser har man jo, men man må på et tidspunkt ta et valg på om man skal la det ødelegge en helt, eller om man skal reise seg opp igjen og ikke kaste bort resten av livet. Det handler ikke lenger om hvor glad du er i han, men om hvor glad du er i deg selv. Mener du selv at du fortjener å ha det slik? Er det en god følelse å være den som er helt maktesløs ovenfor et annet menneske? Gir det deg noe å være i offerrollen? Det bør være et rungende NEI til svar på dette! Og det er grenser for hvor mange ganger det kan sies før man selv gjør noe med situasjonen.
Pærefrø Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #33 Skrevet 29. januar 2008 Jeg må jo bare beklage at jeg ikke klarer å kutte han ut etter at det har vært slutt i 20 dager... jeg klarer ikke bare kutte han ut, vi har 7 år bak oss, og vi har vært fra hverandre i 20 dager. Joda, sikkert mange superkvinner her som har en bryter der de bare slår av alt av følelser o.l, men jeg fikk ikke sånn jeg...
Silja FullFres McQueen Skrevet 29. januar 2008 #34 Skrevet 29. januar 2008 Nei, det går ikke an å skru av og på følelser, men det går an å behandle seg selv med litt respekt.... Du tråkker deg selv ned i dritten med dette.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #35 Skrevet 29. januar 2008 Ikke lett det der :-( Klart du har følelser for ham, han er far til barna dine tross alt! Ja, du fortjener bedre, men det er ikke lett. Klart du urde kutte ham ut, men slik er det ike, man vil prøve sitt ytterste for å berge sin egen familie. Og ja, et forhold KAN få livet tilbake igje n, selv etter utroskap og "pause"...håper det ordner seg for deg, uansett. Beste hadde vært hvis du klarte å kome deg videre, me uten kamp tror jeg du vil andre. Han er ikke en tilfeldig fyr, han er far til barna dine. Jeg skjønner du er fortvilt og lei deg...livet ditt er snudd på hodet helt. Klem
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #36 Skrevet 29. januar 2008 Nei, det fins ingen bryter... Man bruker bare litt vett og innser at man blir brukt og lurt. Et sted å begynne er jo å slutte med de sms-ene. Du dummer deg bare ut. Sorry, men dette blir som Lamela og diverse andre som klager igjen og igjen uten å gjøre noe med situasjonen.
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. januar 2008 #37 Skrevet 29. januar 2008 Signerer Silja27 her. Tror du at du er sakpt til denne jorden for å knele for den typen der?! Tror du ingen andre i verden kan gjøre deg lykkelig enn den mannen som oppfører seg som en dritt mot deg! Tenk deg hva han gjør mot ungene, han ødelegger moren deres, setter de i en fryktelig situasjon. Som pappa og ikke minst som en ansvarsfull mann burde han gjøre dette så skånsomt for deg og barna som overhodet mulig!! Vil du virkelig fortsette å leve med en mann som behandler deg verre enn en dritt!!? Hadde han ville hatt deg tilbake hadde dere vært sammen idag. Slutt å la han ha deg på gress.. Lykke til!
Tomine is my star Skrevet 29. januar 2008 #38 Skrevet 29. januar 2008 Vil bare be deg om å se litt lengere fram i tid...hva hvis det blir dere igjen,vil du da kunne tilgi han for alt han har gjort mot deg i denne perioden?? Jeg har ikke tro på at forholdet vil bli bedre etter alt som har skjedd...kanskje den første tiden..men så kommer den vanlige hverdagen..hva da? Og tviler på at du noen gang kommer til å stole på han,når du vet hvordan han har holdt på nå... Jeg syns du ska drite i hele fyren å la han seile i den hullete sjarken han seiler i.....han er ikke mye verdt å satse videre på,tross for at dere har 7år bak dere og bla bla bla.. Du fortjener bedre! Og måten han skal ha kontroll over deg på er jo helt på trynet! Det virker som at situvasjonen skal endres slik at det er du som har gjort noe galt...du kan ikke finne deg i dette!! Håper du finner styrke,og klarer å se situvasjonen slik vi andre ser den..da vil du forhåpentligvis våkne,og slutte å la exen behandle deg som en dritt!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 29. januar 2008 #39 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har ikke fulgt med på historien din som så mange andre her, men jeg er veldig enig med Tomine is my star.. Hva om han plutselig står på døra en dag og vil inn. Klarer du da i det lange løp tilgi ham for det han gjorde? Eller vil forholdet deres bli basert på det at du er så glad for å "ha-fått-ham-tilbake, at du ikke kan være deg selv helt ut, ikke kunne sette krav, men bare passe på at han har det bra i redsel for at han stikker igjen en dag han finner det for godt. Det er ikke så mye du kan gjøre for å få ham tilbake igjen. Å stille seg selv i en slik situasjon som du gjør, gjør deg bare mer vondt. Skap deg et liv uten ham. LEV som om du ikke har ham som kjæreste lenger- Å vente på neoen på en slik måte er grusomt. Det er som om livet ditt blir satt på pause. Og han kommer til å dra det ut. Det med å gi deg et endelig svar. Han vet jo akkurat hvor han har deg og likevel oppfører han seg slik. Hvis han ville blitt i sammen med deg hadde han jo blitt det! Han vet jo hva du mener om saken.. Har vondt av deg. Det er så vondt, så vondt å elske noen som en ikke har/får, men du gjør virkelig bare deg selv vondt med dette opplegget.. Masse lykke til!!!! :-)
Holly❄️ Skrevet 29. januar 2008 #40 Skrevet 29. januar 2008 Kan være stygg jeg også: Ha litt bein i nesa da jente, ikke la en idiot som ALDRI vil ha deg tilbake (kun for et ligg eller to isåfall) ødelegge livet ditt!! Sparker deg vennlig i ræva, og håper du innser hvor dumt dette er...
prekæs Skrevet 29. januar 2008 #41 Skrevet 29. januar 2008 La være å svare, vis at du har det bra(utad), bli med venninner på byen, ikke legg opp til diskusjoner(dvs la være å svare) Ta initiativ til å ville fortsette uten han. Du er din egen lykkes smed. Vil du virkelig bli sett på som en tafatt stakkar så fortsett som du gjør nå. Til sist. Finn en venninne å gråte på skulderen til. Her inne kan (understreker kan)du finne dem som rapporterer videre til mennesker du ikke vil skal vite.
Solitude Skrevet 29. januar 2008 #42 Skrevet 29. januar 2008 Tror du nekter å se sannheten i øynene, og ihvertfall ikke høre den Du er så fortapt i mannen at det er helt greit at han behandler deg skikkelig dårlig og du bare står klar til å ta imot mer. Du skal ikke glemme han, du skal huske han. Du skal huske ikke bare de gode dagene men også de onde. Sett deg ned og lag en + og - liste. Er - liste mye lenger en + siden ... Ja da er det hjertet som sitter med rattet og ikke hjernen Hvilken signaler gir du barna ? Pappa og mamma er ikke sammen lenger, eller er de ? Pappa og nye dama er sammen eller ikke ? Pappa behandler mamma respektløst og mer en det.. Men mamma setter ikke grenser. Nytter ikke å skrive lenger om at du bør våkne opp, det skjer kun hvis du velger det selv. Og du velger å smelte med engang du får et glimt av håp om at han kommer tilbake. Men hva da, når han faktiskt gjør det ? Du vet at han har hatt sex med en annen dama, en dama som han tydeligvis har følelser for siden han ikke så lett kommer tilbake til deg. Og du vet at han bedrar denne dama på samme måte som han har bedratt deg, PLEASE fortell littt om hans gode sider fordi jeg kan ikke skjønne at de skal være så bra at de kan konkurrere med hans dårlige Selvfølgelig er du forvirret, han har full kontroll over følelsene dine ennå. Du verden som jeg forstår deg at det kan være vanskelig å bryte den kommunikasjonen dere har hatt i alle år. Men mannen må ta et valg før eller siden. Rett og slett sette ned foten og si. Hit og ikke lenger. Enten er det oss 2 eller så fortjener jeg å leve mitt liv videre og finne kjærligheten et annet sted. Det er urolig hensynsløst av han å la deg holde fast i håpet i vente av at han skal ta en avgjørelse. Det ser du vel ? Syns det er helt naturlig at humøret ditt er som en berg og dalbane, du har ikke fått noe "closure", såret er åpent og når du prøver å sette plaster på det så kommer han å river den bare rett av igjen. Hvorfor ikke legge alle kortene på bordet, fortelle den andre dama hva dere har holdt på med. Hun fortjener vel å vite sannheten hun også. Da kan det være at hun ikke vil ha han allikavel, han blir rasende fordi hele spillet er avslørt. Og så sitter han der alene og innser at valget er tatt for han. Alene eller krype tilbake til deg. Den store kjærligheten = da ville han kommet tilbake med engang du ga han sjansen ! Den store tragedien = at du lar han holde deg for narr så lenge. Beklager Masræva, men jeg syns det er så ufattelig trist at du ikke gjennomskuer han og konfronterer han og forteller hele sannheten til hu andre. Har han tenkt på barna deres opp i denne situasjonen ? huff... Jeg forstår deg nok ikke.... Ville aldri tatt i denne mannen med en tang uansett hvor gode de gode dagene var.. men det er bare meg... Og jeg vet hvor tøfft det er å tenke tanken å være alene med barna og alt ansvar.... Skummelt til og med.. Men man velger livet man vil leve. og jeg vil heller vært alene en å finne meg i at en annen behandlet meg som dritt Håper at din følelses berg og dalbane snart er over og at du går fredeligere tide i møte. Uansett hvordan situasjonen løser seg.
OsloMor Skrevet 29. januar 2008 #43 Skrevet 29. januar 2008 En typisk utro ektemann, som vil ha ekskona gående på gress i tilfelle det skjærer seg med den nye, eller når han evt. er lei! For en fyr!
-Hengebuksvinet- Skrevet 29. januar 2008 #44 Skrevet 29. januar 2008 Har skrevet noen innlegg til deg tidligere, men merker at jeg har mest lyst til å gi opp. Blir så himla provosert, over at du lar han behandle deg og barna på denne måten. Dra deg ned i dritten og tråkke over deg. Tror ikke det hjelper å si at du må våkne, for det har vi alerede prøvd til det kjedsommelige. Merker at jeg engasjerer meg, og mener ikke å være stygg. Men du må våkne opp. Livet ditt blir ikke noe bedre, av at du lar han redusere deg til en elskerinne nummer 2. Som ikke kan stille noen krav til han, mens han kan kontrollere deg fullstendig. Ingen av oss har av knapp, men vi kan likevel ta et valg. Du må huske at det går utover barna også, om du ødelegger deg selv. Ved å ikke ta vare på deg selv. Og selv om du ikke ser det nå, er barna mye viktigere enn det avskummet av en mann du har.
snowstorm73 Skrevet 29. januar 2008 #45 Skrevet 29. januar 2008 skjønner ikke at du ikke klarer å slå av mobilen? da slipper du å se meldingene hans. tror meg, om et år vil du ikke skjønne at du lot han behandle deg slik. du kommer til å angre å ha hatt så lite ryggrad.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #46 Skrevet 29. januar 2008 Ikke la han behandle deg slik, han bare leker med deg..... Syns det er trist å lese innleggene dine,får skikeklig vondt av deg. Men du lar jo deg selv såre ved å holde slik kontakt du har med han nå... Det fungerer bare ikke. Skjønner godt at du elsker han og vil ha han tilbake for den du trodde han var... Men nå har du vel egentlig sett hvem han ER? Han utnytter både deg og den NYE dama... Og han slipper utrolig nok unna med det. Han får både deg & henne.... Luxus for han, jævlig for dere... Hun nye dama hans syns jeg ikke synd på for shit, hun fortjener det slik hun har holdt på mens han var med deg. Men du fortjener sååå mye bedre. Du fortjener en mann som du kan stole og føle deg trygg på. Blir du sammen med han igjen nå komer du til å gå rundt med konstant angst for om han finner seg ei ny... Og jeg tror heller ikke han kommer til å komme tilbake desverre... Eneste grunn for at han kommer tilbake til deg er hvis det blir slutt mellom han & dama hans nå... Da er du backupen hans. Du får si til nye dama hvordan han holder på. Om det blir slutt mellom dem banner jeg på at han kommer med halen mellom beina til deg. Vet det er for jævlig vondt, og du får nesten konkurranse instinkt siden han dumpa deg tilfordel for henne.... Du vil "vinne" han tilbake. Men er det verdt det? Nei, slutt å svar på mld'er fra han som ikke har noe med barna å gjøre. Kom deg ut, vær med venninder. Gå på byen når han har barnehelg og kos deg Shoppe litt klær, gå til frisøren osv Skjem deg bort litt, det fortjener du. *Klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå