Pærefrø Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Nå har jeg nettopp fått greie på av min mor at søstera mi skal kjøpr skinnsofaen jeg og xen hadde i huset. Dette hadde de avtalt i går, og han har ikke sagt noe til meg, så nå blei jeg faktisk veldig lei meg.... Og i går så satt han å skreiv til meg om alt mulig. Han lurte på hvordan en fyr hadde fått tak i tlf nr mitt, og etter mye om og men så innrømma jeg at jeg hadde gitt det til han. Og så lute han på om jeg sa sannheten. Ja, sa jeg det er sannheten. Så sa han at for i et forhold så må det være tillitt, og jeg må vite om jeg kan stole 100% på deg. Men vi er jo ikke sammen sa jeg, eller har du planer om å komme tilbake til meg? Men han hadde ikke bestemt seg for det. Han lurte på om jeg hadde hatt sex med han her fyren eller om jeg kom til å ha det. Nei sa jeg...det frister ikke akkurat Men så spurte jeg han hvor han ville med dette avhøret.... og om han savnet meg... Nei fikk jeg bare tilbake...og så svarte jeg ikke, så kom det bare et sånn smilefjes som blunker, så jeg vet ikke hva jeg skla tro. Men han er jo ikke akkurat den første som skal snakke om tillit i et forhold da. Han har sagt før at han savner meg, og haner glad i meg.....og han klarer jo ikke la meg være... han skriver sms til meg hele kveldene, og klart jeg blir glad for å høre fra han, men jeg blir rimelig forvirra.... Han spurte også om jeg ville ha han tilbake nå, så jeg sa ja, det ville jeg. Spurte han hvorfor han lurte....om det bare var for å vite om han hadde meg, men hansa nei det var det ikke.... Jeg er så forvirra og tom i hodet at jeg vet ikke hva jeg skla gjøre. Har blitt spådd av ei kjempe snill dame her inne, og ho sa det kom til å gå bra. Men hvorfor holder han på sånn da.... Jeg har en berg og dalbane inne i meg,.,,,jeg vet aldri når jeg er på godt humør, vet aldri når det dårlige kommer.... Og nå skal jeg til å kjøre masse ting ned i leiligheta...måtte bare få tømt meg litt... Håper det hjelper.... takk for at du leste... Akkurat nå trenger jeg ikke sånne ting som :Glem han osv....for det klarer jeg ikke.....
~sjiraff~ Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 At du gidder! Kom deg videre, han er ikke verdt sms'ene en gang.
selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 det så forsåvidt litt rart ut, jeg har ingen intensjoner om å beføle bakenden din, kjære deg....
BettyBoob Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 har fulgt med på storyen din Masræva. For din egen skyld bør du be ham å holde opp med å sende deg meldinger som ikke har med barna å gjøre f.eks. Han fucker jo fullstendig med hodet ditt
Blue Lady Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 For en drittmann! Han kan praktisk talt ha et forhold på si mens dere er gift og du ikke aner noen ting, men du kan ikke gi telefonnummeret ditt til en annen etter at dere har flytta fra hverandre? Uff, skjønner at det ikke er lett for deg, vet egentlig ikke helt hva jeg skal si... Håper det ordner seg for deg )
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Glemme han kan du nok bare glemme ja ;-) desverre ? Du har jo barn med ham så uansett hva som skjer med et ev forhold mellom dere to videre vil han jo være en del av livet ditt de neste 20 årene ( ingen trøst akkurat det her). MEN : uansett hva som skjer videre tror jeg du må øve litt på å sette noen grenser .... jada : jeg er av de fæle som mener det er en felles ting med barneoppdragelse, hunder og menn ( erter vel på meg mange nå men..) : man må være konsekvent ! Ikke så lett midt oppi det du er nå ( vet av erfaring, her kommer eksen fortsatt krypende med jevne mellomrom, 6 år etter skilsmisssen..). Du velger hva du vil svare på ! Han har valgt å avslutte forholdet med deg ! Da har han IKKE noe med hvem du ser eller hva du gjør med dem ! Avvis å svare på slike "forhør" , det gir ham bare mere makt ! La ham være usikker på om du innleder noe nytt, seriøst eller ikke, foreslå ev en avtale om at dere gir den andre beskjed om dere innleder et forhold til noen som går så langt at barna blir involvert i den andre parten- da kan han kanskje få vite det ? ellers er ditt privatliv ikke hans buisness lengre ! Vet du har det tøft, berg og dalbanen er tung men da er det viktig at du selv jobber med grensene så du kommer deg på skinnene dine igjen ! Lykke til !
Pixie Power Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Uff, det er virkelig vondt å lese oppdateringene dine, for det er dessverre så altfor tydelig at han utnytter usikkerheten din. Han vet nøyaktig hvor han har deg. Og fryder seg over det. Jeg skal ikke si glem han, for det er ikke så enkelt. Men på et tidspunkt må du tvinge deg selv til å være knallhard og bare stenge han av. Det blir ikke bedre slik dere holder på. Det tør jeg påstå. For å komme seg videre, må man gi slipp. Og det skjer ikke smertefritt, men det er pokker meg verdt det!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Stakkars deg. Det må være forferdelig. Du elsker han tydeligvis og det virker jo som han leker med hjertet ditt, det må være grusomt :// Vil bare gi deg en stor klem
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Ta å spis litt, så fungerer hodet, humøret og formen bedre.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 I et forhold må man kunne stole 100% på hverandre? ja, det var jo rette ræva som feis...
Sivalur Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 Har fulgt med på innleggene dine og sender deg en stoooor klem!
Pærefrø Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har sagt til han flere ganger at jeg har latt han gå, at jeg ikke vil ha kontakt, at jeg må komme meg videre.... Men han vil ikke gi slipp, han vil tydeligvis ikke videre, han sier selv at han ikke klarer å glemme meg og det vi hadde sammen.... Men likevel vil han ikke tilbake.... Jeg gir snart opp. det er ikke lenge til meldingene heller begynner å tikke inn, så godt kjenner jeg han.... han er på jobb, men likevel... Jeg blir gal snart.... Og nå går frykten min videre....hva om ho han har funnet seg kommer til MITT hus nå når jeg har flytta(ja, det er mitt også, han har ikke kjøpt meg ut enda) hva om ho skal sove her i vår seng, hva om jeg ser at ho er her....jeg kjører forbi her hver dag....det kommer til å rive meg i fillebiter.....
BettyBoob Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 ikke moro når hjernen dra en rundt i sånne baner... men siden han ikke hører etter når du sier du ikke vil ha kontakt, så får du jo la vær å svare på meldingene han sender!
Pærefrø Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 29. januar 2008 Hadde jeg enda klart det, så hadde det ikke vært noe problem.....men jeg klarer ikke la vær heller......
BettyBoob Skrevet 29. januar 2008 #16 Skrevet 29. januar 2008 har selv hatt det som deg på en måte (men var ung og ikke gift, ikke barn osv) han hadde meg rundt lillefingeren i mange år etterpå og utnyttet det til sin fordel. i ettertid er jeg utrolig flau over at jeg ikke hadde mer integritet og selvrespekt den gangen - og ønsker stadig at jeg hadde hatt ben nok i nesa til å holde meg langt unna ham når han kom krypende!!
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 29. januar 2008 #17 Skrevet 29. januar 2008 Pose og sekk.. er en del av dem desverre. Det du kan gjøre i den fasen du er nå er å beskytte deg selv ! prøv å unngå å kjøre forbi ( ta en omveg om mulig ! ), er hun der så hva så- det er sikkert bare et tidspm. før han gjør det samme mot henne som han har gjort mot deg ! Dessuten : han prøver seg jo på deg mens han er sammen med henne ! Ergo: la dem få det de fortjener: hverandre... ( har det sikkert ikke godt hun heller den dagen det kommer frem at han holder på sånn han gjør nå... er nok ei til da som føler seg lurt... og han må jo være livredd for at hun skal finne ut ..?) . Finn ut hva du vil fylle tiden din med og legg en slagplan ! gjør en avtale med et par gode venner eller oss her på dib- når du har lyst til å ringe/SMS han eller svare på SMS fra ham : ta alltid kontakt med en av dem/oss først ! (jeg holder det ikke alltid selv, men det har hindret en del telefoner at jeg har en slik avtale med to gode venner.... ) og husk: det værste du kan gjøre mot ham er å få det et godt liv uten ham !!!
Pærefrø Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 29. januar 2008 Det r bare en vei på denna øya, og den går forbi huset....jeg vil bare ikke at ho skal være i vårt hus, i vår seng.... det er vårt.... Ja, han er livredd for at ho skal finne ut at vi har hatt sex, faktisk etter at hen gikk til ho(skammer meg ja) og jeg klør i fingrene etter å si det...men det vil bare gjøre vondt værre.... Har noen jeg kan ringe skrive til, men det blir bare til at jeg svarer han likevel.... Men det er ALDRI jeg som skriver først... kun om det har med ungene å gjøre, men ikke ellers.... Det er bestandig han som begynner...
solstråle69 Skrevet 29. januar 2008 #19 Skrevet 29. januar 2008 Skjønner at dette er helt grusomt for deg! Men - hva tror du vil skje hvis du lar være å svare på meldingene hans? Han kommer til å gå av skaftet! Det virker som om han har et utrolig kontrollbehov, og vil ha deg i sin "hule hånd". Hvis du virkelig vil ha ham tilbake, må du vise ham en kald skulder, og ha så lite med ham å gjøre som mulig. Vil han tilbake til deg, vil han da komme krypende. Fortsetter du i dette "sporet", vil du se den nye dama hans i sengen "deres" dagen etter at du er ute av huset! Sender deg en stor klem, og håper du våkner opp og tar ansvar for ditt eget liv snart. :-)
Pærefrø Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 29. januar 2008 Hvis jeg ikke svarer på sms, så blir han drit sur..... Han er jæklig sjalu, så han vil ha kontroll, det har jeg jo skjønnt... vet bare det at jeg snart ikke makter mer......alt dette river meg sunn....
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 29. januar 2008 #21 Skrevet 29. januar 2008 Ikke skam deg for det ! du er glad i ham og har vært gift med ham- rimlig naturlig at det skjer innimellom - det er ev hans skam !! du er fri til å gjøre hva du vil, og han får stå for det han gjør ! Forsøk finne noe som kan avlede hjernen litt innimellom sånn at den får hvile fra det her ! supperomaner eller såpeserier--- så lenge du kan la deg bli oppslukt lenge nok til at du får hvilt hodet ... det hjelper en del på hvordan du takler situasjonene etterhvert som de oppstår...
-Hengebuksvinet- Skrevet 29. januar 2008 #22 Skrevet 29. januar 2008 Da må du nok gi han en kald skulder, sånne menn synes ikke det er mye spennende med dørmatter. Han vil nok gjerne ha sex med deg, og holde en viss kontakt (for å holde deg varm). Men ikke forvent at han tar hensyn til deg og barna, i denne prosessen. Klarer du å være arrogant, tøff og litt avvisende? Og ikke gi opp etter et døgn, og si at du har prøvd det. Da er det mulig at han våkner opp, og innser hva han holder på å miste. Men jeg kan nesten garantere deg at han ikke vil komme tilbake helt og holdent, uten at du klarer å distansere deg litt fra han. Så det er vel verdt en sjanse, om du virkelig vil ha tilbake dette krypet.
solstråle69 Skrevet 29. januar 2008 #23 Skrevet 29. januar 2008 Uff... Jeg er ganske sikker på at hvis du klarer å la være å svare, så vil selvtilliten din bli sterkere! Det er HAN som har gått fra DEG - du har ikke lenger meldeplikt. Han vil drive på sånn så lenge du tillater det. Og jo lenger du tillater det, jo værre vil du ha det.
Blue Lady Skrevet 29. januar 2008 #24 Skrevet 29. januar 2008 Vær kald mot han... la han bli sur, det er vel ikke verdens undergang?
Pærefrø Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #25 Skrevet 29. januar 2008 Jeg skla prøve, men kan ikke love noe mer enn at jeg skal prøve....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå