klg,2 boys now:) Skrevet 29. januar 2008 #26 Skrevet 29. januar 2008 tror nok de fleste stemmer mot det,for hvorfor skal stortinget lage lov om noe så selvfølgelig.blir for dumt synes jeg.seklvsagt skal man ikke slå barna sine.
Dailis Skrevet 29. januar 2008 #27 Skrevet 29. januar 2008 Jeg reagerte aldri med at å føle det nedverdigende fra mine foreldre. Men jeg vet at man er forskjellige. Derfor er det ikke verdt å gjøre det mot ungene. Kanskje de synes det er nedverdigende. Og det er verre i dag enn det var når jeg var liten. For nå er det galt, da var det normalt. Unger oppfatter nok slikt og, at noe er galt med familien i andres øyne....
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #28 Skrevet 29. januar 2008 Hvis man ikke klarer og kontrolere sinne sitt at det går over til ren vold så har vedkommende tydligvis et stort problem!! Jeg har full kontroll over det jeg gjør og det følers helt ok for meg. Er ikke akurat at jeg knipser til barnet blir grønn og blå, knipser engang og gjør barnet oppmerksom at det der er ikke lov. Hehe, Huff da! Da er du en av de som kikker langt etter meg når jeg kjefter litt høylytt på butikken og bærer med meg barnet ut av butikken som har lagt seg ned på gulvet og skriker til mor blir rød oppover ørene: Jeg viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill ha godteri !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå